Muziek / Muziekgames / Australisch/Nieuw Zeelands Lied van de dag
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2016, 17:26 uur
In navolging van Johnny Marr open ik nu ook voor het eerst een topic op dit forum 
Zoals de titel van het topic doet vermoeden mag er elke 24 uur een lied geplaatst worden uit Australie of Nieuw-Zeeland. Het maakt daarbij niet uit of het bekend of onbekend is, oud of nieuw, het mag allemaal, zodat we hopelijk tot een mooie top 30 zullen komen.
Ik stel een minimum van 6 stemmen voor om toegelaten te worden tot de ranglijst.
Ik zal zelf het spits afbijten. Veel plezier!
The Church - Under The Milky Way

Zoals de titel van het topic doet vermoeden mag er elke 24 uur een lied geplaatst worden uit Australie of Nieuw-Zeeland. Het maakt daarbij niet uit of het bekend of onbekend is, oud of nieuw, het mag allemaal, zodat we hopelijk tot een mooie top 30 zullen komen.
Ik stel een minimum van 6 stemmen voor om toegelaten te worden tot de ranglijst.
Ik zal zelf het spits afbijten. Veel plezier!
The Church - Under The Milky Way
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 maart 2016, 20:20 uur
Enige twijfel bij de grootte van deze vijver... maar soit, dit is natuurlijk wel een klassieker. En dan staan er nog wel een paar nog betere nummers op het album.
9,0
9,0
0
geplaatst: 13 maart 2016, 21:34 uur
Iets te veel van dit soort topics nu, dat ga ik nooit allemaal bijhouden maar dit nummer verdient gewoon een:
10
10
0
geplaatst: 13 maart 2016, 22:13 uur
aERodynamIC schreef:
Iets te veel van dit soort topics nu, dat ga ik nooit allemaal bijhouden maar dit nummer verdient gewoon een:
10
10
Deze is belangrijker dan NL of BE

0
geplaatst: 13 maart 2016, 22:14 uur
Casartelli schreef:
Enige twijfel bij de grootte van deze vijver... maar soit, dit is natuurlijk wel een klassieker. En dan staan er nog wel een paar nog betere nummers op het album.
9,0
9,0
Er is nog verschrikkelijk veel mooie Aussie en NZ muziek te ontdekken

0
geplaatst: 14 maart 2016, 18:47 uur
1. The Church - Under The Milky Way: 12 stemmen, gemiddeld 8,625 (luigifort)
Icehouse - Crazy
Icehouse - Crazy
0
geplaatst: 14 maart 2016, 18:51 uur
9,9
erg leuk initiatief trouwens deze aandacht voor Down Under

erg leuk initiatief trouwens deze aandacht voor Down Under

0
geplaatst: 14 maart 2016, 20:02 uur
Ben ik volledig met je eens, Han. Helaas wederom een onmogelijk tijdstip om ook eens wat te plaatsen 
7,8

7,8
0
geplaatst: 14 maart 2016, 20:50 uur
Inderdaad mooi topic
Fantastische muziek gemaakt daar, en het blijft vaak wat onderbelicht.
7,2
Fantastische muziek gemaakt daar, en het blijft vaak wat onderbelicht.7,2
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 maart 2016, 10:37 uur
Veelbelovend intro, de rest van het nummer is oké, maar niet veel meer dan dat.
7,0
7,0
* denotes required fields.