Muziek / Muziekgames / Eurovisie Songfestival K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2016, 17:47 uur
10. Niamh Kavanagh - In Your Eyes Vs. Cleopatra - Clou Tou Kosmou I Elpida
0
geplaatst: 17 mei 2016, 18:42 uur
Is het een idee om er linkjes bij te plaatsen. Dat nodigt misschien sneller uit om te stemmen.
0
geplaatst: 17 mei 2016, 18:44 uur
10. Niamh Kavanagh - In Your Eyes Vs. Cleopatra - Clou Tou Kosmou I Elpida
Ireland 1993 - Niamh Kavanagh - In Your Eyes(Video) - YouTube
vs
Kleopatra - Olou tou kosmou i elpida - YouTube
2-1
Ireland 1993 - Niamh Kavanagh - In Your Eyes(Video) - YouTube
vs
Kleopatra - Olou tou kosmou i elpida - YouTube
2-1
0
geplaatst: 17 mei 2016, 18:48 uur
Als degene die de nieuwe rondes plaatsen dat telkens dan willen doen is dat wel zo handig.
0
geplaatst: 17 mei 2016, 21:52 uur
12. Farid Mammadov - Hold Me - Ruth Jacott - Vrede
0-1
Vrede, de beste NL inzending ooit, had gewoon moeten winnen toen.
0-1
Vrede, de beste NL inzending ooit, had gewoon moeten winnen toen.
0
geplaatst: 17 mei 2016, 22:47 uur
Ik ben een Belg dus wat mij betreft geen nationalisme. In de vorige ronde was het nationalisme. Ik kan er nog steeds niet bij dat een van Nederlands matigste inzendingen wint van een van Ierlands mooiste bijdragen 

0
geplaatst: 17 mei 2016, 23:04 uur
0
geplaatst: 17 mei 2016, 23:05 uur
Cerclezot schreef:
Ik ben een Belg dus wat mij betreft geen nationalisme. In de vorige ronde was het nationalisme. Ik kan er nog steeds niet bij dat een van Nederlands matigste inzendingen wint van een van Ierlands mooiste bijdragen
Niks mis met Out on My Own. Dat de nationalisten Vrede zo makkelijk doorstemmen ten koste van een van de beste inzendingen van Azerbeidzjan verbaast me wel weer.
0
geplaatst: 17 mei 2016, 23:08 uur
En ik vind Out On My Own een sterke en Vrede zelfs de beste NL inzending ooit, terwijl ik Hold Me maar een zeiknummer vind en Mysterious Woman me ook niks doet.
0
geplaatst: 17 mei 2016, 23:14 uur
13. Edyta Gorniak - To Nie Ja Vs. Margot Eskens - Die Zeiger Der Uhr
Edyta Górniak - To nie ja OFFICIAL VIDEO (HQ) - YouTube - ESC-Deutschland Margot Eskens-Die Zeiger der Uhr (1966) - YouTube
1-0
Edyta Górniak - To nie ja OFFICIAL VIDEO (HQ) - YouTube - ESC-Deutschland Margot Eskens-Die Zeiger der Uhr (1966) - YouTube
1-0
* denotes required fields.