MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het meest overschatte nummer (K.O.)

zoeken in:
3-3

4-3

4-4 Radiohead heeft er veel betere

6-4 natuurlijk, ondanks Creep

Simon67
6-6

6-7

7-7

7-8

Bryan Adams is ook nou weer niet zó overschat. De Canadians in South Park verontschuldigen zich zelfs voor Bryan Adams

7-9

Familie van Simon77?

5. Sinéad O'Connor - Nothing Compares 2 U vs. Marco Borsato - Rood

0-1

1-2

1-3 De eerste vind ik prima en de tweede wordt door iedereen die ik serieus neem niet serieus genomen, dus beide mogen ze er wel uit eigenlijk.

starbright boy schreef:
1-3 De eerste vind ik prima en de tweede wordt door iedereen die ik serieus neem niet serieus genomen, dus beide mogen ze er wel uit eigenlijk.

Ben ik wel met je eens, maar elke vorm van waardering voor dit nummer is waardering; dus wat mij betreft is ie niet misplaatst hier...

3-4

3-5

3-6

3-7

6. Armin van Buuren ft. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like vs. The Rolling Stones - Start Me Up

0-1

1-1 2e vind ik verre van overschat.

2-1 eens met laxus11

2-2

2-3

2-4, andere ken ik niet eens

Gast
geplaatst: vandaag om 21:10 uur

geplaatst: vandaag om 21:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.