MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Punk Album top 100

zoeken in:
http://farm3.static.flickr.com/2253/2182279567_ccc6513c7e.jpg?v=0

Jullie kennen het concept van de voorgangers al: punk top 100 en hip hop top 100.

Dit wil ik graag nog een keer doen, alleen hebben we het ditmaal over punk albums. Ik verwacht geen grenzen: alles wat je zelf punk of hardcore vind stuur je op.

Deadline word 8 mei (ik ben er nog een week tussen uit dus ik smeer hem ietwat uit).

Nog 1 dingetje:

Ik wil naast je favoriete 20 punk albums, ook een top 5 van slechtste punk platen. Ik doe er verder niets mee binnenin de toplijst maar verwerk hem er naast.

DjFrankie (moderator)
freakey moet ook getagt worden

DjFrankie schreef:
freakey moet ook getagt worden

I'm in...

zaaf
Ja dat moet ook

Woei, dit wordt ranzig leuk! Dansen!

En verstuurd....!!!!!!!!

aslan (crew)
lp's ep's alles kan?

Ingestuurd. Now we wait.

aslan schreef:
lp's ep's alles kan?

Vind ik wel! Maar als de meerderheid alleen voor Full Lengths wil gaandan vind ik dat ook prima.

Dit keer doe ik het wel in de volledige breedheid van het genre.

DjFrankie (moderator)
lowieke schreef:
(quote)

Vind ik wel! Maar als de meerderheid alleen voor Full Lengths wil gaandan vind ik dat ook prima.

In god we trust moet zeker kunnen aslan

aslan (crew)
die gaat er sowieso bij zitten, mogen of niet

Gaat al lekker. Ik kan iedereen aanraden ook even over de flop 5 na te denken. Word wel een grappig/bijzonder lijstje.

zaaf
gaat al veel beter, dat taggen

buizen
Die van buizen zal rond IJsheiligen worden.

Ha ja, het ziet er nu in ieder geval mooier uit, of het allemaal ook daadwerkelijk aankomt is een tweede

aslan (crew)
ziezo, mijn lijst is binnen!
had er gisteren al eentje klaar, en deze zag er ondertussen al heel anders uit... dus besloten om 'm gewoon bij lowieke af te leveren, waarschijnlijk ga ik me dat nog een keer of tien beklagen maar binnen is binnen!

aslan schreef:
ziezo, mijn lijst is binnen!
had er gisteren al eentje klaar, en deze zag er ondertussen al heel anders uit... dus besloten om 'm gewoon bij lowieke af te leveren, waarschijnlijk ga ik me dat nog een keer of tien beklagen maar binnen is binnen!

Dus jij maakt ook ieder kwartier een nieuwe lijst en zendt uiteindelijk een soort van "gemiddelde" door?

Man man, wat een moeilijkheid in keuzes in dit genre ?

Dus EP's tellen mee? Zou in ieder geval tof zijn. Verzamelaars ook? Of echt 'normaal'-album only?

aslan (crew)
bennerd schreef:
Dus jij maakt ook ieder kwartier een nieuwe lijst en zendt uiteindelijk een soort van "gemiddelde" door?
ja zoiets

Ik was de laatste tijd wat minder actief op MuMe, maar de aandacht voor dit genre zorgt ervoor dat ik weer vaker online ben. Leuk, ga er binnenkort eens voor zitten.

Verstuurd! Maar man, die volgorde... Kan morgen zo anders zijn. En morgen is over een vijftal minuten al.

Versie1 verstuurd.

Lijstje ingeleverd!

Ik ga mijn best doen!

Ikhouvandansen
Ik betrek er deze keer ook maar hardcore bij en doe een om(1 is punk, 1 van hardcore is 2) en om top 20.

Jep ingezonden. Voor mij juist minder divers deze keer. veel 80's punk, garage en toch ook nog wat 90's (pop)punk.

Mijn lijst al eerder ingestuurd, maar gisteren een geweldig punkalbum ontdekt, die gelijk op de eerste plek komt, aanpassing uiteraard verstuurd.

Lijst is verzonden...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:59 uur

geplaatst: vandaag om 15:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.