Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2016, 09:30 uur
Wow, Ben ik te min is een leuk protest liedje hoor maar door zijn dood steeg de plaat ineens 1200 plekken naar een 90ste plek in de Top 2000. Toch wel een toonvoorbeeld van overschat lijkt me. Ik vraag me af of de Eefje stemmers het liedje uberhaubt kennen. Het is een liedje wat een half jaar oud is en volgens mij gewoon onbekend bij het grote publiek (en daar buiten...)
0
geplaatst: 21 mei 2016, 09:41 uur
4-3 huh?
Wat vigil zegt inderdaad. Eefje wordt eerder onderschat, ook met dit nummer.
Wat vigil zegt inderdaad. Eefje wordt eerder onderschat, ook met dit nummer.
0
geplaatst: 21 mei 2016, 10:06 uur
Gretz schreef:
Nomineer 10 nummers waarvan jij vindt dat ze schromelijk overschat worden door de rest van de wereld/MusicMeter
Nomineer 10 nummers waarvan jij vindt dat ze schromelijk overschat worden door de rest van de wereld/MusicMeter
Het is maar net wat je als referentiekader neemt, de grote boze buitenwereld of MuMe. In dat laatste geval lijkt me duidelijk wie hier het meest overschat is.
0
geplaatst: 21 mei 2016, 10:39 uur
johan de witt schreef:
Het is maar net wat je als referentiekader neemt, de grote boze buitenwereld of MuMe. In dat laatste geval lijkt me duidelijk wie hier het meest overschat is.
(quote)
Dat is waar. Maar genoeg plekken om MuMe waar ze ook onderschat wordt. De Ladder, de Top 250, dat albumspel...

0
geplaatst: 21 mei 2016, 10:46 uur
6. Lukas Graham - 7 Years vs. The Boxer Rebellion - Diamonds
1-0 onbegrijpelijk dat dit zo'n grote hit geworden is, met recht overschat.
1-0 onbegrijpelijk dat dit zo'n grote hit geworden is, met recht overschat.
0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:10 uur
vigil schreef:
Wow, Ben ik te min is een leuk protest liedje hoor maar door zijn dood steeg de plaat ineens 1200 plekken naar een 90ste plek in de Top 2000. Toch wel een toonvoorbeeld van overschat lijkt me. Ik vraag me af of de Eefje stemmers het liedje uberhaubt kennen. Het is een liedje wat een half jaar oud is en volgens mij gewoon onbekend bij het grote publiek (en daar buiten...)
Tsja dat is een tijdelijk ding, over 2 jaar staat ie gewoon weer op 1200 ofzo. Het is in ieder geval een nummer dat na al die jaren een plekje in het collectieve muziekgeheugen heeft verworven. Mevrouw de Visser, daarentegen, wordt heel erg gehyped door zowel radio 2, als radio 3, terwijl ik haar muziek, op zijn zachtst gezegd, niet echt bijzonder vind. Dan zou de keuze duidelijk zijn, maar goed, kennelijk is de top 2000 versie 2015 voor velen het referentiekader.
0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:32 uur
7. John Lennon - Mother vs. Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
1-0
1-0
0
geplaatst: 21 mei 2016, 11:34 uur
Hoe kan Armand hier nou 'winnen' van Eefje de Visser
. Wie overschat Armand? De beste man is een leuke protestzanger met één bekend hitje dat door zijn dood éénmalig wat plekjes stijgt in de Top 2000.
1-1 al vind ik het wel een erg goed nummer.
. Wie overschat Armand? De beste man is een leuke protestzanger met één bekend hitje dat door zijn dood éénmalig wat plekjes stijgt in de Top 2000. 1-1 al vind ik het wel een erg goed nummer.
* denotes required fields.