Muziek / Muziekgames / Eurovisie Songfestival K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2016, 14:06 uur
5-1
5. Sürpriz - Reise Nach Jerusalem - Küdüs'e Seyahat Vs. Teddy Scholten - Een beetje
0-1
5. Sürpriz - Reise Nach Jerusalem - Küdüs'e Seyahat Vs. Teddy Scholten - Een beetje
0-1
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2016, 15:57 uur
Emile93 schreef:
2-2 Jemig meteen al Take Me To Your Heaven eruit :O
2-2 Jemig meteen al Take Me To Your Heaven eruit :O
Ik vind dat toch wel een van de minste winnaars ooit. Zeker van de laatste jaren. en Sanomi is een echt fan favorite natuurlijk.
0
geplaatst: 16 mei 2016, 15:59 uur
Onweerwolf schreef:
Ik vind dat toch wel een van de minste winnaars ooit. Zeker van de laatste jaren. en Sanomi is een echt fan favorite natuurlijk.
(quote)
Ik vind ze allebei erg leuk. Maar aan Take Me To Your Heaven heb ik nog net wat positievere herinneringen
0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:09 uur
Domweg vergeten om een van de leukste songfestivalinzendingen in jaren te nomineren:
laxus11 zou ik deze nog kunnen vervangen:
Eva Rivas - Apricot Stone
door
ZOË - Loin d'Ici
Dan wordt het:
61. Mary Hopkin - Knock Knock Who's There Vs. ZOË - Loin d'Ici
Als het goed is kun je je post met de loting nog aanpassen. Mijn dank is groot alvast.
laxus11 zou ik deze nog kunnen vervangen:
Eva Rivas - Apricot Stone
door
ZOË - Loin d'Ici
Dan wordt het:
61. Mary Hopkin - Knock Knock Who's There Vs. ZOË - Loin d'Ici
Als het goed is kun je je post met de loting nog aanpassen. Mijn dank is groot alvast.
0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:19 uur
Gretz schreef:
Domweg vergeten om een van de leukste songfestivalinzendingen in jaren te nomineren
Domweg vergeten om een van de leukste songfestivalinzendingen in jaren te nomineren

Zo'n leuk nummer door één van de grootste draken op het festival vervangen. Dat maakt mij zeer droevig.
Ik noteer nu al mijn -1 voor dat trutlied. Eva Rivas rules!
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2016, 16:21 uur
Ik zie ook stukken liever Apricot Stone. Daar staat dan weer tegenover dat ze tegen mijn nominatie moet dus dan weer liever andersom. 

0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:22 uur
Oh, ik wist niet dat ze al zoveel tegenstanders had. Dan zal het toch wel bij ronde 1 blijven. 

0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:23 uur
Ik vind gewoon dat het niet meer mag, dan had Gretz maar moeten opletten, zo leuk is dat nummer voor hem dan blijkbaar ook niet 

0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:23 uur
aERodynamIC schreef:
Ik vind gewoon dat het niet meer mag, dan had Gretz maar moeten opletten, zo leuk is dat nummer voor hem dan blijkbaar ook niet
Nee, het zat een stuk eerder vol dan ik dacht.
0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:24 uur
Echt een vreselijk nummer. Blij dat het niet zo hoog geëindigd is (wat ik vooraf wel verwacht had).
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2016, 16:24 uur
Mary Hopkin verslaat in ieder geval beide met glans, vanzelfsprekend.. 

0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:31 uur
Ik hoor in Knock Knock Who's There toch een behoorlijk vergelijkbaar nummer, dus ik snap niet dat er dan zo gehaat wordt op Zoë. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2016, 16:35 uur
Gretz schreef:
Ik hoor in Knock Knock Who's There toch een behoorlijk vergelijkbaar nummer, dus ik snap niet dat er dan zo gehaat wordt op Zoë.
Dat haten komt van aERo, niet van mij.
0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:37 uur
Ja, dat begrijp ik. Maar in het algemene Songfestivaltopic kreeg ze er ook al flink van langs. Jullie zouden zeker haar album eens een kans moeten geven, staan een hoop nummers op die nog beter zijn dan Loin d'Ici.

0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2016, 16:39 uur
Gretz schreef:
Ja, dat begrijp ik. Maar in het algemene Songfestivaltopic kreeg ze er ook al flink van langs. Jullie zouden zeker haar album eens een kans moeten geven, staan een hoop nummers op die nog beter zijn dan Loin d'Ici.
(embed)
(quote)

(embed)
Meh, ik vond haar nummer een aardige middenmoter. Meer niet. Om daar nou een heel album van te beluisteren gaat me wat te ver.
0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:40 uur
Gretz schreef:
Heb je mij al wat horen zeggen over Knock Knock dan? Net zo erg, met dat verschil dat ik dat nummer nog in die tijd kan plaatsen en Loin d'ici niet. Apricot Stone daarentegen vind ik een heel stuk aangenamer.
0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:41 uur
Gretz schreef:
Oh, ik wist niet dat ze al zoveel tegenstanders had. Dan zal het toch wel bij ronde 1 blijven.
Ook voorstanders hoor.

0
geplaatst: 16 mei 2016, 16:47 uur
Gretz schreef:
Jullie zouden zeker haar album eens een kans moeten geven, staan een hoop nummers op die nog beter zijn dan Loin d'Ici.
Jullie zouden zeker haar album eens een kans moeten geven, staan een hoop nummers op die nog beter zijn dan Loin d'Ici.
Net de samples beluisterd. Ik heb niks kunnen horen dat me zou overtuigen het in het geheel te doen. Ik hoor te veel liedjes waar ik oprecht de kriebels van krijg (en dat heb ik niet eens heel vaak).
0
geplaatst: 16 mei 2016, 18:40 uur
4-5
6. Cliff Richard - Power To All Our Friends Vs. Marie Myriam - L'Oiseau et L'enfant
0-0
6. Cliff Richard - Power To All Our Friends Vs. Marie Myriam - L'Oiseau et L'enfant
0-0
* denotes required fields.