Muziek / Muziekgames / Het slechtste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2016, 15:17 uur
8. Triggerfinger - I Follow Rivers vs. Alessandro Safina - Luna
1-0
1-0

0
geplaatst: 1 juni 2016, 15:19 uur
3-2 na de kleine deceptie in de k.o. van het meest overschatte nummer nu hopelijk wel op koers naar een finaleplek.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 15:27 uur
El StepperiƱo schreef:
Mohombi - Bumpy Ride had wat mij betreft ook niet misstaan...
Ken ik niet... Is dit van de laatste jaren? Want zoals al gezegd, mijn kennis van de afgelopen paar jaar is stukken minder dan van de periode daarvoor.Mohombi - Bumpy Ride had wat mij betreft ook niet misstaan...
0
geplaatst: 1 juni 2016, 15:28 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Ken ik niet... Is dit van de laatste jaren? Want zoals al gezegd, mijn kennis van de afgelopen paar jaar is stukken minder dan van de periode daarvoor. 5 jaar geleden een hit geweest, je kent hem vast wel als je hem hoort

0
geplaatst: 1 juni 2016, 15:32 uur
Er gaat een heel klein belletje rinkelen maar meer ook niet. Ik heb die zomer in Londen gewoond en ik denk dat ik daar (gelukkig) gespaard ben gebleven dan dit nummer. Hij had inderdaad niet misstaan in de lijst!
0
geplaatst: 1 juni 2016, 15:36 uur
Ach ja, 256 nummers was misschien ook veel teveel van het goede (ahum slechtste) geweest. Vind het persoonlijk wel jammer dat Blurred Lines zich niet gekwalificeerd heeft.
0
geplaatst: 1 juni 2016, 15:40 uur
Ik denk dat we gerust, nadat dit topic zich heeft voltooid, een andere opzet kunnen maken waarin mensen kunnen nomineren...
0
geplaatst: 1 juni 2016, 16:10 uur
9. Shaggy feat. Rik Rok - It Wasn't Me vs. Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee)
0-1
0-1
0
geplaatst: 1 juni 2016, 16:39 uur
6-2
10. Gers Pardoel - Ik neem je mee vs. Gabber Piet - Hakke & Zage
1-0
10. Gers Pardoel - Ik neem je mee vs. Gabber Piet - Hakke & Zage
1-0
0
geplaatst: 1 juni 2016, 16:48 uur
3-3
Bon Jovi heeft nog op de shortlist gestaan. U2 kwam geen enkel jaar in de buurt van een nominatie. Dat zegt wel genoeg over hoe beroerd andere nummers wel niet moeten zijn
.
Bon Jovi heeft nog op de shortlist gestaan. U2 kwam geen enkel jaar in de buurt van een nominatie. Dat zegt wel genoeg over hoe beroerd andere nummers wel niet moeten zijn
.* denotes required fields.