Muziek / Muziekgames / Album van de dag
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2016, 12:02 uur
10!
Sommige liedjes zelfs met een griffel zoals:
The Invisible Man
Genie
The Only Unforgivable Thing
Fantastic Place
Ocean Cloud
Neverland
Sommige liedjes zelfs met een griffel zoals:
The Invisible Man
Genie
The Only Unforgivable Thing
Fantastic Place
Ocean Cloud
Neverland
0
Coys
geplaatst: 10 maart 2016, 12:22 uur
9,9
Eerste helft is top 10 waardig. Zou echter wel absolute parels missen zonder de tweede helft, al kent die enkele iets minder sterke nummers.
Eerste helft is top 10 waardig. Zou echter wel absolute parels missen zonder de tweede helft, al kent die enkele iets minder sterke nummers.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 maart 2016, 13:10 uur
cd 1: 10,0
cd 2: 8,0
maakt samen een 9,0
cd 2: 8,0
maakt samen een 9,0
0
johannesA
geplaatst: 10 maart 2016, 13:11 uur
5,8. Staat bij mij in de kast en komt er nooit uit. Moet ik misschien maar weer eens doen, als ik de cijfers zo zie.
0
geplaatst: 10 maart 2016, 13:54 uur
Bij mij is, op een paar singles na, het Marillion-kwartje nooit gevallen.
5,5
5,5
0
geplaatst: 10 maart 2016, 18:32 uur
Saai gedreutel met n vreselijke stem...maar blijkbaar beklijvender dan The Smiths aldus sommige 'Smiths haters' 
4

4
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 maart 2016, 18:59 uur
luigifort schreef:
Saai gedreutel met n vreselijke stem...maar blijkbaar beklijvender dan The Smiths aldus sommige 'Smiths haters'
Afgaand op het hergebruik van het woord 'beklijvend' vermoed ik dat hier mede op mij gedoeld wordt. Nu was toevallig het nummer I Know It's Over vandaag in een ander topic aan bod en het geval wil dat ik dat nummer tot op de dag van vandaag in elke MuMeLadder waar hij langskomt opnieuw beluister... ik ken echt heel weinig nummers die bij mij zo het ene oor in en het andere oor weer uitgaan. Indrukwekkende tekst? Het zal allemaal best, maar als de muziek al niet aanslaat, kom ik aan dat station niet toe. Je kunt mij dan verongelijkt een hater noemen, maar je kunt ook gewoon even doorvragen.
In dit topic reageer ik overigens alleen op mij al bekende albums. Regelmatig een heel album beluisteren waarvan je op voorhand redelijkerwijs kunt inschatten dat het waarschijnlijk niet aan je besteed is, enkel en alleen om hier even een cijfer te kunnen droppen - je moet er maar zin in (en tijd voor) hebben...
0
geplaatst: 10 maart 2016, 19:02 uur
Ik neem aan dat jij de nummers in het verrassingstopic ook vaak niet kent...dan luistert en dan becijfert?
De tekst van een Invisible Man is pas tenenkrommend
De tekst van een Invisible Man is pas tenenkrommend

0
geplaatst: 10 maart 2016, 19:02 uur
Casartelli schreef:
In dit topic reageer ik overigens alleen op mij al bekende albums. Regelmatig een heel album beluisteren waarvan je op voorhand redelijkerwijs kunt inschatten dat het waarschijnlijk niet aan je besteed is, enkel en alleen om hier een cijfer te kunnen droppen - je moet er maar zin in (en tijd voor) hebben...
En dan toch netjes meer dan een uur helemaal uitluisteren, wel knap hoor...In dit topic reageer ik overigens alleen op mij al bekende albums. Regelmatig een heel album beluisteren waarvan je op voorhand redelijkerwijs kunt inschatten dat het waarschijnlijk niet aan je besteed is, enkel en alleen om hier een cijfer te kunnen droppen - je moet er maar zin in (en tijd voor) hebben...
0
geplaatst: 10 maart 2016, 19:40 uur
Over naar het stemmen maar weer dan:
9,5
Alleen Brave is mooier van deze heren, op beide albums draait het wel om het geheel, maar deze heeft individueel dan weer meer uitschieters.
9,5
Alleen Brave is mooier van deze heren, op beide albums draait het wel om het geheel, maar deze heeft individueel dan weer meer uitschieters.
0
geplaatst: 10 maart 2016, 20:04 uur
Ik geloof dat ik alleen Neverland en The Invisible Man ken vanuit de Witte Trui, en die nodigen niet echt uit om verder te luisteren. Die 40 minuten die ik nog niet ken steek ik dus maar in iets anders.
Vind het trouwens wel opvallend dat geen enkele van de nummers op dit album terug te vinden is in de MuMeLadder (terwijl Marillion daar toch in redelijk grote mate aanwezig is).
Vind het trouwens wel opvallend dat geen enkele van de nummers op dit album terug te vinden is in de MuMeLadder (terwijl Marillion daar toch in redelijk grote mate aanwezig is).
0
geplaatst: 10 maart 2016, 21:50 uur
luigifort schreef:
Ja nou weten we het wel!
Je begint op iemand te lijken hier, elke lage stem tegen je favoriet is een haatstem en niet open staan voor de smaak/mening van een ander.
Jammer dat MuMe in algemene zin steeds minder leuk begint te worden. Het is bijna alleen nog maar favorietje pushen en scoren om t scoren.
0
zaaf
geplaatst: 10 maart 2016, 22:24 uur
luigifort schreef:
4
wat een slechte post dit weer Luigi. stemmingmakerij. zou fijn zijn als je daarmee ophoudt.Saai gedreutel met n vreselijke stem...maar blijkbaar beklijvender dan The Smiths aldus sommige 'Smiths haters'

4
0
geplaatst: 10 maart 2016, 22:33 uur
Zoals ik inderdaad al had verwacht krijgt dit album totaal uiteenlopende cijfers. Leuk om te zien!
Echter interpreteer ik (enkele) berichten hierboven ook als stemmingmakerij en daar ben ik niet zo van gecharmeerd. Heeft wat mij betreft geen meerwaarde in een eventuele discussie.
Echter interpreteer ik (enkele) berichten hierboven ook als stemmingmakerij en daar ben ik niet zo van gecharmeerd. Heeft wat mij betreft geen meerwaarde in een eventuele discussie.
0
Misterfool
geplaatst: 10 maart 2016, 22:37 uur
Meh, Ik vind The Queen is Dead ook niet zo'n heel sterk album eigenlijk. De muziek op Meat is Murder heeft meer pit. Marillion zal niet iedereen aanspreken. Symfonische rock is sowieso een polariserend genre op deze site. De ene helft vindt het saai, de andere helft vindt het episch.
0
geplaatst: 10 maart 2016, 22:43 uur
* denotes required fields.