MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kink 1600 K.O.

zoeken in:

7-5

8-6 dat dit nog niet beslist is... het wordt steeds gekker met die R.E.M.-mania hier...

Titmeister schreef:
8-6 dat dit nog niet beslist is... het wordt steeds gekker met die R.E.M.-mania hier...

Grappig. Ik heb dat gevoel ook heel vaak met die mania hier, maar dan dan aangaande een ander bandje met een R.

Bonk schreef:
(quote)

Grsappig. Ik heb dat gevoel ook heel vaak met die mania hier, maar dan dan aangaande een ander bandje met een R.

Ja, maar die is nu niet betrokken bij deze battle

Dat is waar! Maar persoonlijk heb ik liever snelle oogbewegingen dan een radiohoofd
De volgende battle dan maar.

20. Blue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper Vs. Prince - When Doves Cry

1-0

2-3

Een verrassende keuze van ArthurDZ, trouwens

Twee van mijn favoriete nummers ooit. Al staat Prince bij mij een heel stuk hoger op de ladder dan Blue Oyster Cult, Don't Fear The Reaper wint het (vandaag) nipt van When Doves Cry.

Bonk schreef:
(quote)

Grappig. Ik heb dat gevoel ook heel vaak met die mania hier, maar dan dan aangaande een ander bandje met een R.

Sinds wanneer spel je The Smiths met een R?

Teunnis schreef:
(quote)

Sinds wanneer spel je The Smiths met een R?

Ooooooh snap, no he didn'tttt *snaps fingers*

21. Portishead - Machine Gun Vs. Massive Attack - Unfinished Sympathy

0-1

Deze onmogelijke, hartverscheurende keuze laat ik lekker aan jullie over. Ik pas.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:15 uur

geplaatst: vandaag om 18:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.