MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)

zoeken in:

4-1

4-2

5-3

johannesA
5-5

Gretz schreef:
(quote)

Lijkt me inderdaad logisch dat de organisator hier gewoon over beslist, zonder eerst weer een discussie te voeren en vervolgens pas op basis van democratie een besluit te nemen.

Helemaal mee eens!

Wellicht kan je dan zelf ook stoppen met de organisator te proberen te stimuleren om bepaalde besluiten te nemen.

24-uursregel en Lean On dan door? Of wachten we nog op een beslissende stem Edgar18?

Bovenstaande user is geband, overigens zeker niet de eerste keer dat deze persoon de regels op MuMe heeft overtreden. Wat gebeurt er nu met zijn stem(men)? Edgar18

Je geeft zelf wel overal je mening maar een afwijkende wordt niet gewaardeerd, dat is inderdaad niet bepaald democratisch.

nou ja succes met het spelletje en mag Leon On Me winnen!

vigil schreef:
nou ja succes met het spelletje en mag Leon On Me winnen!

Dat nummer van Bill Withers is uit 1972 dus doet hier niet eens mee!

Nee dat is Lean On Me

vigil schreef:

Wellicht kan je dan zelf ook stoppen met de organisator te proberen te stimuleren om bepaalde besluiten te nemen.

Gretz schreef:
24-uursregel en Lean On dan door? Of wachten we nog op een beslissende stem Edgar18?

Bovenstaande user is geband, overigens zeker niet de eerste keer dat deze persoon de regels op MuMe heeft overtreden. Wat gebeurt er nu met zijn stem(men)? Edgar18

Huh, hoezo zijn dit voorbeelden waar ik Edgar18 zou stimuleren om een bepaald besluit te nemen? In beide gevallen vraag ik hem wat de regels precies zijn.
Ik had het ook anders kunnen formuleren: 'Lijkt me dat de 24-uursregel geldt' en 'Ik mag aannemen aan dat zijn stemmen nu verwijderd worden.' Ik heb niet het idee dat ik Edgar nu in een bepaalde richting duw en dat hij daarom dat besluit zou nemen. Onzin dus wat je zegt.

vigil schreef:

Je geeft zelf wel overal je mening maar een afwijkende wordt niet gewaardeerd, dat is inderdaad niet bepaald democratisch.

Sorry, daar herken ik me echt niet in. In de spellen die ik zelf organiseer betrek ik er nota bene vaak de meningen van anderen bij voordat ik een besluit neem.

Ik vrees dat je precies weet wat ik bedoel. Je geeft die opmerkingen om iets er doorheen te krijgen. Dan kan je het inderdaad op een bepaalde manier formuleren en je daar achter verstoppen met de opmerking ´Onzin dus wat je zegt.´ maar zo duidelijk als jij dat weer brengt lijkt mij dat niet. Dan kan je ook nog in een lachende huilbui uitbarsten maar dat helpt je geloofwaardigheid ook niet.

Ik laat dit topic verder schieten en probeer verder niet te veel aandacht te schenken aan je pusherige gedrag in andere topics om mensen er toe te bewegen om andere keuzes te maken.

Mocht je hier nog verder over in discussie willen gaan of verdere uitleg willen moet je maar een PM sturen.

6-5

6-6

7-6, maar lastig

8-8

9-9

Heel nipt.

9-10

11-10 wat GrafGantz zegt

Mocht er geen beslissing vallen dan geldt de 24 uurs regel. Zelfs als mij dat even niet goed uitkomt johan de witt...

Dat zou er nog bij moeten komen

12-10

6. Ginuwine - Pony vs. t.A.T.u. - All the Things She Said

0-1 (zal de dames bijstaan t/m de finale)

1-1

1-2

1-4

Gast
geplaatst: vandaag om 12:26 uur

geplaatst: vandaag om 12:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.