MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Same Song Titles K.O.

zoeken in:
19. Around the World [Daft Punk / Red Hot Chili Peppers] vs. Iris [Live / The Goo Goo Dolls]

0-1

2-1

3-1

20. Play for Today (The Cure / Belle and Sebastian) vs. Lovesong [Amiel / The Cure]

0-1

1-2

2-2

2-3

2-4

21. God Only Knows (The Beach Boys / The Slow Show) vs. How Deep Is Your Love [Bee Gees / Calvin Harris & Disciples]

1-0

2-0

3-0

4-0

22. Hurt [Christina Aguilera / Johnny Cash] vs. First Day of My Life [Bright Eyes / Melanie C]

1-0

1-1

johannesA
2-2

3-2, Melanie C vind ik de minste vd 4. Hurt vind ik één van Christina's mooisten en de andere 2 zijn beide erg goed

4-2

23. Oceans [Johan / Pearl Jam] vs. Black [Pearl Jam / Danger Mouse & Daniele Luppi]

0-1

0-3

1-3, nooit gedacht dat ik nog eens tegen Black zou stemmen!

1-4

24. Northern Sky (Nick Drake / Mister & Mississippi) vs. Under Control [Good Shoes / The Strokes]

1-0

2-0

4-0

Gast
geplaatst: vandaag om 00:14 uur

geplaatst: vandaag om 00:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.