MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: P

zoeken in:

6. Party Fears Two - The Associates vs. Paperback Writer - The Beatles

0-0 pas

32 nummers in ronde 4, de meest recente zijn 15 en 18 jaar oud. ? Bijna 2 decennia aan muziekgeschiedenis doen blijkbaar vooral voor spek en bonen mee...

Misschien een idee om als we de Z hebben gehad om hetzelfde spel nog eens te spelen met enkel nummers uit de 21e eeuw. Maken die ook eens kans om ver te komen.

Psst, Pyramid Song is uit 2001 (én al geplaatst voor de volgende ronde)

Arno schreef:
Psst, Pyramid Song is uit 2001 (én al geplaatst voor de volgende ronde)

Oh ja natuurlijk, maar dat verandert weinig aan de zaak. Ik wilde geen nieuwe discussie starten overigens maar ik blijf me verbazen over de enorm ongelijke verdeling.

We blijven recente nummers nomineren!

2-1

Dit bewijst maar weer waarom 'oudere' nummers beter zijn

laxus11 schreef:
2-1

Dit bewijst maar weer waarom 'oudere' nummers beter zijn

Tsja, als je jezelf min of meer opsluit in een classic rock cocon dan leer je nooit om andere genres en tijdsperioden op waarde te schatten. Je moet er natuurlijk wel voor open staan.

Gretz schreef:
(quote)

Tsja, als je jezelf min of meer opsluit in een classic rock cocon dan leer je nooit om andere genres en tijdsperioden op waarde te schatten. Je moet er natuurlijk wel voor open staan.

Ik luister zat muziek dat geen classic rock is

4-1 (ik kies voor het meest recente nummer )

4-3 (ik kies voor het beste nummer )

7. Promised You A Miracle - Simple Minds vs. Pedestal - Portishead

1-0

6-2

8. Perfect Day - Lou Reed vs. Point Blank - Bruce Springsteen

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 06:42 uur

geplaatst: vandaag om 06:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.