Muziek / Muziekgames / Finale Country K.O.: Townes vs Neil
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2016, 04:19 uur
41. George Jones - Tennessee Whiskey vs Hank Williams with His Drifting Cowboys - I'm So Lonesome I Could Cry
0-1 Tennesse Whiskey is een heerlijke ontdekking, maar Hank is met dit nummer buitencategorie
0-1 Tennesse Whiskey is een heerlijke ontdekking, maar Hank is met dit nummer buitencategorie
0
geplaatst: 11 juni 2016, 08:40 uur
Kees-Jan schreef:
41. George Jones - Tennessee Whiskey vs Hank Williams with His Drifting Cowboys - I'm So Lonesome I Could Cry
Tja daar heb jij gelijk in, maar George Jones was toch ook een geweldenaar daarom:
1-4
0
geplaatst: 11 juni 2016, 09:02 uur
42. Gillian Welch - The Devil Had a Hold of Me vs Eagles – Tequila Sunrise
0-1
0-1
0
geplaatst: 11 juni 2016, 13:25 uur
43. David Allan Coe - You Never Even Called Me by My Name vs Charlie Rich - Sittin' and Thinkin’
0
geplaatst: 12 juni 2016, 03:57 uur
44. The Flying Burrito Brothers - Dark End of the Street vs The Carter Family - Keep on the Sunny Side of Life
0-1
Dark End of the Street is voor mij een echte Soul klassieker (het origineel van James Carr kan mij dan ook veel meer bekoren dan deze cover)
0-1
Dark End of the Street is voor mij een echte Soul klassieker (het origineel van James Carr kan mij dan ook veel meer bekoren dan deze cover)
* denotes required fields.