Muziek / Muziekgames / Eurovisie Songfestival K.O.
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 1 augustus 2016, 11:18 uur
34. AySel & Arash - Always Vs. Brainstorm - My Star
0-1
Allebei mooi.
0-1
Allebei mooi.
0
Martial
geplaatst: 1 augustus 2016, 16:36 uur
35. The Shadows - Let Me Be The One Vs. Pastora Soler- Quedate Conmigo
1-0
1-0
0
geplaatst: 1 augustus 2016, 19:16 uur
Onweerwolf je hebt gewoon de score van aERodynamIC overgenomen
0
geplaatst: 2 augustus 2016, 08:51 uur
2-2! Quedate Conmigo blijft een van mijn favoriete nummers ooit
0
Onweerwolf
geplaatst: 2 augustus 2016, 11:46 uur
2-3
Cerclezot aERodynamIC
Inderdaad. Het was een crosspost met aERo maar hij was eerder en dus moest ik mijn post aanpassen. Ik heb niet alleen aERo's punt erbij gedaan maar blijkbaar ook mijn punt er af gehaald.
Cerclezot aERodynamIC
Inderdaad. Het was een crosspost met aERo maar hij was eerder en dus moest ik mijn post aanpassen. Ik heb niet alleen aERo's punt erbij gedaan maar blijkbaar ook mijn punt er af gehaald.

1
Onweerwolf
geplaatst: 2 augustus 2016, 13:02 uur
Emile93 schreef:
Quedate Conmigo blijft een van mijn favoriete nummers ooit
Quedate Conmigo blijft een van mijn favoriete nummers ooit
Ik vond het met name ook een van de beste, misschien wel de allerbeste, live performances ooit op het ESC. Ik heb zelden kippenvel gekregen tijdens het ESC, maar Pastora kreeg dat wel voor elkaar. Ik was ook geschokt dat ze slechts laag linkerrijtje scoorde. Volstrekt onterecht.
0
geplaatst: 2 augustus 2016, 18:42 uur
Onweerwolf schreef:
Ik vond het met name ook een van de beste, misschien wel de allerbeste, live performances ooit op het ESC. Ik heb zelden kippenvel gekregen tijdens het ESC, maar Pastora kreeg dat wel voor elkaar. Ik was ook geschokt dat ze slechts laag linkerrijtje scoorde. Volstrekt onterecht.
(quote)
Amen!

Gelukkig mag ze hier nog een ronde door
0
geplaatst: 2 augustus 2016, 18:43 uur
36. Nicole - Ein Bißchen Frieden Vs. Mary Hopkin - Knock Knock Who's There
0
geplaatst: 2 augustus 2016, 21:35 uur
37. Michelle - Out on My Own Vs. Paul Harrington & Charlie McGettigan - Rock 'n' Roll Kids
0-1 Een van de mindere Nederlandse bijdragen tegen een van de mooiste winnende liedjes.
0-1 Een van de mindere Nederlandse bijdragen tegen een van de mooiste winnende liedjes.
0
geplaatst: 2 augustus 2016, 21:36 uur
Eén van de beste NL inzendingen ooit tegen een matige winnaar (maar ja ik ken jullie smaak onderhand wel, dus daar gaat weer een prima bijdrage uit eigen land) 
37. Michelle - Out on My Own Vs. Paul Harrington & Charlie McGettigan - Rock 'n' Roll Kids
1-1

1-1
* denotes required fields.