MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #3 (The Cure)!

zoeken in:
Krijgt Lady Ice nu klappen? Brrrr....

Telamon
The Man Who Stole a Leopard
Hold Back the Rain
Girl Panic!
New Religion
You Kill Me with Silence
"Meet el Presidente"
Careless Memories
Lady Ice (Arcadia)
Last Day On Earth
My Own Way

American Science *
Careless Memories *
Lady Ice (Arcadia) *
"Meet el Presidente" *
My Own Way *
New Religion *
Notorious
Tel Aviv *
The Finest Hour *
The Wild Boys

EttaJamesBrown schreef:
Krijgt Lady Ice nu klappen? Brrrr....

Ja ik vind het ook schrikbarend koud....

had graag nog wat nominaties gedaan, maar was helaas te laat.. Ik mis The Seventh Stranger namelijk..

dit zijn mijn tien afvallers:

All You Need Is Now
Girl Panic!
Hold Back the Rain
Hungry Like the Wolf
Is There Something I Should Know?
Last Day On Earth
My Own Way
Tel Aviv
Union of the Snake
You Kill Me with Silence

Lekker druk hier

Blijft iedereen volgende week hangen? Dan volgen in dit spel namelijk de heren van Pet Shop Boys

Van Pet Shop Boys heb ik alleen Electric veel gedraaid, wel een geweldige plaat.

Pet Shop Boys ben ik zeker vanaf het begin bij Mooie timing ook zo op de albumreleasedate

PSB zin in

johan de witt schreef:
Pet Shop Boys ben ik zeker vanaf het begin bij Mooie timing ook zo op de albumreleasedate

Ja bizar!
Daar wist niemand nog niets vanaf toen ik maanden en maanden geleden mezelf hier aanmeldde.

herman schreef:
Van Pet Shop Boys heb ik alleen Electric veel gedraaid, wel een geweldige plaat.

De nieuwe schijnt een vervolg te zijn op Electric. Zelfde producer ook.

vigil schreef:

De drie singles laten daar geen twijfel over bestaan in elk geval

Jammer dat New Religion en Pressure Off zoveel stemmen krijgen

vigil schreef:
(quote)

Stuart Price. Daar was ik 10-15 jaar geleden wel fan van, volg hem nu niet meer zo, maar Electric is een fijne plaat en de nieuwe singles zijn ook leuk. Merk wel dat ik weinig heb met oude Pet Shop Boys, in het 1991-topic hebben ze volgens mij nog nooit mijn lijstje gehaald.

American Science
Girl Panic!
Lady Ice
Pressure Off
(Reach Up for the) Sunrise
Serious
The Finest Hour
The Man Who Stole a Leopard
Union of the Snake
You Kill Me with Silence

herman schreef:
Merk wel dat ik weinig heb met oude Pet Shop Boys, in het 1991-topic hebben ze volgens mij nog nooit mijn lijstje gehaald.

Dat heb je dan fout

40: Pet Shop Boys doen het bij mij nooit zo goed, terwijl ik ze wel sympathiek vind. Being Boring mag binnen komen, vind ik een stukje leuker dan So Hard.

vigil schreef:
Lekker druk hier

Blijft iedereen volgende week hangen? Dan volgen in dit spel namelijk de heren van Pet Shop Boys

PSB: erg goed! ik doe mee 1e en 2e ronde maar de finale niet omdat ik naar Azië moet

Inderdaad jammer dat Pressure Off minder gewaardeerd wordt want een uitstekend nummer

dynamo d schreef:
(quote)

PSB: erg goed! ik doe mee 1e en 2e ronde maar de finale niet omdat ik naar Azië moet

Lever je gewoon een lijstje in bij mij via PM van zeg maar een Top 20 dan schrap ik de liedjes die af zijn gevallen en kom ik tot een Top 10

vigil schreef:
(quote)

Lever je gewoon een lijstje in bij mij via PM van zeg maar een Top 20 dan schap ik de liedjes die af zijn gevallen en hou kom tot een Top 10

Dat is tof van je, veel dank!

De 10 die het veld mogen ruimen zijn voor mij de volgende:

Is There Something I Should Know?
Last Day On Earth *
Notorious
Planet Earth
Rio
Union of the Snake
Tel Aviv *
Girl Panic! *
"Meet el Presidente" *
Pressure Off

Being Followed
Do You Believe In Shame?
Girl Panic!
Last Day On Earth
"Meet el Presidente"
My Own Way
Pressure Off
(Reach Up for the) Sunrise
Serious
The Finest Hour

American Science *
Election Day (Arcadia) *
Lady Ice (Arcadia) *
Last Day On Earth *
New Religion *
Save a Prayer
Tel Aviv *
The Chauffeur
The Man Who Stole a Leopard *
You Kill Me with Silence *

Jammer van Girl Panic! en Serious

Maar jij gooit the chauffeur er gewoon uit??? Dat is pas jammer... ( al gaat die het toch wel redden)

Tja, noem jij dan nog maar eens een "slecht" nummer op wat er nog in zit....blijft gewoon lastig en dan moet de 3e ronde nog beginnen.

P.S. the Chauffeur ben ik nooit zo'n liefhebber van geweest, dat geldt ook voor albumlieveling The Man Who Stole a Leopard. Vandaar dat ze beiden in m'n lijst staan. Maar zijn verder nog prima, alleen de meeste overige tracks vind ik beter. En zo zal dat voor velen vast gelden bij Girl Panic! en Serious

Ja...ik heb ook veel moeite gehad met die 10.maar als ik zie wat er nu uitgaat (lady ice, serious.) Dan had de lijst zoveel mooier kunnen zijn .

Het is ook lastig, echt slechte staan er niet tussen zelf matige nauwelijks. Union of the Snake vind ik dan matig en een onvoldoende maar verder allemaal minimaal een zes

vigil schreef:
Het is ook lastig, echt slechte staan er niet tussen zelf matige nauwelijks. Union of the Snake vind ik dan matig en een onvoldoende maar verder allemaal minimaal een zes

Helemaal eens..

vigil schreef:

mee eens. Ik vond wel makkelijker om Is There Something, Hungry Like The Wolf en Union of the Snake in deze "top10" op te nemen. De rest was duidelijk moeilijker met zoveel mooie pareltjes... maar waar is The Seventh Stranger?

Weet iemand waar ik #1 en #2 kan vinden van dit topic..lijkt spoorloos verdwenen

Hartelijk dank! Kon t echt nergens vinden..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:34 uur

geplaatst: vandaag om 05:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.