Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2016, 11:06 uur
JoaMuse schreef:
Het succes van die eerste verbaast me wel.
Het succes van die eerste verbaast me wel.
Prima nummer, maar wat mij betreft ook wel een beetje geluk met de loting.
0
geplaatst: 8 juli 2016, 11:24 uur
6. Tove Lo feat. Hippie Sabotage - Stay High [Habits Remix] vs. Liquido - Narcotic
1-0
1-0
0
geplaatst: 8 juli 2016, 12:09 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Give It 2 Me is voor mij echt een topfavoriet, ik verbaas me er nogal over dat die zo kansloos is tegen Pony.
0
geplaatst: 8 juli 2016, 12:27 uur
Arrie schreef:
Give It 2 Me is voor mij echt een topfavoriet, ik verbaas me er nogal over dat die zo kansloos is tegen Pony.
(quote)
Pony is toch gewoon een absolute R&B-klassieker? Ik weet dat het een matig gewaardeerd genre hier op MuMe is, maar het lijkt me logisch dat het nummer meer aanspraak maakt op de overwinning dan veel van de doorsnee popdeuntjes die aan dit spel meedoen.
0
geplaatst: 8 juli 2016, 12:34 uur
Titmeister schreef:
Pony is toch gewoon een absolute R&B-klassieker? Ik weet dat het een matig gewaardeerd genre hier op MuMe is, maar het lijkt me logisch dat het nummer meer aanspraak maakt op de overwinning dan veel van de doorsnee popdeuntjes die aan dit spel meedoen.
(quote)
Mee eens hoor, ik had het nu specifiek over het mijns inziens fantastische Give It 2 Me.
0
geplaatst: 8 juli 2016, 13:05 uur
Arrie schreef:
Mee eens hoor, ik had het nu specifiek over het mijns inziens fantastische Give It 2 Me.
(quote)
Ah op die fiets. Vind persoonlijk Give It 2 Me wel aardig, maar niet heel bijzonder, dus snap de uitslag wel

* denotes required fields.