MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
3-6

dix
De volgende battle blijkt wederom een ongelukkige loting, want beide nummers zou je verder willen laten komen. Maar het is ook wel weer een heel toevallige en daarom leuke pairing: het langste nummer van het debuut versus het langste nummer van de laatste release ... en beiden zijn op de seconde af even lang.

Kies je favoriete 589 secondes:

versus

dix
1-1

Mijn twee favoriete Low-nummers

1-2

1-3

1-4

2-6

dix
Teunnis schreef:
Mijn twee favoriete Low-nummers

Die verzuchting gaan we over een paar dagen opnieuw horen .... Dat garandeer ik je.

Nu eerst een battle met één van mijn persoonlijke favorieten waarvan ik het niet zou begrijpen als ie er al in de tweede ronde uit zou vliegen. Maar ik ben er niet helemaal gerust op, old-skool Low scoort hoog.

versus

dix
1-0

1-1

Legator
4-2

4-3

5-3 hele lastige keuze

dix
Dat was nog spannend. Volgende ...

versus

dix
1-0

1-1

dix
Daar moet nog een stem bij ... eerstvolgende user bepaalt welke door gaat.

dix
De volgende battle .... geen van beiden podiumkandidaten maar er mag er één verder:

versus

dix
1-1

Legator
2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:25 uur

geplaatst: vandaag om 17:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.