Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2017, 23:30 uur
Moeilijkste battle tot nu toe, maar zal toch voor het oudere werk gaan.
3-4, nipt. Als het tegen Rosemary geweest was had ik wel voor Koi No Yokan gegaan.
8. My Own Summer (Shove It) vs. Geometric Headdress
1-0
3-4, nipt. Als het tegen Rosemary geweest was had ik wel voor Koi No Yokan gegaan.

8. My Own Summer (Shove It) vs. Geometric Headdress
1-0
0
geplaatst: 15 juni 2017, 07:38 uur
Rubicon is echt een dijk van een nummer, maar Change is net een stukje beter.
1-1
1-1
0
geplaatst: 15 juni 2017, 08:35 uur
2-1, Change op Pukkelpop 2009 in de gietende regen, kippenvel (en niet van de koude
). Rubicon is wel sterk maar Change heeft veel meer emotie, terecht hun grootste hit.
). Rubicon is wel sterk maar Change heeft veel meer emotie, terecht hun grootste hit.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 11:03 uur
Rubicon vind ik eigenlijk ook ijzersterk en ik schaam mij eigenlijk dat de nummers van Gore steeds weer bij mij aan het kortste eind trekken, maar Change is ook weer zo'n nummer met torenhoge nostalgische waarde dus tja...
4-2
4-2
1
geplaatst: 15 juni 2017, 17:18 uur
ASman schreef:
Rubicon vind ik eigenlijk ook ijzersterk en ik schaam mij eigenlijk dat de nummers van Gore steeds weer bij mij aan het kortste eind trekken
Je hebt nu de kans om daar verandering in te brengen.Rubicon vind ik eigenlijk ook ijzersterk en ik schaam mij eigenlijk dat de nummers van Gore steeds weer bij mij aan het kortste eind trekken
De studioversie van Rosemary doet me niet veel, maar live staat dit als een huis. Tegen Phantom Bride is echter weinig opgewassen, want als ik nu moet kiezen wijs ik deze aan als beste nummer van Deftones.
0-1
0
geplaatst: 15 juni 2017, 17:42 uur
Rosemary vind ik zeker niet slecht, maar inderdaad: deze gaat naar Phantom Bride 
0-2

0-2
0
geplaatst: 15 juni 2017, 18:01 uur
Rosemary is live inderdaad beter dan de studioversie, Phantom Bride is het hoogtepunt van Gore:
0-3
0-3
0
geplaatst: 15 juni 2017, 18:41 uur
0-4
11. Beauty School vs. Passenger
0-1
Erg jammerlijke loting. Beauty School is zowat het beste nummer op Diamond Eyes. Maar tegen Passenger kan sowieso niet veel op natuurlijk.
11. Beauty School vs. Passenger
0-1
Erg jammerlijke loting. Beauty School is zowat het beste nummer op Diamond Eyes. Maar tegen Passenger kan sowieso niet veel op natuurlijk.
0
geplaatst: 15 juni 2017, 19:30 uur
Johnny Marr schreef:
De spijker op zijn kop.Erg jammerlijke loting. Beauty School is zowat het beste nummer op Diamond Eyes. Maar tegen Passenger kan sowieso niet veel op natuurlijk.
0-3
0
geplaatst: 15 juni 2017, 21:51 uur
Ook akkoord, beide top (zoals meestal bij Deftones eigenlijk
) maar Passenger komt dan bij de top van de top... 
0-4
12. Be Quiet and Drive (Far Away) vs. Entombed
1-0
) maar Passenger komt dan bij de top van de top... 
0-4
12. Be Quiet and Drive (Far Away) vs. Entombed
1-0
0
geplaatst: 15 juni 2017, 23:33 uur
Be Quiet and Drive tegen Entombed is een beetje eenzelfde geval als Passenger tegen Beauty School: een klassieker waar eigenlijk geen maat op stast tegen een recente topper. Ook hier had ik nipt voor de eerste gekozen.
13. 976-Evil vs. Beware
0-1
Eindelijk weer eens een makkelijke keuze.
13. 976-Evil vs. Beware
0-1
Eindelijk weer eens een makkelijke keuze.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.