Muziek / Muziekgames / Finale Country K.O.: Townes vs Neil
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2016, 12:07 uur
Kees-Jan schreef:
Dark End of the Street is voor mij een echte Soul klassieker (het origineel van James Carr kan mij dan ook veel meer bekoren dan deze cover)
Ondanks dat het origineel vele malen sterker is kan deze cover mij toch ook wel bekoren. James Carr is echter nog wel een paar niveautjes hoger. Dark End of the Street is voor mij een echte Soul klassieker (het origineel van James Carr kan mij dan ook veel meer bekoren dan deze cover)
4-3
0
geplaatst: 12 juni 2016, 14:29 uur
Edgar18 schreef:
Ondanks dat het origineel vele malen sterker is kan deze cover mij toch ook wel bekoren. James Carr is echter nog wel een paar niveautjes hoger.
Ondanks dat het origineel vele malen sterker is kan deze cover mij toch ook wel bekoren. James Carr is echter nog wel een paar niveautjes hoger.
Ik vind de versie van the Flying Burrito Brothers ook niet slecht hoor, maar door het origineel van James Carr voelt de cover minder goed dan 'ie is. Daarnaast strijdt het tegen het beste nummer van the Carter Family (samen met the Wildwood Flower) en dat is absolute buitencategorie op Country gebied voor mij.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 11:45 uur
De Burrito Bros door (24 uur)
45. Beatles – What goes on vs Bob Dylan & Johnny Cash - Girl from the North Country
0-1 al vind ik de Beatles een beter liedje.
45. Beatles – What goes on vs Bob Dylan & Johnny Cash - Girl from the North Country
0-1 al vind ik de Beatles een beter liedje.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 13:33 uur
1-2 al vind ik Girl ftNC misschien een beter liedje (maar minder country).
0
geplaatst: 13 juni 2016, 19:09 uur
46. Snoop Dogg ft Willie Nelson – My medicine vs Gene Clark - Strength of Strings
0
geplaatst: 13 juni 2016, 19:31 uur
2-1
Bij gebrek aan Bubba Sparxxx veruit het beste countryrapnummer uit de lijst
Bij gebrek aan Bubba Sparxxx veruit het beste countryrapnummer uit de lijst

0
geplaatst: 13 juni 2016, 19:39 uur
Dat neemt niet weg dat één van Gene Clarks allermooiste hier met gemak van moet winnen.
0
geplaatst: 13 juni 2016, 20:18 uur
47. Tennesee Ernie Ford - Sixteen Tons vs Old Crow Medicine Show - Wagon Wheel
0-0
0-0
0
geplaatst: 13 juni 2016, 22:23 uur
48. B.J. Thomas – (Hey Won't You Play) Another Somebody Done Somebody Wrong Song vs Taylor Swift & The Civil Wars - Safe and Sound
* denotes required fields.