MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Australisch/Nieuw Zeelands Lied van de dag

zoeken in:
In navolging van Johnny Marr open ik nu ook voor het eerst een topic op dit forum
Zoals de titel van het topic doet vermoeden mag er elke 24 uur een lied geplaatst worden uit Australie of Nieuw-Zeeland. Het maakt daarbij niet uit of het bekend of onbekend is, oud of nieuw, het mag allemaal, zodat we hopelijk tot een mooie top 30 zullen komen.
Ik stel een minimum van 6 stemmen voor om toegelaten te worden tot de ranglijst.
Ik zal zelf het spits afbijten. Veel plezier!

The Church - Under The Milky Way

DjFrankie (moderator)
8,5

Casartelli (moderator)
Enige twijfel bij de grootte van deze vijver... maar soit, dit is natuurlijk wel een klassieker. En dan staan er nog wel een paar nog betere nummers op het album.

9,0

Iets te veel van dit soort topics nu, dat ga ik nooit allemaal bijhouden maar dit nummer verdient gewoon een:

10

9,5

aERodynamIC schreef:
Iets te veel van dit soort topics nu, dat ga ik nooit allemaal bijhouden maar dit nummer verdient gewoon een:

10

Deze is belangrijker dan NL of BE

Casartelli schreef:
Enige twijfel bij de grootte van deze vijver... maar soit, dit is natuurlijk wel een klassieker. En dan staan er nog wel een paar nog betere nummers op het album.

9,0

Er is nog verschrikkelijk veel mooie Aussie en NZ muziek te ontdekken

1. The Church - Under The Milky Way: 12 stemmen, gemiddeld 8,625 (luigifort)

Icehouse - Crazy

9,9

erg leuk initiatief trouwens deze aandacht voor Down Under

Ben ik volledig met je eens, Han. Helaas wederom een onmogelijk tijdstip om ook eens wat te plaatsen

7,8

Inderdaad mooi topic Fantastische muziek gemaakt daar, en het blijft vaak wat onderbelicht.

7,2

DjFrankie (moderator)
7 Deze is wat minder

Nooit echt leuk gevonden.

6,5

Casartelli (moderator)
Veelbelovend intro, de rest van het nummer is oké, maar niet veel meer dan dat.

7,0

Volgens mij wil vigil hier ook nog wel op stemmen

Gast
geplaatst: vandaag om 21:36 uur

geplaatst: vandaag om 21:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.