MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Eurodance KO

zoeken in:
5-5

6-5

6-6

7-7

7-8

8-8

Deze ronde is tot de 7, 1 verschil.
Dus na de stem van SBB is 2 brothers door.

10 Faithless - God Is a DJ vs. Nomads - Yakalelo

1-1

2-2

3-2

4-2

6-3

11 Quazar - Last Train to Paradise vs. Nightcrawlers - Push the Feeling On (MK Dub of Doom)

0-0

1-0 mag van mij best de KO winnen, al is Seven Stars nog beter.

Van Nightcrawlers net de originele versie beluisterd, had ik eigenlijk nooit gehoord. Klinkt meer als een discoplaat uit 1975.

2-1

3-2 beiden sterk

herman schreef:
Van Nightcrawlers net de originele versie beluisterd, had ik eigenlijk nooit gehoord. Klinkt meer als een discoplaat uit 1975.

Dat is niet waar, Herman: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Titmeister House & Techno Top 50

Goed geheugen. Maar het origineel is ook een weinig memorabel nummer, geen wonder dat ik het weer vergeten was.

herman schreef:
(quote)

Goed geheugen. Maar het origineel is ook een weinig memorabel nummer, geen wonder dat ik het weer vergeten was.

Haha tsja tis een gave verder heb je wel gelijk over dat nummer.

4-4

Gast
geplaatst: vandaag om 05:04 uur

geplaatst: vandaag om 05:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.