Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 mei 2016, 10:20 uur
9-9
Bizar dat dat nummer van die Claudia in de finale staat, zowel qua bekendheid hier als daarbuiten (had voor dit topic nog nooit van dat nummer gehoord, en zo groot is de steen waaronder ik leef nou ook weer niet).
Bizar dat dat nummer van die Claudia in de finale staat, zowel qua bekendheid hier als daarbuiten (had voor dit topic nog nooit van dat nummer gehoord, en zo groot is de steen waaronder ik leef nou ook weer niet).
0
geplaatst: 30 mei 2016, 10:54 uur
hoi123 schreef:
9-9
9-9
Toch wellicht een groter steentje dan je dacht want het nummer staat sowieso op 4 in de Top 2000 2015 en het jaar daarvoor op 19. Het behaald in 2011 de 29ste plek in de charts en deed dat daarna als re-entry veel beter. Het lied steeg toen naar een 2de plek. Een cover van Jeroen van der Boom behaalde in 2015 een 12de plek en kreeg veel publiciteit omdat De Breij er niet blij mee was. Het lied heeft 3 jaar onafgebroken in de I-tunes Top 30 gestaan. Het nummer heeft een platina award gekregen voor 50.000 (legale) downloads in 2014 dus het zal nu al wel vele malen meer zijn gezien het Top 2000 succes. Verder komt het tegenwoordig op veel te veel bruiloften (het staat in de Bruiloft Top 10) maar ook begrafenissen (het staat in de begrafenis Top 5) voorbij.
Toevallig is er net een item op Powned verschenen: PowNed : Frans Bauer populair op begrafenissen
0
geplaatst: 30 mei 2016, 12:07 uur
Tot de 11, 2 punten verschil. Tijd voor de teleurstellende finale dus.
0
geplaatst: 30 mei 2016, 12:31 uur
Finale! Misschien niet de droomfinale waar velen jullie op hadden gehoopt, maar we doen het er maar mee. In ieder geval twee nummers waarvan je moeilijk kunt ontkennen dat ze het predicaat overschat niet waard zijn.
Tot de 12, 2 verschil. In geval van gelijke stand wachten we nadat de 24 uur voorbij zijn nog minimaal een dag op een beslissende stem.
1. Claudia de Breij - Mag Ik Dan Bij Jou vs. Oasis - Wonderwall
Tot de 12, 2 verschil. In geval van gelijke stand wachten we nadat de 24 uur voorbij zijn nog minimaal een dag op een beslissende stem.
1. Claudia de Breij - Mag Ik Dan Bij Jou vs. Oasis - Wonderwall
0
geplaatst: 30 mei 2016, 12:39 uur
2-0 dat nummer van Guns 'N Roses hoorde eerder in de finale (niet slecht maar enorm overroepen)
0
geplaatst: 30 mei 2016, 12:47 uur
3-4
Mijn hoop om in de finale op Wonderwall te kunnen stemmen is uitgekomen. Wát een zeldzaam overschatte draak....
Mijn hoop om in de finale op Wonderwall te kunnen stemmen is uitgekomen. Wát een zeldzaam overschatte draak....
0
geplaatst: 30 mei 2016, 12:50 uur
3-5 perfecte finale had I Follow Rivers samen met Wonderwall geweest
0
geplaatst: 30 mei 2016, 14:21 uur
10-6, Dashboard Lights - BohRap was de droomfinale geweest.
Dit vind ik wat sneu.
Dit vind ik wat sneu.
0
geplaatst: 30 mei 2016, 15:05 uur
Droomfinale:
November Rain vs. Music van John Miles. Twee van de ergste nummers ooit gemaakt.
November Rain vs. Music van John Miles. Twee van de ergste nummers ooit gemaakt.
0
geplaatst: 30 mei 2016, 15:28 uur
In mijn ideale geval hadden Music en Paradise by the Dashboard Lights het tegen elkaar opgenomen. Extreem overschat en tevens niet om aan te horen.
Zullen we anders nog een knock-out spelen 'het meest irritante nummer ooit gemaakt'?
Zullen we anders nog een knock-out spelen 'het meest irritante nummer ooit gemaakt'?
* denotes required fields.