Muziek / Muziekgames / Eurodance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2016, 14:24 uur
3-2
Begint steeds meer een trance dan een eurodance ladder te worden. Al heb ik weinig te klagen over de nomineringen, staan een aantal van de beste uit dit genre tussen. Ook de happy hardcore doet vrolijk mee.
Begint steeds meer een trance dan een eurodance ladder te worden. Al heb ik weinig te klagen over de nomineringen, staan een aantal van de beste uit dit genre tussen. Ook de happy hardcore doet vrolijk mee.
0
geplaatst: 19 mei 2016, 17:57 uur
4-0
Zie ook mijn openingsstatement. Beide genres zie als dermate aanverwant dat vertegenwoordigers uit het genre ook in deze KO opgenomen zijn.
HugovdBos schreef:
Zie ook mijn openingsstatement. Beide genres zie als dermate aanverwant dat vertegenwoordigers uit het genre ook in deze KO opgenomen zijn.
0
geplaatst: 19 mei 2016, 18:34 uur
5-0
Duidelijk! Meer dan terecht trouwens, want het zijn prima aanvullingen op de eurodance tracks.
Titmeister schreef:
(quote)
Duidelijk! Meer dan terecht trouwens, want het zijn prima aanvullingen op de eurodance tracks.

0
geplaatst: 19 mei 2016, 19:33 uur
6-1
21 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone vs. Captain Jack - Captain Jack
1-0
21 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone vs. Captain Jack - Captain Jack
1-0
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 mei 2016, 00:41 uur
22 Wamdue Project - King of My Castle vs. Gouryella - Gouryella
* denotes required fields.