MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Welk Pink Floyd nummer beschrijft jou het best

zoeken in:
Kai
Dan pak ik er ook maar 1
Ben ook "Have a Cigar".

Sietse
Paalhaas schreef:
Have A Cigar

You are successful and destined for great things. You rely heavily on teamwork. Keep up the good work.

Je zou het haast zelf gaan geloven..

sluit ik me bij aan

Casartelli (moderator)
Sheep

ach ja, so be it

Dionysos
Zachary Glass schreef:
(quote)

Even een ideetje opwerpen: kunnen we geen halfjaarlijkse meeting inlassen in een vier sterren restaurant?

Het lijkt me een uitgelezen kans om bij te discussiëren over onze aandelenportefeuille, of om een boompje op te zetten over de verschillen tussen de Mercedes SLR en Porsche 911 GT2 ...

Akkoord, maar die discussies voeren we natuurlijk niet zelf, dat besteden we mooi uit.

Dionysos schreef:
Akkoord, maar die discussies voeren we natuurlijk niet zelf, dat besteden we mooi uit.

Ik heb trouwens al een naam bedacht voor ons groepje: LSP (te weten: Leading Succesful People).

george clinton schreef:
(quote)

Ik geloof nooit dat jij die vragen eerlijk hebt beantwoord.

Dat zou ik ook zeggen, geldwolf!

Zachary Glass schreef:
(quote)

Ik stel me een verre toekomst voor, cyborgs hebben de mens naar de achtergrond verwezen. Een woordenboek:

mens1 (de ~ (m.), ~en)
1 het hoogst ontwikkelde wezen, dat zich door zijn rede en taal van de dieren onderscheidt => homo sapiens, mensenkind, sterveling, wereldburger, ziel - vond zijn culminatie in Teun (aka Paalhaas)

Hmm, dan moet ik toch die Einstein nog eens een hak zetten en al zijn theorieën naar het rijk der fabelen verwijzen. Even in mijn agenda kijken.

Paalhaas schreef:
(quote)

Dat zou ik ook zeggen, geldwolf!

Mooi gezien, Paalhaas. Ik geef toe dat ik jaloers ben op die mooie uitslag van jou: ik gun niemand iets. Zo ben ik.

Dionysos
Zachary Glass schreef:

Ik heb trouwens al een naam bedacht voor ons groepje: LSP (te weten: Leading Succesful People).

Mooi, dat People hebben we dan tenminste al waargemaakt .

Dionysos schreef:
Mooi, dat People hebben we dan tenminste al waargemaakt .

Jornaquin
Sheep

Baa. You are stupid and unaware in dangerous situations. You try to fit in with everyone else, and are constantly abused by the dogs and pigs. Keep working on that karate.

Zachary Glass schreef:
Money

You're materialistic, money is a top priority in your life. You enjoying stepping on other people to get to the top. In other words: You're a jerk.

Damn, ik ben verbaasd: ze kennen me helemààl

Shit, same here...

Dustyfan

(afbeelding)

En ja hoor, hoe origineel: ...Have a Cigar...

Hier nog een 'Have a Cigar'.

miloz
het is een cliche aan het worden maar ach.... Have a Cigar

Ik ben ook al Have a Cigar

Comfortably Numb

You're either a drug addict, or mentally unstable. Either way, you're not quite in touch with the real world. Put the needle down.

Great gig in the sky.... er zijn geen woorden voor!

Bike

Sheep!

In the Flesh.

You are a racist bigot. You hate people who are different from you. If you had your way, you'd have everyone who isn't like you shot.
Grof, grof.
Ik ben namelijk helemaal niet racistisch, en ik hou wel van verschillende mensen.

Ace
'Wish you were here'

Vele vrouwen hebben dat al denkend aan mij zuchtend uitgesproken...

Us and them

You are a very stable beautiful personality with great skills and outstanding intelligence.

Is er hier iemand die engels kent?

Ace schreef:
'Wish you were here'

Vele vrouwen hebben dat al denkend aan mij zuchtend uitgesproken...

Hehe, grappig

Comfortably Numb

You're either a drug addict, or mentally unstable. Either way, you're not quite in touch with the real world. Put the needle down.

Ik dacht zelf eigenlijk aan Free Four......

Sheep

Baa. You are stupid and unaware in dangerous situations. You try to fit in with everyone else, and are constantly abused by the dogs and pigs. Keep working on that karate .

Dieter schreef:
Sheep

Baa. You are stupid and unaware in dangerous situations. You try to fit in with everyone else, and are constantly abused by the dogs and pigs. Keep working on that karate .

Have A Cigar

You are successful and destined for great things. You rely heavily on teamwork. Keep up the good work.

Dogs. Maar geen schoothondje maar een schizopitbull.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:02 uur

geplaatst: vandaag om 09:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.