Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2016, 14:00 uur
5-3, jammer dat we niet zelf mochten nomineren, misschien hierna 1965-1995.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 14:09 uur
Titmeister schreef:
Geinige KO verder, maar hoe deze ooit heeft kunnen ontstaan zonder Beauty en de brains van Nielson erin, is mij een raadsel. Waarschijnlijk het slechtste nummer dat ooit in de top 40 heeft gestaan.
Nielson heeft zijn nominatie al te pakken met het nog net iets vreselijkere 'Hoe' Geinige KO verder, maar hoe deze ooit heeft kunnen ontstaan zonder Beauty en de brains van Nielson erin, is mij een raadsel. Waarschijnlijk het slechtste nummer dat ooit in de top 40 heeft gestaan.
. En johan de witt, zelf nomineren heeft weinig zin als de eindejaarslijsten van de top 40 leidend zijn. Plus dat er dan geheid weer een lijst met U2, Coldplay etc. uit komt rollen en dat kennen wel nu wel. Hierna '76 - '95 (twintig jaar spanne) vind ik wel een goed idee maar die kan ik zelf niet opzetten, daarvoor is mijn top 40 kennis uit die periode te slecht. Als iemand anders dat tegen die tijd wil doen,
!6-3 potentiële winnaar.
5. Psy - Gangnam Style vs. Nielson & Miss Montreal - Hoe
0-1
0
geplaatst: 1 juni 2016, 14:24 uur
6. Lil' Kleine & Ronny Flex - Drank & Drugs vs. Pitbull - I Know You Want Me
0-1
0-1
0
geplaatst: 1 juni 2016, 14:39 uur
1-4, wel moeilijk kiezen maar Pitbull kan ik echt heel slecht verdragen
0
geplaatst: 1 juni 2016, 14:55 uur
1-6 uiteraard
7. Aerosmith - I Don't Want To Miss a Thing vs. Kenny B - Parijs
1-0
Beiden strontvervelend, maar Aerosmith spant toch echt de kroon.
7. Aerosmith - I Don't Want To Miss a Thing vs. Kenny B - Parijs
1-0
Beiden strontvervelend, maar Aerosmith spant toch echt de kroon.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 14:57 uur
Edgar18 schreef:
.
Nielson & Miss Montreal - Hoe
(quote)
Nielson heeft zijn nominatie al te pakken met het nog net iets vreselijkere 'Hoe'
. Nielson & Miss Montreal - Hoe
Ik zet mijn geld op deze, inderdaad vele malen irritanter dan al het andere werk van Nielson. Miss Montreal is daar voor een behoorlijk deel verantwoordelijk voor.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 14:59 uur
3-1 Mooi nummer maar ik zal wel de enige zijn 
Parijs vind ik ook niet slecht.

Parijs vind ik ook niet slecht.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 15:06 uur
The Baseballs er nu al uit
Eerste vier battles ging helaas het betere nummer door.
Drank & Drugs vind ik het beste nummer uit de lijst. In 2010 staan ook wel een aantal aardige nummers. EDIT: Ah mooi, ligt er al uit.
Eerste vier battles ging helaas het betere nummer door.Drank & Drugs vind ik het beste nummer uit de lijst. In 2010 staan ook wel een aantal aardige nummers. EDIT: Ah mooi, ligt er al uit.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 15:11 uur
Titmeister schreef:
Geinige KO verder, maar hoe deze ooit heeft kunnen ontstaan zonder Beauty en de brains van Nielson erin, is mij een raadsel.
Geinige KO verder, maar hoe deze ooit heeft kunnen ontstaan zonder Beauty en de brains van Nielson erin, is mij een raadsel.
Had er zeker bij gemogen.
El StepperiƱo schreef:
Mohombi - Bumpy Ride had wat mij betreft ook niet misstaan...
Mohombi - Bumpy Ride had wat mij betreft ook niet misstaan...
Geweldig nummer

* denotes required fields.