MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het beste top 40 nummer (K.O.)

zoeken in:

Foei!

Maar het is nu beslist. Kom maar op met die finale

Musicfriek

SHIT......ben ik zo'n fan van Sinéad? Maar dat is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses.
Die tweede stem van mijn moet ongedaan worden gemaakt....

Nu dus:

2. Kate Bush - Running Up That Hill (1985) vs. Sinéad O'Connor - Troy (1988)

8-11

Edit: ....het gaat maar tot de 11, het was al beslist idd (tja....)

Finaletijd!

Twee absolute MuMe-lievelingen hebben het geschopt tot deze finale. Van de één verbaasd me dat weinig, van de ander had ik verwacht dat er te veel tegenstanders zouden zijn om echt ver te komen. Niets blijkt minder waar, een knappe finaleplek voor New Order en Sinead.

New Order - Blue Monday (1983) - Sinéad O'Connor - Troy (1988)

Deadline: tot de dertien met een verschil van twee. Bij een eventuele gelijke stand wint het nummer dat dinsdagmiddag 13:00 op voorsprong staat / als laatste op voorsprong stond.

New Order - Blue Monday (1983) - Sinéad O'Connor - Troy (1988)

1-0

Grappig feitje, beide bereikten nooit de nummer één positie in de top 40. New Order schopte het tot plek drie terwijl Sinead het zelfs met plek vijf moet doen.

Ander grappig feitje: Troy werd alleen in Nederland (en België) een hit.

Dan hebben wij hier een goede smaak.

4-1

Jammer dat Kate verloor van dat Trojaanse paard...

5-1 zou een zeer verdiende winnaar zijn

7-1 jammer dat Billie Jean de finale net niet haalde

7-2

Beide even sterk, dus puntje voor de underdog.

10-2 maar Troy ook geweldig

Gaat vlotjes! Als jullie een beetje doorstemmen kan ik vandaag nog de derde (en laatste) editie opzetten

Wie zin heeft kan alvast op zoek naar nominaties voor de periode '65 - '79!

12-4

Droomfinale, #2 versus #6 uit mijn lijst van de laatste MuMeladder finale en Blue Monday dik in mijn persoonlijke Top 10.

Dance Lover schreef:
Droomfinale, #2 versus #6 uit mijn lijst van de laatste MuMeladder finale en Blue Monday dik in mijn persoonlijke Top 10.

Mijn nummers 1 en 5, dus we kunnen elkaar de hand schudden

Nog veertig minuten...

En we hebben een winnaar...

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/21N0j%2BvZegL.jpg

Blue Monday van New Order is het beste top 40 nummer uit de periode '80 t/m '94 en treedt hiermee in de voetsporen van Lana Del Rey's Video Games.

Deze MuMe-favoriet wist in de finale overtuigend af te rekenen met Troy en mag zich daarom terecht de winnaar van dit spelletje noemen.

Hartelijk dank aan alle spelers en stay tuned voor de derde en laatste editie van dit spelletje!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.