MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Same Song Titles K.O.

zoeken in:

2-3

Hunter

4-3 of zullen we er gewoon mee stoppen...? Hunter De winnaar staat ook wel vast na de laatste twee uitslagen.

johannesA
5-4

Teunnis schreef:
4-3 of zullen we er gewoon mee stoppen...? Hunter De winnaar staat ook wel vast na de laatste twee uitslagen.

Wat wordt de winnaar dan volgens jou?

Zelden een K.O. gezien die zo verdeeld lijkt te zijn. Ben dan ook echt benieuwd naar de winnaar. We zijn er bijna!

Ronde 7
Tot de 6, 2 verschil

1. Hurt [Christina Aguilera / Johnny Cash] vs. Drive [Incubus / R.E.M.]
2. Lazarus [David Bowie / Porcupine Tree] vs. Tunnel of Love [Bruce Springsteen/Dire Straits]

1. Hurt [Christina Aguilera / Johnny Cash] vs. Drive [Incubus / R.E.M.]

1-0

2-0

Als ik terugdenk aan alle prachtige combo's die we nog in R2 en R3 hadden is het vooral lood om oud ijzer.

2-1

Fijn viertal, ehh.. octet

johannesA
5-1

6-1

Uiteindelijk toch wel acht sterke nummers hoor. Zelfs die van Aguilera Maar Lazarus moet dit nu wel gewoon winnen.

2. Lazarus [David Bowie / Porcupine Tree] vs. Tunnel of Love [Bruce Springsteen/Dire Straits]

0-1 die van Porcupine Tree is niet echt mijn ding, ondanks dat Bowie de overige twee bijna wegblaast.

1-1

Porcupine Tree gelukkig wel m'n ding. Die van Springsteen vind ik misschien wel nog het minste nummer die over is, als ik één moest kiezen.

1-2

Hoogtepunten in het oeuvre van zowel DS als Springsteen. Lazarus van Bowie ook wel prachtig.

6-4 Bowie staat ver boven de rest. Maar zoals Geert al zei, lood om oud ijzer. Beide finalisten horen wat mij betreft niet in de finale te staan.

johannesA
6-5

Gast
geplaatst: vandaag om 08:12 uur

geplaatst: vandaag om 08:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.