Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2016, 12:20 uur
4-4 ....
EDIT: Ik was even sprakeloos. Als Emily dit verliest hebben we te maken met misschien wel de meest onterechte uitslag in de geschiedenis van MusicMeter. Eén van de meest verschrikkelijke nummers ooit waar je kapot mee gegooid wordt vs. één van de allerbeste nummers ooit die helaas slechts in zeer beperkte kringen gewaardeerd wordt. En ook in die beperkte kringen wordt Joanna Newsom door een groot deel verguist.
EDIT: Ik was even sprakeloos. Als Emily dit verliest hebben we te maken met misschien wel de meest onterechte uitslag in de geschiedenis van MusicMeter. Eén van de meest verschrikkelijke nummers ooit waar je kapot mee gegooid wordt vs. één van de allerbeste nummers ooit die helaas slechts in zeer beperkte kringen gewaardeerd wordt. En ook in die beperkte kringen wordt Joanna Newsom door een groot deel verguist.
0
geplaatst: 22 mei 2016, 12:38 uur
Ik sluit me aan bij Casper, elke waardering voor het nummer is te veel
.
.
0
geplaatst: 22 mei 2016, 13:13 uur
25. AC/DC - Highway to Hell vs. Neutral Milk Hotel - in the Aeroplane Over the Sea
1-0
1-0
0
geplaatst: 22 mei 2016, 13:17 uur
Gelukkig is het goed gekomen met Emily, had er niet aan moeten denken dat dit prachtige nummer Summer of 69 zou hebben uitgeschakeld.
* denotes required fields.