Muziek / Muziekgames / Finale Country K.O.: Townes vs Neil
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2016, 14:45 uur
Edgar18 schreef:
We zullen zien. Ik voorspel dat het langzaam wegzakt in het collectief geheugen. Zo'n Little Talks, Lion in the Morning Sun achting nummer.
We zullen zien. Ik voorspel dat het langzaam wegzakt in het collectief geheugen. Zo'n Little Talks, Lion in the Morning Sun achting nummer.
Haha, gevaarlijk om zo'n goedkoop, pretentieloos feestnummer als Lion in the Morning Sun met Emmylou te vergelijken. Wel leuk om over 10 jaar eens te kijken in hoeverre onze uitspraken dan uit zijn gekomen.
Ik ben ervan overtuigd dat kwalitatief goede nummers als Little Talks en Emmylou met gemak de tand des tijds gaan doorstaan. Dat zeg ik mede op basis van de constante populariteit van beide nummers op MuMe. Regelmatig een goede indicatie voor toekomstige Top 2000-successen.
Edgar18 schreef:
Kijk maar eens naar de wereldwijde bekendheid en populariteit van beide, dan praten we verder
.
Kijk maar eens naar de wereldwijde bekendheid en populariteit van beide, dan praten we verder
. Jolene heeft 40 jaar extra gehad om die bekendheid en populariteit te vergaren. Niet eerlijk om het op deze manier te vergelijken.
Maar het komt er waarschijnlijk op neer dat jij de waardering voor Emmylou hier een tikkeltje overdreven vindt en dat Jolene juist wordt onderschat. Zal er wel weer op neer komen dat dit vooral een kwestie van smaak is.

0
geplaatst: 21 oktober 2016, 18:54 uur
Ik vind Emmylou ook leuk hoor, evenals Jolene. Ik vind wel dat Jolene een nummer is met meer inhoud. Of het onderschat wordt weet ik niet maar ik vermoed dat niet iedereen het op de juiste waarde weet te schatten. Twee begrippen die dicht bij elkaar liggen ?. Bovendien is Jolene een enorme klassieker en die status heeft Emmylou (nog) niet.
0
geplaatst: 22 oktober 2016, 23:06 uur
205. The Flying Burrito Brothers – Sin City vs The Carter Family – Can the circle be unbroken (by and by)
1-0 de 24 uur zijn wel voorbij denk ik.
1-0 de 24 uur zijn wel voorbij denk ik.
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 12:06 uur
206. Lynn Anderson – Rose Garden vs Eagles – Tequila Sunrise
0-1
0-1
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 16:29 uur
5-2
207. Dolly Parton – Jolene vs Soggy Bottom Boys – I am a man of constant sorrow
1-0
207. Dolly Parton – Jolene vs Soggy Bottom Boys – I am a man of constant sorrow
1-0
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 21:59 uur
208. 16 Horse Power – Black Soul Choir vs Porter Wagoner – Cold hart facts of life
1-0
1-0
* denotes required fields.