Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 september 2017, 22:18 uur
Môrthul schreef:
5-5
Volgens mij is de verliezersronde inderdaad een spel op zichzelf. In één verliezersronde komen dezelfde personen dus meerdere malen voorbij. Ik weet alleen niet hoeveel personen uit de verliezersronde weer in het originele spel terechtkomen.
Als er maar ééntje terugkomt in het originele spel vind ik het wel een beetje overdreven om daar tientallen battles voor te spelen
5-5
Volgens mij is de verliezersronde inderdaad een spel op zichzelf. In één verliezersronde komen dezelfde personen dus meerdere malen voorbij. Ik weet alleen niet hoeveel personen uit de verliezersronde weer in het originele spel terechtkomen.
Als er maar ééntje terugkomt in het originele spel vind ik het wel een beetje overdreven om daar tientallen battles voor te spelen
Maar volgens mij komt die dan wel direct in de finale te staan.
0
geplaatst: 24 september 2017, 14:51 uur
Teunnis schreef:
Dat zou ik dan knap stupide vinden. Dat je eventueel na het winnen van een verliezersronde weer mag instromen...prima. Maar uiteindelijk direct in de finale...nee.
0
geplaatst: 25 september 2017, 20:59 uur
Er is maar één iemand die ons opheldering kan geven... Heer Gretz 

0
geplaatst: 26 september 2017, 17:34 uur
V5.10. Dannii Minogue vs. Mandy Moore
V5.11. Tone Damli Aaberge vs. Alex Masters
V5.12. Alesha Dixon vs. Maja Keuc
V5.13. Samantha Boscarino vs. Kristin Schrot
V5.14. Tamar Kaprelian vs. Marina Lizorkina
V5.15. Diana Vickers vs. Lea Rue
V5.16. Britney Spears vs. Izia
V5.11. Tone Damli Aaberge vs. Alex Masters
V5.12. Alesha Dixon vs. Maja Keuc
V5.13. Samantha Boscarino vs. Kristin Schrot
V5.14. Tamar Kaprelian vs. Marina Lizorkina
V5.15. Diana Vickers vs. Lea Rue
V5.16. Britney Spears vs. Izia
1
geplaatst: 26 september 2017, 17:38 uur
Poeha schreef:
Dat zou ik dan knap stupide vinden. Dat je eventueel na het winnen van een verliezersronde weer mag instromen...prima. Maar uiteindelijk direct in de finale...nee.
(quote)
Klopt wat Teunnis zegt. De finale gaat uiteindelijk tussen de winnaar van het losers bracket en de winnaar van het reguliere spel. De eerste kandidate heeft alsnog een zware route moeten belopen om in de finale te komen, dus dit gaat waarschijnlijk niet ten koste van het niveau in de finale.
Door het systeem geef je de topkandidaten die door een zware loting nipt zijn uitgeschakeld wel de kans om zich alsnog terug te vechten. En aangezien het vaak dicht bij elkaar zit lijkt me dat helemaal niet zo erg.
0
geplaatst: 26 september 2017, 17:40 uur
Môrthul schreef:
5-5
5-5
Zie het als een soort van alternatieve herkansing. Elke artieste krijgt nog 1 extra leven door middel van de verliezersrondes. Hoe verder ze raken in het verliezersspel hoe hoger de weerstand wordt; de battles worden immers steeds sterker.
Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.