Muziek / Muziekgames / Eurodance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 29 mei 2016, 11:39 uur
Deze ronde is tot de 7, 1 verschil.
Dus na de stem van SBB is 2 brothers door.
10 Faithless - God Is a DJ vs. Nomads - Yakalelo
Dus na de stem van SBB is 2 brothers door.
10 Faithless - God Is a DJ vs. Nomads - Yakalelo
0
geplaatst: 29 mei 2016, 13:10 uur
11 Quazar - Last Train to Paradise vs. Nightcrawlers - Push the Feeling On (MK Dub of Doom)
0-0
0-0
0
geplaatst: 29 mei 2016, 13:11 uur
1-0 mag van mij best de KO winnen, al is Seven Stars nog beter.
Van Nightcrawlers net de originele versie beluisterd, had ik eigenlijk nooit gehoord. Klinkt meer als een discoplaat uit 1975.
Van Nightcrawlers net de originele versie beluisterd, had ik eigenlijk nooit gehoord. Klinkt meer als een discoplaat uit 1975.
0
geplaatst: 29 mei 2016, 13:37 uur
3-2 beiden sterk
Dat is niet waar, Herman: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Titmeister House & Techno Top 50

herman schreef:
Dat is niet waar, Herman: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Titmeister House & Techno Top 50

0
geplaatst: 29 mei 2016, 13:41 uur
Titmeister schreef:
3-2 beiden sterk
3-2 beiden sterk
(quote)
Goed geheugen.
Maar het origineel is ook een weinig memorabel nummer, geen wonder dat ik het weer vergeten was.
0
geplaatst: 29 mei 2016, 13:45 uur
herman schreef:
Goed geheugen.
Maar het origineel is ook een weinig memorabel nummer, geen wonder dat ik het weer vergeten was.
(quote)
Goed geheugen.
Maar het origineel is ook een weinig memorabel nummer, geen wonder dat ik het weer vergeten was. Haha tsja tis een gave
verder heb je wel gelijk over dat nummer.* denotes required fields.