Muziek / Muziekgames / Kink 1600 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 20:15 uur
8-6 dat dit nog niet beslist is... het wordt steeds gekker met die R.E.M.-mania hier...
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 20:28 uur
Titmeister schreef:
8-6 dat dit nog niet beslist is... het wordt steeds gekker met die R.E.M.-mania hier...
Grappig. Ik heb dat gevoel ook heel vaak met die mania hier, maar dan dan aangaande een ander bandje met een R.
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 20:31 uur
Bonk schreef:
Grsappig. Ik heb dat gevoel ook heel vaak met die mania hier, maar dan dan aangaande een ander bandje met een R.
(quote)
Grsappig. Ik heb dat gevoel ook heel vaak met die mania hier, maar dan dan aangaande een ander bandje met een R.
Ja, maar die is nu niet betrokken bij deze battle

0
geplaatst: 10 oktober 2016, 20:40 uur
Dat is waar! Maar persoonlijk heb ik liever snelle oogbewegingen dan een radiohoofd
De volgende battle dan maar.
20. Blue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper Vs. Prince - When Doves Cry
1-0
De volgende battle dan maar.
20. Blue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper Vs. Prince - When Doves Cry
1-0
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:02 uur
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:13 uur
Twee van mijn favoriete nummers ooit. Al staat Prince bij mij een heel stuk hoger op de ladder dan Blue Oyster Cult, Don't Fear The Reaper wint het (vandaag) nipt van When Doves Cry. 

1
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:29 uur
Bonk schreef:
Grappig. Ik heb dat gevoel ook heel vaak met die mania hier, maar dan dan aangaande een ander bandje met een R.
(quote)
Sinds wanneer spel je The Smiths met een R?
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:48 uur
21. Portishead - Machine Gun Vs. Massive Attack - Unfinished Sympathy
0-1
0-1
1
geplaatst: 10 oktober 2016, 21:48 uur
Deze onmogelijke, hartverscheurende keuze laat ik lekker aan jullie over. Ik pas.
* denotes required fields.