MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Finale Country K.O.: Townes vs Neil

zoeken in:

202. Juice Newton – Queen of hearts vs Wilco – Jesus, etc

1-0

3-3

(afbeelding)

Moet samen met Emmylou de finale halen.

203. The Flying Burrito Brothers – Dark end of the street vs Almann Brothers Band – Ramblin' man

1-0

204. Tennesee Ernie Fords – Sixteen Tons vs Hank Williams – Ramblin' man

0-1

202. Juice Newton – Queen of hearts vs Wilco – Jesus, etc

5-3

Beste nummer van Wilco er uit tegen zo'n niemendalletje? Snap het niet.

Zegt de liefhebber van country muziek die hier af en toe mee komt stemmen . Jolene, die vloog eruit tegen een niemendalletje

Gretz schreef:
(quote)

Beste nummer van Wilco er uit tegen zo'n niemendalletje? Snap het niet.

echt geweldig, Queen of hearts

4-4

Mijn vader had dit nummer als 78 toeren plaat.

Edgar18 schreef:
Zegt de liefhebber van country muziek die hier af en toe mee komt stemmen . Jolene, die vloog eruit tegen een niemendalletje

Haha nee, die vloog eruit tegen een klassieker in de dop. Emmylou is al overtuigend door naar ronde 5 (de volgens ons beste 400 platen ooit), Jolene kwam niet verder dan ronde 2X.

Edgar18 schreef:
(quote)
Haha, ik vind het zelf ook een leuk liedje hoor maar het heeft natuurlijk niks om het lijf en zal nooit de klassiekerstatus van Jolene bereiken.

Zeer voorbarige uitspraak over een nummer van slechts 4,5 jaar oud, dat intussen al veel populairder is geworden dan ik had durven denken. Ik zie geen redenen waarom het nummer niet op termijn kan uitgroeien tot een grote mainstream klassieker.

We zullen zien. Ik voorspel dat het langzaam wegzakt in het collectief geheugen. Zo'n Little Talks, Lion in the Morning Sun achting nummer.

En je weet, aan strooien met selectieve cijfers doe ik niet mee. En om het MuMe-publiek nou als representatief te gebruiken... Kijk maar eens naar de wereldwijde bekendheid en populariteit van beide, dan praten we verder .

Gast
geplaatst: vandaag om 22:59 uur

geplaatst: vandaag om 22:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.