MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

3-3

4-3

5-4

Dan is het nu tijd voor de halve finales! Zouden we eens tot de 7,2 verschil durven gaan deze keer? We doen het gewoon!

1. Love Lockdown vs. Runaway
2. Jesus Walks vs. Lost in the World

1. Love Lockdown vs. Runaway

0-1

0-4 maar Love lockdown komt wel in de buurt van Runaway.

Jammer dit vind ik de beste twee die zijn overgebleven, vind het nog steeds jammer dat Flashing Lights het niet gehaald heeft

0-6

Same

0-7

2. Jesus Walks vs. Lost in the World

0-1

Nooit gedacht dat Lost in the World zo populair zou zijn, wat mij betreft het minste nummer van MBDTF

1-2

Had zelf veel liever Power zien doorgaan in de vorige ronde. Vind dit een mindere halve finale, waarvan de winnaar sowieso het niet kan halen tegen Runaway voor mij.

2-2

Twee topnummers net!

3-5

Ik vind Lost in the World dan weer een van de hoogtepunten van MBDTF

4-6

Wat een droomfinale zou dit worden zeg, nog één puntje, kom op... Hulde als LitW het haalt!

Het is beslist, het wordt de MBDTF-finale!

Maar zullen we eerst de twee verliezers voor de derde plaats laten strijden? Tot de 7,2 verschil

Love Lockdown vs. Jesus Walks

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:23 uur

geplaatst: vandaag om 14:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.