MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Eurovisie Songfestival K.O.

zoeken in:
Onweerwolf
34. AySel & Arash - Always Vs. Brainstorm - My Star

0-1

Allebei mooi.

0-2 makkelijke keuze deze keer

Martial
1-5

Martial
35. The Shadows - Let Me Be The One Vs. Pastora Soler- Quedate Conmigo

1-0

Onweerwolf
2-1

Onweerwolf je hebt gewoon de score van aERodynamIC overgenomen

2-2! Quedate Conmigo blijft een van mijn favoriete nummers ooit

Ik denk dat het nu 2-3 is

Onweerwolf
2-3

Cerclezot aERodynamIC

Inderdaad. Het was een crosspost met aERo maar hij was eerder en dus moest ik mijn post aanpassen. Ik heb niet alleen aERo's punt erbij gedaan maar blijkbaar ook mijn punt er af gehaald.

Onweerwolf
Emile93 schreef:
Quedate Conmigo blijft een van mijn favoriete nummers ooit

Ik vond het met name ook een van de beste, misschien wel de allerbeste, live performances ooit op het ESC. Ik heb zelden kippenvel gekregen tijdens het ESC, maar Pastora kreeg dat wel voor elkaar. Ik was ook geschokt dat ze slechts laag linkerrijtje scoorde. Volstrekt onterecht.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik vond het met name ook een van de beste, misschien wel de allerbeste, live performances ooit op het ESC. Ik heb zelden kippenvel gekregen tijdens het ESC, maar Pastora kreeg dat wel voor elkaar. Ik was ook geschokt dat ze slechts laag linkerrijtje scoorde. Volstrekt onterecht.

Amen!
Gelukkig mag ze hier nog een ronde door

36. Nicole - Ein Bißchen Frieden Vs. Mary Hopkin - Knock Knock Who's There

2-1 beiden mooi

37. Michelle - Out on My Own Vs. Paul Harrington & Charlie McGettigan - Rock 'n' Roll Kids
0-1 Een van de mindere Nederlandse bijdragen tegen een van de mooiste winnende liedjes.

Eén van de beste NL inzendingen ooit tegen een matige winnaar (maar ja ik ken jullie smaak onderhand wel, dus daar gaat weer een prima bijdrage uit eigen land)

37. Michelle - Out on My Own Vs. Paul Harrington & Charlie McGettigan - Rock 'n' Roll Kids

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.