Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2018, 21:34 uur
123poetertjes schreef:
Voor mij is het hier juist ook belangrijk of het plaatje mooi combineert met de username (zoals je een albumhoes m.i. ook moet kunnen rijmen met de artiest/albumtitel).
Voor mij is het hier juist ook belangrijk of het plaatje mooi combineert met de username (zoals je een albumhoes m.i. ook moet kunnen rijmen met de artiest/albumtitel).
Ja dat heb ik ook wel. Nu is het niet helemaal compleet lijkt het wel. Ik ben geen groot fan van album hoezen als avatar, maar in combinatie met de username kan ik het soms juist goed begrijpen. Nu is het echt allern stemmen op plaatjes.
En als er een naam in staat die ik niet ken maar die te maken heeft met de user snap ik het ook beter. Het maakt het stemmen voor mij wat minder interessant zo.
1
geplaatst: 16 september 2018, 21:37 uur
Rudi S schreef:
Misschien worden de namen achterwege gelaten om te voorkomen dat je op een persoon ipv een avatar stemt.
Misschien worden de namen achterwege gelaten om te voorkomen dat je op een persoon ipv een avatar stemt.
Het is niet de bedoeling om de usernamen achterwege te laten hoor. Ik had vanmiddag weinig tijd om de nieuwe battles te plaatsen (alvorens ik naar een popquiz moest). Per ongeluk de cellen gekopieerd waar enkel de [img]-avatar code staat en niet ook de username.
1
geplaatst: 16 september 2018, 21:39 uur
Ah, duidelijk. het maakt het voor mij wat completer met username 

2
geplaatst: 16 september 2018, 21:41 uur
Wel een meerwaarde dat je tegenwoordig de avatar vaak kan vergroten, nu weet ik dat Gretz geen vrouw met Prinsjesdag hoed heeft, maar Morrisey met een kat op zijn hoofd.
0
geplaatst: 16 september 2018, 21:43 uur
En ik heb het niet expliciet in de regels vermeld, maar het is uiteraard niet de bedoeling om op de avatar te stemmen van de user die je het aardigste vindt. een specifieke user k.o. is in het verleden gelukkig niet van de grond gekomen Oordelen in hoeverre de avatar past bij de persoon die je achter de user kent is natuurlijk wel een ding wat je mee kunt nemen in het afwegingsproces.
1
geplaatst: 16 september 2018, 21:48 uur
deric raven schreef:
Wel een meerwaarde dat je tegenwoordig de avatar vaak kan vergroten, nu weet ik dat Gretz geen vrouw met Prinsjesdag hoed heeft, maar Morrisey met een kat op zijn hoofd.
Ah joh, ik herken Morrissey dus niet en was me derhalve al ruim twee jaar aan het afvragen wie toch die vent was die een kat de krullen van zijn kop heeft laten krabben. Geert heb ik zelf al een paar keer ontmoet dus mijn speurdersoog wist dat hij het zelf niet kon zijn (en ja, ik heb die paar keren vaak zat de gelegenheid gehad om het 'm gewoon te vragen). Wel een meerwaarde dat je tegenwoordig de avatar vaak kan vergroten, nu weet ik dat Gretz geen vrouw met Prinsjesdag hoed heeft, maar Morrisey met een kat op zijn hoofd.

Thanks voor de opheldering!

0
geplaatst: 16 september 2018, 22:10 uur
6-0
Wat heeft The Cure hier een lastige tegenstander ?
Ik vind ze beiden eigenlijk erg mooi.
Is toch Jim Morrison?
Wat heeft The Cure hier een lastige tegenstander ?
Ik vind ze beiden eigenlijk erg mooi.
Is toch Jim Morrison?
0
geplaatst: 16 september 2018, 22:13 uur
0
geplaatst: 16 september 2018, 22:14 uur
* denotes required fields.