Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
1
geplaatst: 17 oktober 2018, 11:41 uur
jordidj1 schreef:
Nu maar de user K.O.?
Nu maar de user K.O.?
Je hebt zowaar een like van een mod! Ik zou zeggen: ga ervoor.
6
geplaatst: 17 oktober 2018, 12:56 uur
Dank voor al jullie stemmen. Nu kan ik vredig sterven. ?
Het was al een eer om zo ver te komen gezien de prachtige tegenstanders, laat staan te winnen. Eigenlijk dacht ik er wel uit te vliegen tegen AstroStart, maar het liep dus anders.
Dank Gretz voor dit vermaak!
Het was al een eer om zo ver te komen gezien de prachtige tegenstanders, laat staan te winnen. Eigenlijk dacht ik er wel uit te vliegen tegen AstroStart, maar het liep dus anders.
Dank Gretz voor dit vermaak!
1
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:02 uur
Onweerwolf schreef:
Sommige mensen nemen dit soort dingen echt veel te serieus.
Zegt degene die geen gelegenheid onbenut laat om zijn afschuw uit te spreken over de Miles avatar Sommige mensen nemen dit soort dingen echt veel te serieus.
.Ik vond het wel vermakelijk om te zien hoe fanatiek sommigen met deze k.o. bezig waren. Het gaat verdorie over suffige plaatjes die je - inderdaad - zo van internet plukt.
Herman, well done

0
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:25 uur
Onweerwolf schreef:
Het is een fucking plaatje, geplukt van Internet.
(quote)
Stel je niet zo vreselijk aan zeg.Het is een fucking plaatje, geplukt van Internet.
Excusez moi?
Het kan een beetje minder.Het vreemde is ook nog dat ik juist aangaf dat sommigen het hier te serieus nemen met dit spelletje.
En soms wat doorslaan...
0
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:31 uur
Edgar18 schreef:
.
Ik vond het wel vermakelijk om te zien hoe fanatiek sommigen met deze k.o. bezig waren. Het gaat verdorie over suffige plaatjes die je - inderdaad - zo van internet plukt.
Herman, well done
(quote)
Zegt degene die geen gelegenheid onbenut laat om zijn afschuw uit te spreken over de Miles avatar
.Ik vond het wel vermakelijk om te zien hoe fanatiek sommigen met deze k.o. bezig waren. Het gaat verdorie over suffige plaatjes die je - inderdaad - zo van internet plukt.
Herman, well done
Wie was er precies zo fanatiek dan? Ik heb het even gemist, geloof ik.
2
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:36 uur
west schreef:
Excusez moi?
Het kan een beetje minder.
Het vreemde is ook nog dat ik juist aangaf dat sommigen het hier te serieus nemen met dit spelletje.
En soms wat doorslaan...
(quote)
Excusez moi?
Het kan een beetje minder.Het vreemde is ook nog dat ik juist aangaf dat sommigen het hier te serieus nemen met dit spelletje.
En soms wat doorslaan...
384 users en evenveel zo meningen. Ik zou zeggen zand erover Onweerwolf en west en snel weer over tot de orde van de dag. Ik vind het namelijk niet gepast om deze leuke topicreeks te beëindigen met een onnodige discussie over hoeverre je andermans avatar mag bashen/afkraken (vergelijkbaar met het afkraken van andere nominaties die je gewoon 3x niks vindt). Een uitgesproken mening geeft altijd wat leven in de brouwerij, maar ik zou zeggen blijf ook te alle tijden vriendelijk naar elkaar. Dan ontvang je immers ook de meeste liefde terug
Ik mag hopen dat iedereen hier de kwaliteit van de avatars volledig los kan zien van de betreffende user.
En verder is deze knock-out er 1 zoals alle anderen: georganiseerd om jullie te vermaken. Niets meer en niets minder

1
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:40 uur
Gretz schreef:
Blijf te alle tijden vriendelijk naar elkaar zou ik zeggen, dan ontvang je de meeste liefde terug
(quote)
Blijf te alle tijden vriendelijk naar elkaar zou ik zeggen, dan ontvang je de meeste liefde terug

1
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:43 uur
Gretz schreef:
Ik mag hopen dat iedereen hier de kwaliteit van de avatars volledig los kan zien van de betreffende user.
In mijn geval is dat behoorlijk met elkaar in overeenstemming. Kwaliteit verloochent zich niet.
0
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:44 uur
Ja, als je hem opstart zou ik iig in de regels explicitiet opnemen dat het verboden is voor users om (de uitslagen van) de knock-out serieus te nemen. En dat het ook niet de bedoeling is dat er discussies ontstaan. Dat het maar een spelletje is, en niemand zich hoeft te voelen aangetast in zijn/eer. Anders garandeer ik je hommeles.
0
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:52 uur
Gretz schreef:
Ja, als je hem opstart zou ik iig in de regels explicitiet opnemen dat het verboden is voor users om (de uitslagen van) de knock-out serieus te nemen. En dat het ook niet de bedoeling is dat er discussies ontstaan. Dat het maar een spelletje is, en niemand zich hoeft te voelen aangetast in zijn/eer. Anders garandeer ik je hommeles.
(quote)
Nah, ik heb eerst andere K.O.’s in gedachten

0
Onweerwolf
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:55 uur
west schreef:
Excusez moi?
Het kan een beetje minder.
Het vreemde is ook nog dat ik juist aangaf dat sommigen het hier te serieus nemen met dit spelletje.
En soms wat doorslaan...
(quote)
Excusez moi?
En soms wat doorslaan...
Volgens mij ben jij de enige in dit topic die het serieus neemt. Ik zie namelijk geen andere mensen janken dat het wel 'wat minder' mag.

0
Onweerwolf
geplaatst: 17 oktober 2018, 13:57 uur
Edgar18 schreef:
.
(quote)
Zegt degene die geen gelegenheid onbenut laat om zijn afschuw uit te spreken over de Miles avatar
. Miles is de naam van de persoon op de avatar van Dieter?
5
geplaatst: 17 oktober 2018, 14:00 uur
Jij kent Miles Davis niet?
Ik zie maar 1 iemand die het woord fucking gebruikt en zegt dat users janken en zich aanstellen, trouwens. Wat dat betreft wel eens dat het wat minder kan.
Was dit jaar de eerste keer dat ik meedeed en voelde, om heel eerlijk te zijn, ook wel iets van spanning. Dat is toch ook het leuke aan een spel, waarbij beoordeling een rol speelt. Mooie winnaar, mooi opgezet Gretz
Ik zie maar 1 iemand die het woord fucking gebruikt en zegt dat users janken en zich aanstellen, trouwens. Wat dat betreft wel eens dat het wat minder kan.
Was dit jaar de eerste keer dat ik meedeed en voelde, om heel eerlijk te zijn, ook wel iets van spanning. Dat is toch ook het leuke aan een spel, waarbij beoordeling een rol speelt. Mooie winnaar, mooi opgezet Gretz

1
Onweerwolf
geplaatst: 17 oktober 2018, 14:06 uur
-SprayIt- schreef:
Jawel, maar die is me niet opgevallen op een avatar. Maar ik neem aan dat dan die van Minneapolis is?
Whatever.
3
geplaatst: 17 oktober 2018, 14:37 uur
Onweerwolf schreef:
Whatever.
Wherever. We're meant to be together.Whatever.
2
geplaatst: 17 oktober 2018, 14:53 uur
Maar ik wilde nog iets zeggen over Miles Hoeneß, of mag dat niet meer?
2
geplaatst: 17 oktober 2018, 14:59 uur
I'm free to be whatever I
Whatever I choose and I'll sing the blues if I want
I'm free to say whatever I
Whatever I like if it's wrong or right it's all right
0
geplaatst: 17 oktober 2018, 15:08 uur
Kacey ook
Say what you feel
who you 
'Cause you just get
So many trips 'round the sun
Yeah, you only
Only live once
So make lots of noise
Kiss lots of boys
Or kiss lots of girls
If that's what you're into
When the straight and narrow
Gets a little too straight
Roll up the joint, I would
And follow your arrow wherever it points, YEAH
Follow your arrow wherever it points
1
geplaatst: 17 oktober 2018, 15:09 uur
1
geplaatst: 17 oktober 2018, 15:12 uur
1
geplaatst: 17 oktober 2018, 15:53 uur
Bonk schreef:
Toe maar, kneed nog maar wat meer zout in de wonden.
Dat is toch nergens voor nodig
(quote)
Toe maar, kneed nog maar wat meer zout in de wonden.
Dat is toch nergens voor nodig
Om hier toch nog even op terug te komen: volgens mij had ik de vorige editie m'n andere avatar (met het zebrapad), dus waarschijnlijk lag het niet aan de loting dit keer, maar gewoon aan m'n superieure avatar

1
geplaatst: 17 oktober 2018, 16:16 uur
Dat is idd wel een optie, aangezien ik die relatief snel kan opzetten. Ik zal er eens over denken.
Ik heb o.a. mauricedegier beloofd dat De W van Wanstaltig Slechte Songteksten (K.O.) ook nog ooit een Engelstalig vervolg gaat krijgen, maar die vergt behoorlijk veel voorbereidingstijd: het zoeken van geschikte lyrics en het maken van memes.
* denotes required fields.