MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)

zoeken in:

Er klopt geen bal van de stand.

All Saints - Pure Shores vs. Alizee - Moi.. Lolita

7-3 Ervan uitgaande dat Gretz op Pure Shores stemt.

7-4

ik stem iig op Alizee

Dance Lover schreef:

Ervan uitgaande dat Gretz op Pure Shores stemt.

7-5

Nee op Alizée, dacht dat m'n stem er al bij zat.

8-5

9-5

10-6

Wat een onzin allemaal om de standen te gaan herberekenen omdat iemand een ban heeft gehad wat verder niets met dit topic te maken heeft.. Het wordt hier echt steeds gekker

4. Britney Spears - Toxic vs. Tove Lo feat. Hippie Sabotage - Stay High [Habits Remix]

1-0

vigil schreef:
Wat een onzin allemaal om de standen te gaan herberekenen omdat iemand een ban heeft gehad wat verder niets met dit topic te maken heeft.. Het wordt hier echt steeds gekker

+1 Wat heeft dat met iemands stem te maken? Het zal de TS wel goed uitkomen

2-1

johan de witt schreef:
(quote)

+1 Wat heeft dat met iemands stem te maken? Het zal de TS wel goed uitkomen

Ben het er ook wel mee eens ja.

2-2

vigil schreef:

Als je dit toestaat dan hebben we in principe allemaal een vrijbrief om dubbele accounts aan te maken zoals die gebande persoon ook deed. Komt nog eens bij dat hij vaak lukraak stemmen uitdeelde.

Heeft hij twee keer gestemd dan? Dat zou de zaak veranderen. Zo niet, vind ik het onzin om iemands stem te veranderen. Hoe ver ga je dan terug? Lijkt me onbegonnen werk.

2-3

2-4

3-5

En vinden jullie het erg dat ik niet op deze onzin in ga...

Iedereen moet zelf weten hoe hij met Cured zijn grapjes om gaat en ik kies ervoor zijn stemmen te verwijderen.

5-5

6-5

7-5
(maar de finale is in de vorig battle al gespeeld)

Edgar18 schreef:
3-5

En vinden jullie het erg dat ik niet op deze onzin in ga...

Iedereen moet zelf weten hoe hij met Cured zijn grapjes om gaat en ik kies ervoor zijn stemmen te verwijderen.

Lijkt me inderdaad logisch dat de organisator hier gewoon over beslist, zonder eerst weer een discussie te voeren en vervolgens pas op basis van democratie een besluit te nemen.

Je bent overigens niet de enige die zijn stemmen niet meer meetelt of heeft laten weghalen.

8-6

9-6

Toxic is toch wel erg goud.

10-6

5. Lana del Rey - Video Games vs. Outkast - Ms. Jackson

1-0

1-1 wrs na Pony de 2 beste nummers die er nog inzitten

2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 10:51 uur

geplaatst: vandaag om 10:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.