Muziek / Muziekgames / Punk Album top 100
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2016, 11:05 uur
http://farm3.static.flickr.com/2253/2182279567_ccc6513c7e.jpg?v=0
Jullie kennen het concept van de voorgangers al: punk top 100 en hip hop top 100.
Dit wil ik graag nog een keer doen, alleen hebben we het ditmaal over punk albums. Ik verwacht geen grenzen: alles wat je zelf punk of hardcore vind stuur je op.
Deadline word 8 mei (ik ben er nog een week tussen uit dus ik smeer hem ietwat uit).
Ik wil naast je favoriete 20 punk albums, ook een top 5 van slechtste punk platen. Ik doe er verder niets mee binnenin de toplijst maar verwerk hem er naast.
Jullie kennen het concept van de voorgangers al: punk top 100 en hip hop top 100.
Dit wil ik graag nog een keer doen, alleen hebben we het ditmaal over punk albums. Ik verwacht geen grenzen: alles wat je zelf punk of hardcore vind stuur je op.
Deadline word 8 mei (ik ben er nog een week tussen uit dus ik smeer hem ietwat uit).
Nog 1 dingetje:
Ik wil naast je favoriete 20 punk albums, ook een top 5 van slechtste punk platen. Ik doe er verder niets mee binnenin de toplijst maar verwerk hem er naast.
0
geplaatst: 18 april 2016, 12:34 uur
aslan schreef:
lp's ep's alles kan?
lp's ep's alles kan?
Vind ik wel! Maar als de meerderheid alleen voor Full Lengths wil gaandan vind ik dat ook prima.
0
geplaatst: 18 april 2016, 12:41 uur
Dit keer doe ik het wel in de volledige breedheid van het genre.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 april 2016, 12:44 uur
lowieke schreef:
Vind ik wel! Maar als de meerderheid alleen voor Full Lengths wil gaandan vind ik dat ook prima.
(quote)
In god we trust moet zeker kunnen aslan
0
geplaatst: 18 april 2016, 15:08 uur
Gaat al lekker. Ik kan iedereen aanraden ook even over de flop 5 na te denken. Word wel een grappig/bijzonder lijstje.
0
geplaatst: 18 april 2016, 15:14 uur
DjFrankie Mr. B bennerd eightynine Saldek aslan deric raven itchy postpunker Dieter platedraaier laxus11 pjh1967 the viking thelion ThirdEyedCitizin Rudi S Boenga nachtschade ArthurDZ zaaf buizen Gloeilamp wendyvortex deedee Ataloona Monsta Kody niels94 rafke pafke stiefeljung andnino Harco madmadder stephan73 frolunda pygmydanny Mjuman Johnny Marr WILDE FRANS Jannekemanneke
0
geplaatst: 18 april 2016, 16:48 uur
Ha ja, het ziet er nu in ieder geval mooier uit, of het allemaal ook daadwerkelijk aankomt is een tweede 

0
aslan (crew)
geplaatst: 18 april 2016, 18:52 uur
ziezo, mijn lijst is binnen!
had er gisteren al eentje klaar, en deze zag er ondertussen al heel anders uit... dus besloten om 'm gewoon bij lowieke af te leveren, waarschijnlijk ga ik me dat nog een keer of tien beklagen maar binnen is binnen!
had er gisteren al eentje klaar, en deze zag er ondertussen al heel anders uit... dus besloten om 'm gewoon bij lowieke af te leveren, waarschijnlijk ga ik me dat nog een keer of tien beklagen maar binnen is binnen!
0
geplaatst: 18 april 2016, 20:54 uur
aslan schreef:
Dus jij maakt ook ieder kwartier een nieuwe lijst en zendt uiteindelijk een soort van "gemiddelde" door?
Man man, wat een moeilijkheid in keuzes in dit genre ?
Dus EP's tellen mee? Zou in ieder geval tof zijn. Verzamelaars ook? Of echt 'normaal'-album only?
0
aslan (crew)
geplaatst: 18 april 2016, 22:09 uur
bennerd schreef:
Dus jij maakt ook ieder kwartier een nieuwe lijst en zendt uiteindelijk een soort van "gemiddelde" door?
ja zoiets Dus jij maakt ook ieder kwartier een nieuwe lijst en zendt uiteindelijk een soort van "gemiddelde" door?

0
geplaatst: 18 april 2016, 22:16 uur
Ik was de laatste tijd wat minder actief op MuMe, maar de aandacht voor dit genre zorgt ervoor dat ik weer vaker online ben. Leuk, ga er binnenkort eens voor zitten.
0
geplaatst: 18 april 2016, 23:53 uur
Verstuurd! Maar man, die volgorde... Kan morgen zo anders zijn. En morgen is over een vijftal minuten al.
0
Ikhouvandansen
geplaatst: 22 april 2016, 12:21 uur
Ik betrek er deze keer ook maar hardcore bij en doe een om(1 is punk, 1 van hardcore is 2) en om top 20.
0
geplaatst: 22 april 2016, 13:57 uur
Jep ingezonden. Voor mij juist minder divers deze keer. veel 80's punk, garage en toch ook nog wat 90's (pop)punk.
0
geplaatst: 22 april 2016, 14:33 uur
Mijn lijst al eerder ingestuurd, maar gisteren een geweldig punkalbum ontdekt, die gelijk op de eerste plek komt, aanpassing uiteraard verstuurd.
* denotes required fields.