Muziek / Muziekgames / Finale Country K.O.: Townes vs Neil
zoeken in:
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 14:54 uur
202. Juice Newton – Queen of hearts vs Wilco – Jesus, etc
1-0
1-0
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 21:54 uur
203. The Flying Burrito Brothers – Dark end of the street vs Almann Brothers Band – Ramblin' man
1-0
1-0
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 08:26 uur
204. Tennesee Ernie Fords – Sixteen Tons vs Hank Williams – Ramblin' man
0-1
0-1
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 12:46 uur
202. Juice Newton – Queen of hearts vs Wilco – Jesus, etc
5-3
5-3
Beste nummer van Wilco er uit tegen zo'n niemendalletje? Snap het niet.
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 14:26 uur
Zegt de liefhebber van country muziek die hier af en toe mee komt stemmen
. Jolene, die vloog eruit tegen een niemendalletje 
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 11:13 uur
Edgar18 schreef:
Haha nee, die vloog eruit tegen een klassieker in de dop. Emmylou is al overtuigend door naar ronde 5 (de volgens ons beste 400 platen ooit), Jolene kwam niet verder dan ronde 2X.

Edgar18 schreef:
(quote)
Haha, ik vind het zelf ook een leuk liedje hoor maar het heeft natuurlijk niks om het lijf en zal nooit de klassiekerstatus van Jolene bereiken. Zeer voorbarige uitspraak over een nummer van slechts 4,5 jaar oud, dat intussen al veel populairder is geworden dan ik had durven denken. Ik zie geen redenen waarom het nummer niet op termijn kan uitgroeien tot een grote mainstream klassieker.
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 13:49 uur
We zullen zien. Ik voorspel dat het langzaam wegzakt in het collectief geheugen. Zo'n Little Talks, Lion in the Morning Sun achting nummer.
En je weet, aan strooien met selectieve cijfers doe ik niet mee. En om het MuMe-publiek nou als representatief te gebruiken... Kijk maar eens naar de wereldwijde bekendheid en populariteit van beide, dan praten we verder
.
En je weet, aan strooien met selectieve cijfers doe ik niet mee. En om het MuMe-publiek nou als representatief te gebruiken... Kijk maar eens naar de wereldwijde bekendheid en populariteit van beide, dan praten we verder
.* denotes required fields.