menu

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:


avatar van vigil
Wat een spanning!

avatar van Mssr Renard
Terecht ook, want Shadowplay mag niet zo gemakkelijk verliezen.

Arbeidsdeskundige
6-7

avatar van SBube
6-8

05. The Company - Perfume River

1-0




Arbeidsdeskundige
5-0

avatar van vigil
5-1

Zo'n afstraffing is nou ook weer niet nodig




avatar van vigil
Finale!

Cliché
Family Business
The Company
View from the Hill
Vigil in a Wilderness of Mirrors

De twee grootste troeven van Internal Exile waren dichtbij (eentje had zelfs een 6-4 voorsprong) maar uiteindelijk komen we uit op volledige Vigil finale!

Als ik heel eerlijk ben toch wat teleurstellend. Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat hoe je het ook wendt of keert dit stuk voor stuk fantastisch liedjes zijn.

Maar wat is van deze vijf nu eigenlijk de beste? Dat gaan jullie en ik samen bepalen. Stuur per PM de Top 5 in jouw favoriete volgorde (nr 1 de beste, nr 2 de een na beste enz) naar mij toe VOOR woensdagavond 12 februari 20.00 en ik zal de uitslag daarna presenteren. Plaats jouw lijstje dus niet in dit topic!!

Succes!

P.s. nogmaals Deadline 12 februari 20.00 uur

avatar van Mssr Renard
Wat een leuke wending.

Nu niet stiekem een top 5 van andere songs insturen, mensen


avatar van Bonk
Inderdaad wel wat jammer van de eenzijdige finale en doet niet helemaal recht aan dat de man natuurlijk verder wel heel wat mooie nummers gemaakt heeft. In mijn persoonlijke top 5 zouden anders Plague of Ghosts, Goldfish and Clowns, Brother 52 en Blind to the Beautiful ook gestaan hebben.
Voor wie het interesseert

avatar van vigil
Mssr Renard schreef:

Nu niet stiekem een top 5 van andere songs insturen, mensen

1ste twee lijstjes zijn binnen en Grendel staat nu al bovenaan

avatar van Brunniepoo
Wat een deceptie zeg, deze finale... Alsof de beste man inmiddels al dertig jaar voor de kat z'n viool bezig is.

avatar van Mssr Renard
Brunniepoo schreef:
Wat een deceptie zeg, deze finale... Alsof de beste man inmiddels al dertig jaar voor de kat z'n viool bezig is.


Ik geloof dat de Mike Oldfield ko eindigde met Tubular Bells vs Hergest Ridge

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Maar als we daar een eindspel met vijf hadden gespeeld, had zich dat vast niet tot de eerste twee albums beperkt

avatar van vigil
Brunniepoo had het 3de lijstje (lijstje 4 is inmiddels ook al binnen) en ik heb hem mijn Top 5 gestuurd om zo elke vorm van matchfixing, corruptie of samenzwering bij voorbaat al de kop in te drukken

avatar van chevy93
vigil schreef:
Brunniepoo had het 3de lijstje (lijstje 4 is inmiddels ook al binnen) en ik heb hem mijn Top 5 gestuurd om zo elke vorm van matchfixing, corruptie of samenzwering bij voorbaat al de kop in te drukken
Ik durf samenzwering anders nog niet uit te sluiten hoor.


avatar van Rudi S
Tja mijn nummer 1 zou Plague of Ghosts zijn geweest, maar ja die kwam onderweg Vigil in a Wilderness of Mirrors tegen .

avatar van vigil
De eerste negen lijstjes zijn binnen en verwerkt!

Ik kan en mag er niet te veel over zeggen maar op dit moment staat een nummer van zijn debuutplaat bovenaan!

avatar van Mssr Renard
Grendel dus... Oh nee, dat is een EP.

avatar van SBube
Tja, qua albums kunnen imho ook alleen Sunsets on Empire & 13th Star zich meten met Vigil!

avatar van Mssr Renard
Niet Feast of Consequences? Toch een aardig consistente plaat, met een goede, progressieve sound.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:46 uur

geplaatst: vandaag om 12:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.