MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Welk Pink Floyd nummer beschrijft jou het best

zoeken in:
Ik ben aan deze quiz gekomen van een andere site en vond het wel een grappig idee. Hier is de link:

http://www.youthink.com/quiz.asp?action=take&quiz_id=63

Het nummer dat mij het beste beschrijft is 'Money', nou volgens die site dan.
Ik zou voor mezelf 'Young Lust' kiezen.

aslan (crew)
ziehier mijn resultaat :

Comfortably Numb

You're either a drug addict, or mentally unstable. Either way, you're not quite in touch with the real world. Put the needle down.

dutch2
En dit verbaast me weer niks:

Sheep

Baa. You are stupid and unaware in dangerous situations. You try to fit in with everyone else, and are constantly abused by the dogs and pigs. Keep working on that karate.

Trouwens wel mijn favoriete Pink Floydnummer!

Have A Cigar

You are successful and destined for great things. You rely heavily on teamwork. Keep up the good work.

Sheep

Baa. You are stupid and unaware in dangerous situations. You try to fit in with everyone else, and are constantly abused by the dogs and pigs. Keep working on that karate.

Money. I'm a jerk. Klopt hélemààl niet.

sq
Bij mij: Have a cigar.

De quiz gaat natuurlijk al mis vanwege het feit dat de oudere Pink Floyds er niet op staan. En dat zou zo leuk zijn met uitkomsten als 'careful with that axe' of 'a saucerful of secrets'

Maar: leuk idee toch.

sq
Ik rook wel, trouwens

sq schreef:
Bij mij: Have a cigar.

Maar: leuk idee toch.

Dat schrijf je omdat jij er goed vanaf komt.

SelmaDuim
Comfortably Numb

You're either a drug addict, or mentally unstable. Either way, you're not quite in touch with the real world. Put the needle down.

Doe mij maar de Scissor Sister versie dan.

sq
george clinton schreef:
Dat schrijf je omdat jij er goed vanaf komt.

Ben me van geen kwaad bewust, maar ik zou inderdaad zeker méér bezwaar hebben gemaakt als ´money´ eruit was gekomen, dat spreekt.

Money

You're materialistic, money is a top priority in your life. You enjoying stepping on other people to get to the top. In other words: You're a jerk.

Damn, ik ben verbaasd: ze kennen me helemààl

Comfortably Numb..............

Het zal best!
In elk geval wel mooi mijn favoriete Floyd song

SelmaDuim
aERodynamIC schreef:
Comfortably Numb..............

Het zal best!
In elk geval wel mooi mijn favoriete Floyd song

Ook al zo lekker labiel? Gezellig.

aslan (crew)
we zijn al met z'n drieën

Ben de precieze titel vergeten, maar het was iets met Cigar...

Money

You're materialistic, money is a top priority in your life. You enjoying stepping on other people to get to the top. In other words: You're a jerk.

Have A Cigar! is dat en pink floyd nummer of een advies van de site (nee ik ben absoluut geen pinkfloyd fan)

Dionysos
Money.
Ha, hoe terecht is dat.

Kai
Eddie schreef:
Have A Cigar! is dat en pink floyd nummer of een advies van de site (nee ik ben absoluut geen pinkfloyd fan)

Nummer

Dionysos schreef:
Ha, hoe terecht is dat.

I'll second that

Even een ideetje opwerpen: kunnen we geen halfjaarlijkse meeting inlassen in een vier sterren restaurant?

Het lijkt me een uitgelezen kans om bij te discussiëren over onze aandelenportefeuille, of om een boompje op te zetten over de verschillen tussen de Mercedes SLR en Porsche 911 GT2 ...

Have A Cigar

You are successful and destined for great things. You rely heavily on teamwork. Keep up the good work.

Je zou het haast zelf gaan geloven..

het lijkt wel of iedereen er naast zit

Paalhaas schreef:
Have A Cigar

Je zou het haast zelf gaan geloven..

Ik geloof nooit dat jij die vragen eerlijk hebt beantwoord.

Paalhaas schreef:
destined for great things.

Ik stel me een verre toekomst voor, cyborgs hebben de mens naar de achtergrond verwezen. Een woordenboek:

mens1 (de ~ (m.), ~en)
1 het hoogst ontwikkelde wezen, dat zich door zijn rede en taal van de dieren onderscheidt => homo sapiens, mensenkind, sterveling, wereldburger, ziel - vond zijn culminatie in Teun (aka Paalhaas)

Comfortably Numb

Als ik t niet dacht........Have a Cigar.

aslan (crew)
vandegriend de levensgenieter have a whiskey too

Thanks....I will

Gast
geplaatst: vandaag om 08:53 uur

geplaatst: vandaag om 08:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.