MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)

zoeken in:

Rocksanne
7-2

7-3

Het succes van die eerste verbaast me wel.

JoaMuse schreef:
Het succes van die eerste verbaast me wel.

Prima nummer, maar wat mij betreft ook wel een beetje geluk met de loting.

6. Tove Lo feat. Hippie Sabotage - Stay High [Habits Remix] vs. Liquido - Narcotic

1-0

6-6

GrafGantz schreef:
(quote)

Prima nummer, maar wat mij betreft ook wel een beetje geluk met de loting.

Give It 2 Me is voor mij echt een topfavoriet, ik verbaas me er nogal over dat die zo kansloos is tegen Pony.

Arrie schreef:
(quote)

Give It 2 Me is voor mij echt een topfavoriet, ik verbaas me er nogal over dat die zo kansloos is tegen Pony.

Pony is toch gewoon een absolute R&B-klassieker? Ik weet dat het een matig gewaardeerd genre hier op MuMe is, maar het lijkt me logisch dat het nummer meer aanspraak maakt op de overwinning dan veel van de doorsnee popdeuntjes die aan dit spel meedoen.

Titmeister schreef:
(quote)

Pony is toch gewoon een absolute R&B-klassieker? Ik weet dat het een matig gewaardeerd genre hier op MuMe is, maar het lijkt me logisch dat het nummer meer aanspraak maakt op de overwinning dan veel van de doorsnee popdeuntjes die aan dit spel meedoen.

Mee eens hoor, ik had het nu specifiek over het mijns inziens fantastische Give It 2 Me.

Arrie schreef:
(quote)

Mee eens hoor, ik had het nu specifiek over het mijns inziens fantastische Give It 2 Me.

Ah op die fiets. Vind persoonlijk Give It 2 Me wel aardig, maar niet heel bijzonder, dus snap de uitslag wel

8-7

9-8

10-8

7. Alizée - Moi... Lolita vs. Abel - Onderweg

1-0

1-1 lastig!

2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:01 uur

geplaatst: vandaag om 22:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.