Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 23:25 uur
Vanwege het overlijden van Phil Chess leek het mij goed om een editie over dit legendarische label te houden. 'k weet niet of de spelregels het toestaan, maar dat zullen jullie mij wel laten weten....
21-okt - Arrie (DJ Premier)
28-okt - Laxus11 (Iron Maiden)
4-nov - Gretz (Death Cab for Cutie + The Postal Service)
11-nov - west (Curtis Mayfield)
18-nov - ArthurDZ (Madonna)
25-nov - luigifort (Morrissey)
2-dec - Edgar18 (Frank Sinatra)
9-dec - laxus11 (Eagles)
16-dec- Gretz (Het Zesde Metaal)
23-dec - arcade monkeys (Yo La Tengo)
30-dec - charlotte2807 (Bon Jovi)
6 jan - herman (Beastie Boys)
13 jan - dynamo d (Killing Joke)
20 jan - Telamon (The Jesus And Mary Chain)
27 jan - Casartelli (Archive)
03 feb - johan de witt (Lloyd Cole (& the Commotions))
10 feb - Gretz (Taylor Swift)
17 feb - luigifort (Prefab Sprout)
24 feb - laxus11 (Elton John)
3 maart - ArthurDZ (The Streets)
10 maart - VladTheImpaler (Editors)
17 maart - Bardt1980 (Motorpsycho)
24 maart - Marco dB (Funkadelic)
31 maart - zaaf (Nancy Sinatra)
7 april - herman (Massive Attack)
14 april - EttaJamesBrown (Buffalo Tom)
21 april - dynamo d (Kent)
28 april - Dance Lover (David Bowie)
5 mei - Arno (Van Halen)
12 mei - cosmic kid (De Dijk)
19 mei - dazzler (The Alan Parsons Project)
26 mei - ArthurDZ (Pulp)
2 juni - Johnny Marr (Bring Me The Horizon)
9 juni - herman (Björk)
16 juni - EttaJamesBrown (Chess Records, dus een mix van Muddy Waters, Howlin' Wolf, Etta James etc)
21-okt - Arrie (DJ Premier)
28-okt - Laxus11 (Iron Maiden)
4-nov - Gretz (Death Cab for Cutie + The Postal Service)
11-nov - west (Curtis Mayfield)
18-nov - ArthurDZ (Madonna)
25-nov - luigifort (Morrissey)
2-dec - Edgar18 (Frank Sinatra)
9-dec - laxus11 (Eagles)
16-dec- Gretz (Het Zesde Metaal)
23-dec - arcade monkeys (Yo La Tengo)
30-dec - charlotte2807 (Bon Jovi)
6 jan - herman (Beastie Boys)
13 jan - dynamo d (Killing Joke)
20 jan - Telamon (The Jesus And Mary Chain)
27 jan - Casartelli (Archive)
03 feb - johan de witt (Lloyd Cole (& the Commotions))
10 feb - Gretz (Taylor Swift)
17 feb - luigifort (Prefab Sprout)
24 feb - laxus11 (Elton John)
3 maart - ArthurDZ (The Streets)
10 maart - VladTheImpaler (Editors)
17 maart - Bardt1980 (Motorpsycho)
24 maart - Marco dB (Funkadelic)
31 maart - zaaf (Nancy Sinatra)
7 april - herman (Massive Attack)
14 april - EttaJamesBrown (Buffalo Tom)
21 april - dynamo d (Kent)
28 april - Dance Lover (David Bowie)
5 mei - Arno (Van Halen)
12 mei - cosmic kid (De Dijk)
19 mei - dazzler (The Alan Parsons Project)
26 mei - ArthurDZ (Pulp)
2 juni - Johnny Marr (Bring Me The Horizon)
9 juni - herman (Björk)
16 juni - EttaJamesBrown (Chess Records, dus een mix van Muddy Waters, Howlin' Wolf, Etta James etc)
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 01:19 uur
1. Original Sin
2. This Time
3. Never Tear Us Apart
4. Suicide Blonde
5. What You Need
6.Listen Like Thieves
7. Need You Tonight
8. Biting Bullets
9. Disappear
10. New Sensation
2. This Time
3. Never Tear Us Apart
4. Suicide Blonde
5. What You Need
6.Listen Like Thieves
7. Need You Tonight
8. Biting Bullets
9. Disappear
10. New Sensation
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 08:05 uur
1. Disappear
2. Mystify
3. Baby Don't Cry
4. Devil Inside
5. Suicide Blonde
6. Never Tear Us Apart
7. Need You Tonight
8. Beautiful Girl
9. Taste It
10. New Sensation
Disappear op 1, vooral voor de jeugdherinneringen. Op skivakantie als jonge gast, de eerste keer eigenlijk echt zot lopen van een meisje, de discotheek in de kelder van het Italiaanse hotel, wanhopig proberen een gesprek te beginnen en indruk te maken, er absoluut niet in slagen, en dan gered worden door het prachtige 'disappear' dat uit de boxen schalt, zachtjes meedansen erop en ontdekken dat je een gedeelde muzieksmaak heb (kent datzelfde meisje begot ook nog An Emotional Fish). Uiteindelijk niets geworden, maar telkens ik Disappear ergens hoor op een radio sta ik toch terug in die disco
2. Mystify
3. Baby Don't Cry
4. Devil Inside
5. Suicide Blonde
6. Never Tear Us Apart
7. Need You Tonight
8. Beautiful Girl
9. Taste It
10. New Sensation
Disappear op 1, vooral voor de jeugdherinneringen. Op skivakantie als jonge gast, de eerste keer eigenlijk echt zot lopen van een meisje, de discotheek in de kelder van het Italiaanse hotel, wanhopig proberen een gesprek te beginnen en indruk te maken, er absoluut niet in slagen, en dan gered worden door het prachtige 'disappear' dat uit de boxen schalt, zachtjes meedansen erop en ontdekken dat je een gedeelde muzieksmaak heb (kent datzelfde meisje begot ook nog An Emotional Fish). Uiteindelijk niets geworden, maar telkens ik Disappear ergens hoor op een radio sta ik toch terug in die disco

0
geplaatst: 21 oktober 2016, 08:15 uur
1. Never Tear Us Apart
2. Heaven Sent
3. Original Sin
4. Listen Like Thieves
5. Mystify
6. Need You Tonight
7. Kick
8. Disappear
9. Baby Don't Cry
10. Suicide Blonde
2. Heaven Sent
3. Original Sin
4. Listen Like Thieves
5. Mystify
6. Need You Tonight
7. Kick
8. Disappear
9. Baby Don't Cry
10. Suicide Blonde
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 12:23 uur
1. Never Tear Us Apart
2. New Sensation
3. By My Side
4. Don't Change
5. Need You Tonight
6. Original Sin
7. Beautiful Girl
8. Suicide Blonde
9. Mystify
10. Mediate
Jammer van Tiny Daggers!
2. New Sensation
3. By My Side
4. Don't Change
5. Need You Tonight
6. Original Sin
7. Beautiful Girl
8. Suicide Blonde
9. Mystify
10. Mediate
Jammer van Tiny Daggers!
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 12:58 uur
1. New Sensation
2. Never Tear Us Apart
3. Kick
4. Devil Inside
5. Calling All Nations
6. This Time
7. Original Sin
8. Mystify
9. Suicide Blonde
10. Guns In The Sky
2. Never Tear Us Apart
3. Kick
4. Devil Inside
5. Calling All Nations
6. This Time
7. Original Sin
8. Mystify
9. Suicide Blonde
10. Guns In The Sky
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 13:16 uur
1. Disappear
2. Mystify
3. Need You Tonight
4. Original Sin
5. Never Tear Us Apart
6. Beautiful Girl
7. New Sensation
8. By My Side
9. Suicide Blonde
10. Devil Inside
2. Mystify
3. Need You Tonight
4. Original Sin
5. Never Tear Us Apart
6. Beautiful Girl
7. New Sensation
8. By My Side
9. Suicide Blonde
10. Devil Inside
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 15:34 uur
1. New Sensation
2. Need You Tonight
3. Suicide Blonde
4. Disappear
5. Original Sin
6. Never Tear Us Apart
7. Don't Change
8. Mystify
9. Guns In The Sky
10. Heaven Sent
2. Need You Tonight
3. Suicide Blonde
4. Disappear
5. Original Sin
6. Never Tear Us Apart
7. Don't Change
8. Mystify
9. Guns In The Sky
10. Heaven Sent
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 16:21 uur
1 Original Sin
2 Need You Tonight
3 What You Need
4 Listen Like Thieves
5 Never Tear Us Apart
6 Suicide Blonde
7 Disappear
8 Mystify
9 New Sensation
10 By My Side
2 Need You Tonight
3 What You Need
4 Listen Like Thieves
5 Never Tear Us Apart
6 Suicide Blonde
7 Disappear
8 Mystify
9 New Sensation
10 By My Side
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 17:44 uur
INXS is zo'n beetje de enige band nog uit de vorige eeuw die ik graag draai. Sowieso bijna de oudste band in mijn collectie. Kick was 1 van mijn eerste albums. Tijdloze muziek, ritmisch, veel tempo, melodieus, hoekig, goeie riffs en een beetje een dirty stem. Dat geldt dan vooral voor het drieluik Kick, X en Welcome.
1. By My Side
2. Mystify
3. Never Tear Us Apart
4. Taste It
5. Suicide Blonde
6. Need You Tonight
7. Kick
8. New Sensation
9. Calling All Nations
10. The Stairs
1. By My Side
2. Mystify
3. Never Tear Us Apart
4. Taste It
5. Suicide Blonde
6. Need You Tonight
7. Kick
8. New Sensation
9. Calling All Nations
10. The Stairs
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 19:47 uur
01. Original Sin
02. Disappear
03. Need You Tonight
04. Beautiful Girl
05. Mystify
06. Suicide Blonde
07. New Sensation
08. Never Tear Us Apart
09. Listen Like Thieves
10. Devil Inside
02. Disappear
03. Need You Tonight
04. Beautiful Girl
05. Mystify
06. Suicide Blonde
07. New Sensation
08. Never Tear Us Apart
09. Listen Like Thieves
10. Devil Inside
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:00 uur
Finale Greatest Hits van INXS!!!
http://men.hotnews.bg/static/uploads/tinymce/gvinea/ninko/nino/bbb/tato/hank/michael33333333333333.jpg
http://men.hotnews.bg/static/uploads/tinymce/gvinea/ninko/nino/bbb/tato/hank/michael33333333333333.jpg
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:04 uur
25. Calling All Nations
Punten: 8
Nom. 2
De zwakste broeder van de finale. Een wonder dat het de finale gehaald heeft eigenlijk. Een van de eindnummers van Greatest Hits album Kick
.
Geen slecht nummer, best funky nog. Ik vind zelf Tiny Daggers nog wat lekkerder.
Punten: 8
Nom. 2
De zwakste broeder van de finale. Een wonder dat het de finale gehaald heeft eigenlijk. Een van de eindnummers van Greatest Hits album Kick
. Geen slecht nummer, best funky nog. Ik vind zelf Tiny Daggers nog wat lekkerder.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:07 uur
24. Kiss The Dirt (Falling Down The Mountain)
Punten: 15
Nom. 4
Ik was een van de weinigen die dit nummer in zijn lijstje had. Van het doorbraakalbum Listen Like Thieves, What You Need werd een hit voor ze, een rockier album. Bij dit nummer vind ik vooral de rustige gedeeltes mooi en de woestijnachtige feel.
Nom. 4
Ik was een van de weinigen die dit nummer in zijn lijstje had. Van het doorbraakalbum Listen Like Thieves, What You Need werd een hit voor ze, een rockier album. Bij dit nummer vind ik vooral de rustige gedeeltes mooi en de woestijnachtige feel.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:10 uur
23. The Stairs
Nom. 6
Sterk opgebouwd nummer vind ik zelf. Geen hit, ondanks dat het alleen in Nederland een single was. Michael vond het tot dat moment het best geschreven nummer van zijn hand. Een van de betere tracks van X, naar mijn mening.
Nom. 6
Sterk opgebouwd nummer vind ik zelf. Geen hit, ondanks dat het alleen in Nederland een single was. Michael vond het tot dat moment het best geschreven nummer van zijn hand. Een van de betere tracks van X, naar mijn mening.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:14 uur
22. Taste It
Punten: 17
Nom. 3
Welcome To Wherever You Are werd een wat steviger vervolg op X. Dit is ook mijn favoriete album. Een verleidelijk, doch stevig nummer is deze track en single. Ik had m zelf niet, maar het had net zo goed wel gekund. Geeft aan hoe sterk de finale toch wel is
Punten: 17
Nom. 3
Welcome To Wherever You Are werd een wat steviger vervolg op X. Dit is ook mijn favoriete album. Een verleidelijk, doch stevig nummer is deze track en single. Ik had m zelf niet, maar het had net zo goed wel gekund. Geeft aan hoe sterk de finale toch wel is

0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:17 uur
21. The One Thing
Punten: 20
Nom. 4
Openingstrack en eerste single van hun sterkste album tot dan toe. De cover The Loved One van even eerder was hun eerste echte hit, zeker in Australië, dit is een waardige opvolger in hun kenmerkende vrolijke poprock stijl.
Punten: 20
Nom. 4
Openingstrack en eerste single van hun sterkste album tot dan toe. De cover The Loved One van even eerder was hun eerste echte hit, zeker in Australië, dit is een waardige opvolger in hun kenmerkende vrolijke poprock stijl.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:20 uur
20. Biting Bullets
Punten: 26
Nom. 4
Albumtrack van Listen Like Thieves. Naast de singles zeker een van de betere, zeker het meest stevige nummer met een drive om U tegen te zeggen. Lekker om de weg mee af te sjezen lijkt me
.
Punten: 26
Nom. 4
Albumtrack van Listen Like Thieves. Naast de singles zeker een van de betere, zeker het meest stevige nummer met een drive om U tegen te zeggen. Lekker om de weg mee af te sjezen lijkt me
.
1
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:23 uur
19. Baby Don't Cry
Punten: 29
Nom. 6
Single van Welcome To Wherever You Are, geïnspireerd op de geboorte van de dochter van Andrew Farriss, toetsenist en tekstschrijver. Dit lied kan je niet anders dan vrolijk maken lijkt me, zeker met het koortje erbij en het nummer lijkt maar door te gaan. Vroeger vond ik m niet heel geweldig, later ben ik m meer gaan waarderen.
Nom. 6
Single van Welcome To Wherever You Are, geïnspireerd op de geboorte van de dochter van Andrew Farriss, toetsenist en tekstschrijver. Dit lied kan je niet anders dan vrolijk maken lijkt me, zeker met het koortje erbij en het nummer lijkt maar door te gaan. Vroeger vond ik m niet heel geweldig, later ben ik m meer gaan waarderen.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:25 uur
18. Kick
Nom. 7
Titeltrack van Kick, met de sprekende tekst: Sometimes you kick, sometimes you get kicked
. Een bij tijd en wijlen stevig nummer, maar ook heel bouncy. Ik vind m altijd goed passen bij Wild Life ook.
Nom. 7
Titeltrack van Kick, met de sprekende tekst: Sometimes you kick, sometimes you get kicked
. Een bij tijd en wijlen stevig nummer, maar ook heel bouncy. Ik vind m altijd goed passen bij Wild Life ook.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:28 uur
17. Heaven Sent
Punten: 31
Nom. 5
Een van mijn meest favoriete songs van deze band. Single van Welcome To Wherever You Are. Heerlijk stevig, lekkere drive, vocals van Michael achterin de mix. Ik word hier altijd heel vrolijk van als ik m hoor
Nom. 5
Een van mijn meest favoriete songs van deze band. Single van Welcome To Wherever You Are. Heerlijk stevig, lekkere drive, vocals van Michael achterin de mix. Ik word hier altijd heel vrolijk van als ik m hoor

0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:31 uur
16. This Time
Nom. 7
Een van de eerste nummers die ik van ze hoorde, een samengesteld INXS bandje door 1 van mijn broers geloof ik. Stevig nummer wel met een goeie hook, klinkt ook als een echte hit zou moeten klinken, zeker een van de beteren van Listen Like Thieves.
Nom. 7
Een van de eerste nummers die ik van ze hoorde, een samengesteld INXS bandje door 1 van mijn broers geloof ik. Stevig nummer wel met een goeie hook, klinkt ook als een echte hit zou moeten klinken, zeker een van de beteren van Listen Like Thieves.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:34 uur
15. What You Need
Punten: 32
Nom. 5
Ook weer zo'n grote hit van ze destijds. Opener van Listen Like Thieves, dat album doet t wel goed hier geloof ik
. Weer een soort doorbraakhit, voor de Amerikaanse markt dan of ze hadden tot Kick gewoon meerdere doorbraakhits
. Heerlijk funky en groovy, maar toch ook echt een rocksong.
Nom. 5
Ook weer zo'n grote hit van ze destijds. Opener van Listen Like Thieves, dat album doet t wel goed hier geloof ik
. Weer een soort doorbraakhit, voor de Amerikaanse markt dan of ze hadden tot Kick gewoon meerdere doorbraakhits
. Heerlijk funky en groovy, maar toch ook echt een rocksong.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:38 uur
14. Mediate
Nom. 6
Nr. 1 van Poeha
Eigenlijk een tweeluik met Need You Tonight, het gaat ook naadloos in elkaar over. Zeker geen filler, maar een kwalitatieve song in it's own right. Een rappy Michael
, lekkere vibe, mooie clip á la Bob Dylan, maar vooral een erg fijne sfeer, eindigend met die heerlijke saxsolo.
Nom. 6
Nr. 1 van Poeha
Eigenlijk een tweeluik met Need You Tonight, het gaat ook naadloos in elkaar over. Zeker geen filler, maar een kwalitatieve song in it's own right. Een rappy Michael
, lekkere vibe, mooie clip á la Bob Dylan, maar vooral een erg fijne sfeer, eindigend met die heerlijke saxsolo.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:42 uur
13. Guns In The Sky
Punten: 37
Nom. 8
Nr. 1 van zaaf
Opener van Kick en wat voor één, alsof er een revolutie ontketend wordt. Het klinkt als een heel simpel nummer met een makkelijke riff en beat, maar het is heel goed gedaan, urgent nummer, mooie clip ook weer en goede lyrics. Wat een manier om een album mee te beginnen.
Punten: 37
Nom. 8
Nr. 1 van zaaf
Opener van Kick en wat voor één, alsof er een revolutie ontketend wordt. Het klinkt als een heel simpel nummer met een makkelijke riff en beat, maar het is heel goed gedaan, urgent nummer, mooie clip ook weer en goede lyrics. Wat een manier om een album mee te beginnen.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:45 uur
12. Listen Like Thieves
Punten: 38
Nom. 8
Titelnummer van het album Listen Like Thieves. Kwalitatief een goed nummer, misschien wel minder opvallend dan een What You Need, maar ook deze heeft weer die lekkere feel die dat hele album sowieso wel heeft. Best hoog gekomen ook nog
Punten: 38
Nom. 8
Titelnummer van het album Listen Like Thieves. Kwalitatief een goed nummer, misschien wel minder opvallend dan een What You Need, maar ook deze heeft weer die lekkere feel die dat hele album sowieso wel heeft. Best hoog gekomen ook nog

0
geplaatst: 21 oktober 2016, 20:50 uur
11. By My Side
Punten: 58
Nom. 11
Nr. 1 van aERodynamIC Sunderland
Net niet in de top 10, deze prachtballad van X. Een van hun mooiste vind ik zelf, een hit geweest, maar zeker geen wereldhit. Lieflijke gitaarklanken en Michael klonk misschien wel nooit ontroerender als op deze song. Een licht verdrietig gevoel geeft het ook wel.
Punten: 58
Nom. 11
Nr. 1 van aERodynamIC Sunderland
Net niet in de top 10, deze prachtballad van X. Een van hun mooiste vind ik zelf, een hit geweest, maar zeker geen wereldhit. Lieflijke gitaarklanken en Michael klonk misschien wel nooit ontroerender als op deze song. Een licht verdrietig gevoel geeft het ook wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.