MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! (K.O.)

zoeken in:
Misterfool
6-7

Winstead is door.

V5.7. Leighton Meester vs. Tessa Belinfante

0-0

V5.8. Elen Levon vs. Melissa Horn

Om goed te oordelen zou ik Melissa in de pakjes van Elen moeten zien...
1-0

Gretz, kan je ons nog eens uitleggen wat er juist met de verliezers gebeurd? We zijn niet mee heb ik de indruk
En als je de kwaliteit van de laatste battles ziet, zou het wel zonde zijn dat ze geen herkansing hebben.

corn1holio1 schreef:
V5.8. Elen Levon vs. Melissa Horn

Om goed te oordelen zou ik Melissa in de pakjes van Elen moeten zien...
1-0

Gretz, kan je ons nog eens uitleggen wat er juist met de verliezers gebeurd? We zijn niet mee heb ik de indruk
En als je de kwaliteit van de laatste battles ziet, zou het wel zonde zijn dat ze geen herkansing hebben.

Elke deelnemer krijgt nog 1 extra kans dmv de verliezersronde. Dus iedereen die nu in de normale battles verliest stroomt nog door naar de verliezersronde. Daar verliezen is wel einde oefening.

Ik ben overigens nog steeds voor een re-do van de laatste Selena Gomez battle

3-2 overduidelijk

Gretz schreef:
(quote)

Elke deelnemer krijgt nog 1 extra kans dmv de verliezersronde. Dus iedereen die nu in de normale battles verliest stroomt nog door naar de verliezersronde. Daar verliezen is wel einde oefening.

Dus er is 1 verliezer die alsnog met de winnaars meegaat? Of elke overwinnaar van een verliezersbattle?

Dat laatste, toch?

4-2

corn1holio1 schreef:
(quote)

Dus er is 1 verliezer die alsnog met de winnaars meegaat? Of elke overwinnaar van een verliezersbattle?
Alle verliezers stromen in een soort verliezers-K.O. in. De winnaar van die K.O. neemt het uiteindelijk op tegen de winnaar van de winnaars-K.O. voor de definitieve winst. Zo maakt dus iedere verliezer alsnog kans om het spel te winnen.

5-5

Volgens mij is de verliezersronde inderdaad een spel op zichzelf. In één verliezersronde komen dezelfde personen dus meerdere malen voorbij. Ik weet alleen niet hoeveel personen uit de verliezersronde weer in het originele spel terechtkomen.

Als er maar ééntje terugkomt in het originele spel vind ik het wel een beetje overdreven om daar tientallen battles voor te spelen

V5.9. Mia Maestro vs. Camila Cabello

1-0

2-0

Jammerlijk van die laatste battle, beetje saaiig die Melissa Horn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:26 uur

geplaatst: vandaag om 08:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.