Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2016, 20:02 uur
GrafGantz schreef:
Ik geloof dat ik mis wat daar zo natuurlijk aan is ?
Ik geloof dat ik mis wat daar zo natuurlijk aan is ?
Haha heb je even?

Misschien dat een video als deze je kan overtuigen, al kan ik me bij jou ook weer voorstellen dat je een hekel hebt aan live-uitvoeringen waar een band een groot deel van het nummer door het publiek laat zingen.
Dit schreef chevy93 er over in 2012:
De moeder der meezingers is dan toch wel deze. Of nou het geluid anders gemixt is dan normaal, maar dit is een publiek dat weet hoe je mee moet zingen. Zo goed als even hard als Tom zelf en ook hier van begin tot eind. Een compleet bezwete Tom perst er nog even hun grootste klassieker uit. Met als klap op de vuurpijl uiteraard een refrein door publiek alleen. Potverdomme wanneer komen ze naar Nederland voor een (volledig) concert?! ?
Deze uitvoering is zo mogelijk nog beter:
Keane - Somewhere Only We Know (Live At O2 Arena HD) on Vimeo
0
geplaatst: 15 juli 2016, 20:16 uur
Gretz schreef:
Haha heb je even?
Misschien dat een video als deze je kan overtuigen, al kan ik me bij jou ook weer voorstellen dat je een hekel hebt aan live-uitvoeringen waar een band een groot deel van het nummer door het publiek laat zingen.
(quote)
Haha heb je even?

Ik denk dat dergelijke live-uitvoeringen toch vooral werken als je het nummer al erg goed vindt. Zo niet: dan laat het toch niet echt zien wat er zo goed zou zijn aan het nummer, en benadrukt het niet de kwaliteiten van het nummer. Dus het lijkt me sterk dat je er iemand mee overtuigt.

Vind het verder best een mooi liedje, al voelt het voor mij niet zo als een meezinger. Maar het natuurlijke ontgaat me ook wel in dit geval.
0
geplaatst: 15 juli 2016, 20:20 uur
Arrie schreef:
Vind het verder best een mooi liedje, al voelt het voor mij niet zo als een meezinger. Maar het natuurlijke ontgaat me ook wel in dit geval.
Het voelt voor mij op sommige momenten als een oorwurmachtige meezinger en soms weer slechts als een mooi, simpel popliedje.
Natuurlijk is het zeker niet omdat de tegenstander Dark Horse ook briljant is, scoort bij mij slechts enkele tienden lager (9.4).
0
geplaatst: 15 juli 2016, 20:32 uur
Je bent wel heel precies in je cijfers. Heb je dat allemaal in een bestand staan ofzo?
0
geplaatst: 15 juli 2016, 20:34 uur
8. Gala - Freed From Desire vs. Within Temptation - Ice Queen
1-0
Allebei top! Maar die van Gala is een regelrechte cultclassic. Was vorige week nog het pendelbus anthem van de camping naar het NOS Alive festival in Portugal.
1-0
Allebei top! Maar die van Gala is een regelrechte cultclassic. Was vorige week nog het pendelbus anthem van de camping naar het NOS Alive festival in Portugal.
0
geplaatst: 15 juli 2016, 20:34 uur
Arrie schreef:
Je bent wel heel precies in je cijfers. Heb je dat allemaal in een bestand staan ofzo?
Nee, enkel de 300 nummers die ik vorig jaar heb ingeleverd voor de V500 heb ik van een cijfer voorzien. Blijft natuurlijk wel een momentopname, dus zoveel waarde hecht ik er ook niet aan.
0
geplaatst: 15 juli 2016, 20:35 uur
2-0 was idd al een culthit (een van de beste Eurodancenummers ooit gemaakt), maar na deze zomer is ie helemaal niet kapot te krijgen.
0
geplaatst: 15 juli 2016, 21:06 uur
8-0
En dat terwijl Noord-Ierland in de achtste finale kansloos werd uitgeschakeld
En dat terwijl Noord-Ierland in de achtste finale kansloos werd uitgeschakeld

0
geplaatst: 15 juli 2016, 21:49 uur
Tijd voor de volgende ronde! Of zijn er in de tussentijd nog users geband? (sorry, flauw)
0
geplaatst: 16 juli 2016, 00:31 uur
Tijd voor de volgende ronde ja, ik zal de uitslagen eens even verwerken. Mochten er uitslagen zijn die mij niet aanstaan dan verklaar ik wellicht nog wat stemmen ongeldig.
0
geplaatst: 16 juli 2016, 00:59 uur
Zolang Mollema de volgende ronde gewoon meedoet vind ik alles best.
* denotes required fields.