MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Eurodance KO

zoeken in:
1-1

panjoe (moderator)
2-1

Eén van mijn favorieten.

2-2, beide sterk!

3-2

Begint steeds meer een trance dan een eurodance ladder te worden. Al heb ik weinig te klagen over de nomineringen, staan een aantal van de beste uit dit genre tussen. Ook de happy hardcore doet vrolijk mee.

3-3

3-4

5-4

5-5

20 Robert Miles - Children vs. 2 Cowboys - Everybody Gonfi Gon

2-0

4-0
HugovdBos schreef:
Begint steeds meer een trance dan een eurodance ladder te worden. Al heb ik weinig te klagen over de nomineringen, staan een aantal van de beste uit dit genre tussen. Ook de happy hardcore doet vrolijk mee.

Zie ook mijn openingsstatement. Beide genres zie als dermate aanverwant dat vertegenwoordigers uit het genre ook in deze KO opgenomen zijn.

5-0
Titmeister schreef:

(quote)

Zie ook mijn openingsstatement. Beide genres zie als dermate aanverwant dat vertegenwoordigers uit het genre ook in deze KO opgenomen zijn.

Duidelijk! Meer dan terecht trouwens, want het zijn prima aanvullingen op de eurodance tracks.

6-1

21 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone vs. Captain Jack - Captain Jack

1-0

2-0

4-0

Casartelli (moderator)
6-0

Casartelli (moderator)
22 Wamdue Project - King of My Castle vs. Gouryella - Gouryella

1-0

1-2

2-2

3-2

Heb ik nog op single

Gast
geplaatst: vandaag om 21:22 uur

geplaatst: vandaag om 21:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.