MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:
jordidj1 schreef:
Nu maar de user K.O.?

Je hebt zowaar een like van een mod! Ik zou zeggen: ga ervoor.

Hartelijk dank Gretz.

Dank voor al jullie stemmen. Nu kan ik vredig sterven. ?

Het was al een eer om zo ver te komen gezien de prachtige tegenstanders, laat staan te winnen. Eigenlijk dacht ik er wel uit te vliegen tegen AstroStart, maar het liep dus anders.

Dank Gretz voor dit vermaak!

Onweerwolf schreef:
Sommige mensen nemen dit soort dingen echt veel te serieus.
Zegt degene die geen gelegenheid onbenut laat om zijn afschuw uit te spreken over de Miles avatar .

Ik vond het wel vermakelijk om te zien hoe fanatiek sommigen met deze k.o. bezig waren. Het gaat verdorie over suffige plaatjes die je - inderdaad - zo van internet plukt.

Herman, well done

Onweerwolf schreef:
(quote)
Stel je niet zo vreselijk aan zeg.

Het is een fucking plaatje, geplukt van Internet.

Sommige mensen nemen dit soort dingen echt veel te serieus.

Excusez moi? Het kan een beetje minder.

Het vreemde is ook nog dat ik juist aangaf dat sommigen het hier te serieus nemen met dit spelletje.
En soms wat doorslaan...

Edgar18 schreef:
(quote)
Zegt degene die geen gelegenheid onbenut laat om zijn afschuw uit te spreken over de Miles avatar .

Ik vond het wel vermakelijk om te zien hoe fanatiek sommigen met deze k.o. bezig waren. Het gaat verdorie over suffige plaatjes die je - inderdaad - zo van internet plukt.

Herman, well done

Wie was er precies zo fanatiek dan? Ik heb het even gemist, geloof ik.

west schreef:
(quote)

Het vreemde is ook nog dat ik juist aangaf dat sommigen het hier te serieus nemen met dit spelletje.
En soms wat doorslaan...

384 users en evenveel zo meningen. Ik zou zeggen zand erover Onweerwolf en west en snel weer over tot de orde van de dag. Ik vind het namelijk niet gepast om deze leuke topicreeks te beëindigen met een onnodige discussie over hoeverre je andermans avatar mag bashen/afkraken (vergelijkbaar met het afkraken van andere nominaties die je gewoon 3x niks vindt). Een uitgesproken mening geeft altijd wat leven in de brouwerij, maar ik zou zeggen blijf ook te alle tijden vriendelijk naar elkaar. Dan ontvang je immers ook de meeste liefde terug

Ik mag hopen dat iedereen hier de kwaliteit van de avatars volledig los kan zien van de betreffende user.

En verder is deze knock-out er 1 zoals alle anderen: georganiseerd om jullie te vermaken. Niets meer en niets minder

Gretz schreef:
(quote)

Blijf te alle tijden vriendelijk naar elkaar zou ik zeggen, dan ontvang je de meeste liefde terug

Word nog lachen met de user K.O. dus

Gretz schreef:
Ik mag hopen dat iedereen hier de kwaliteit van de avatars volledig los kan zien van de betreffende user.

In mijn geval is dat behoorlijk met elkaar in overeenstemming. Kwaliteit verloochent zich niet.

jordidj1 schreef:
Word nog lachen met de user K.O. dus

Ja, als je hem opstart zou ik iig in de regels explicitiet opnemen dat het verboden is voor users om (de uitslagen van) de knock-out serieus te nemen. En dat het ook niet de bedoeling is dat er discussies ontstaan. Dat het maar een spelletje is, en niemand zich hoeft te voelen aangetast in zijn/eer. Anders garandeer ik je hommeles.

Gretz schreef:
(quote)

Ja, als je hem opstart zou ik iig in de regels explicitiet opnemen dat het verboden is voor users om (de uitslagen van) de knock-out serieus te nemen. En dat het ook niet de bedoeling is dat er discussies ontstaan. Dat het maar een spelletje is, en niemand zich hoeft te voelen aangetast in zijn/eer. Anders garandeer ik je hommeles.

Nah, ik heb eerst andere K.O.’s in gedachten

Onweerwolf
west schreef:
(quote)

En soms wat doorslaan...

Volgens mij ben jij de enige in dit topic die het serieus neemt. Ik zie namelijk geen andere mensen janken dat het wel 'wat minder' mag.

Onweerwolf
Edgar18 schreef:
(quote)

Miles is de naam van de persoon op de avatar van Dieter?

Jij kent Miles Davis niet?

Ik zie maar 1 iemand die het woord fucking gebruikt en zegt dat users janken en zich aanstellen, trouwens. Wat dat betreft wel eens dat het wat minder kan.

Was dit jaar de eerste keer dat ik meedeed en voelde, om heel eerlijk te zijn, ook wel iets van spanning. Dat is toch ook het leuke aan een spel, waarbij beoordeling een rol speelt. Mooie winnaar, mooi opgezet Gretz

Onweerwolf
-SprayIt- schreef:
Jij kent Miles Davis niet?

Jawel, maar die is me niet opgevallen op een avatar. Maar ik neem aan dat dan die van Minneapolis is?

Ik zie maar 1 iemand die het woord fucking gebruikt en zegt dat users janken en zich aanstellen, trouwens. Wat dat betreft wel eens dat het wat minder kan.

Whatever.

Wherever. We're meant to be together.

Fucking.

Onweerwolf
VOETBAL!!!

Onweerwolf schreef:
VOETBAL!!!

/ban

Maar ik wilde nog iets zeggen over Miles Hoeneß, of mag dat niet meer?

Onweerwolf schreef:
(quote)

Whatever.

I'm free to be whatever I
Whatever I choose and I'll sing the blues if I want
I'm free to say whatever I
Whatever I like if it's wrong or right it's all right

En de broertjes konden t weten

luigifort schreef:
En de broertjes konden t weten

Kacey ook
(afbeelding)
Johnny Marr schreef:

I'm free to say whatever I

Say what you feel
who you
'Cause you just get
So many trips 'round the sun
Yeah, you only
Only live once

So make lots of noise
Kiss lots of boys
Or kiss lots of girls
If that's what you're into
When the straight and narrow
Gets a little too straight
Roll up the joint, I would
And follow your arrow wherever it points, YEAH
Follow your arrow wherever it points

Proficiat herman met de eerste plaats en bedankt Gretz voor de organisatie.

Het was het lange wachten waard Gretz! Dank voor de organisatie.
herman gefeleiciteerd! Ik neem aan dat je op een roze wolk zit na te genieten

Bonk schreef:
(quote)

Toe maar, kneed nog maar wat meer zout in de wonden. Dat is toch nergens voor nodig

Om hier toch nog even op terug te komen: volgens mij had ik de vorige editie m'n andere avatar (met het zebrapad), dus waarschijnlijk lag het niet aan de loting dit keer, maar gewoon aan m'n superieure avatar

Nu weer een lekkere wijven ko Gretz?

Onweerwolf
We kunnen ook een 'foto's van Gretz' ko doen.

luigifort schreef:
Nu weer een lekkere wijven ko Gretz?

Dat is idd wel een optie, aangezien ik die relatief snel kan opzetten. Ik zal er eens over denken.

Ik heb o.a. mauricedegier beloofd dat De W van Wanstaltig Slechte Songteksten (K.O.) ook nog ooit een Engelstalig vervolg gaat krijgen, maar die vergt behoorlijk veel voorbereidingstijd: het zoeken van geschikte lyrics en het maken van memes.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:20 uur

geplaatst: vandaag om 19:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.