Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2016, 09:47 uur
Gretz schreef:
Lijkt me inderdaad logisch dat de organisator hier gewoon over beslist, zonder eerst weer een discussie te voeren en vervolgens pas op basis van democratie een besluit te nemen.
(quote)
Lijkt me inderdaad logisch dat de organisator hier gewoon over beslist, zonder eerst weer een discussie te voeren en vervolgens pas op basis van democratie een besluit te nemen.
Helemaal mee eens!
Wellicht kan je dan zelf ook stoppen met de organisator te proberen te stimuleren om bepaalde besluiten te nemen.
24-uursregel en Lean On dan door? Of wachten we nog op een beslissende stem Edgar18?
Bovenstaande user is geband, overigens zeker niet de eerste keer dat deze persoon de regels op MuMe heeft overtreden. Wat gebeurt er nu met zijn stem(men)? Edgar18
Je geeft zelf wel overal je mening maar een afwijkende wordt niet gewaardeerd, dat is inderdaad niet bepaald democratisch.
nou ja succes met het spelletje en mag Leon On Me winnen!
0
geplaatst: 14 juli 2016, 09:54 uur
vigil schreef:
Dat nummer van Bill Withers is uit 1972 dus doet hier niet eens mee!

0
geplaatst: 14 juli 2016, 10:03 uur
vigil schreef:
Wellicht kan je dan zelf ook stoppen met de organisator te proberen te stimuleren om bepaalde besluiten te nemen.
Gretz schreef:
24-uursregel en Lean On dan door? Of wachten we nog op een beslissende stem Edgar18?
Bovenstaande user is geband, overigens zeker niet de eerste keer dat deze persoon de regels op MuMe heeft overtreden. Wat gebeurt er nu met zijn stem(men)? Edgar18
Huh, hoezo zijn dit voorbeelden waar ik Edgar18 zou stimuleren om een bepaald besluit te nemen?
In beide gevallen vraag ik hem wat de regels precies zijn. Ik had het ook anders kunnen formuleren: 'Lijkt me dat de 24-uursregel geldt' en 'Ik mag aannemen aan dat zijn stemmen nu verwijderd worden.' Ik heb niet het idee dat ik Edgar nu in een bepaalde richting duw en dat hij daarom dat besluit zou nemen. Onzin dus wat je zegt.
vigil schreef:
Je geeft zelf wel overal je mening maar een afwijkende wordt niet gewaardeerd, dat is inderdaad niet bepaald democratisch.
Sorry, daar herken ik me echt niet in. In de spellen die ik zelf organiseer betrek ik er nota bene vaak de meningen van anderen bij voordat ik een besluit neem.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 10:17 uur
Ik vrees dat je precies weet wat ik bedoel. Je geeft die opmerkingen om iets er doorheen te krijgen. Dan kan je het inderdaad op een bepaalde manier formuleren en je daar achter verstoppen met de opmerking ´Onzin dus wat je zegt.´ maar zo duidelijk als jij dat weer brengt lijkt mij dat niet. Dan kan je ook nog in een lachende huilbui uitbarsten maar dat helpt je geloofwaardigheid ook niet.
Ik laat dit topic verder schieten en probeer verder niet te veel aandacht te schenken aan je pusherige gedrag in andere topics om mensen er toe te bewegen om andere keuzes te maken.
Mocht je hier nog verder over in discussie willen gaan of verdere uitleg willen moet je maar een PM sturen.
Ik laat dit topic verder schieten en probeer verder niet te veel aandacht te schenken aan je pusherige gedrag in andere topics om mensen er toe te bewegen om andere keuzes te maken.
Mocht je hier nog verder over in discussie willen gaan of verdere uitleg willen moet je maar een PM sturen.
0
geplaatst: 14 juli 2016, 18:26 uur
Mocht er geen beslissing vallen dan geldt de 24 uurs regel. Zelfs als mij dat even niet goed uitkomt johan de witt...
0
geplaatst: 14 juli 2016, 20:49 uur
12-10
6. Ginuwine - Pony vs. t.A.T.u. - All the Things She Said
0-1 (zal de dames bijstaan t/m de finale)
6. Ginuwine - Pony vs. t.A.T.u. - All the Things She Said
0-1 (zal de dames bijstaan t/m de finale)
* denotes required fields.