MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:

Even een algemene opmerking. Het valt me op sommige (gedetailleerde) avatars op groot formaat sterker worden. Meer kernachtige avatars gaan er op groot formaat juist vaak achteruit.

Zelf zou ik het eerlijker vinden om avatars op klein formaat met elkaar te vergelijken. Dat is ook het formaat waarop een avatar aansprekend zou moeten zijn. .

Onweerwolf
Svendra schreef:
Even een algemene opmerking. Het valt me op sommige (gedetailleerde) avatars op groot formaat sterker worden. Meer kernachtige avatars gaan er op groot formaat juist vaak achteruit.

Zelf zou ik het eerlijker vinden om avatars op klein formaat met elkaar te vergelijken. Dat is ook het formaat waarop een avatar aansprekend zou moeten zijn. .

Misschien kan Gretz bij bijvoorbeeld de laatste 64 of 32 alle avatars resizen tot het het formaat wat we normaalgesproken zien?

Onweerwolf
1-1

Onweerwolf schreef:
(quote)

Misschien kan Gretz bij bijvoorbeeld de laatste 64 of 32 alle avatars resizen tot het het formaat wat we normaalgesproken zien?

Ik neem dit in overweging, mogelijk dat ik het vanaf ronde 3 of ronde 4 aanpas. Maar ik zoek dan nog wel de juiste tool of gemakkelijk de kleine avatars ergens op te kunnen slaan. Hoe heb jij dit ook alweer gedaan voor de Witte Trui?

Gretz schreef:
(quote)

Ik neem dit in overweging, mogelijk dat ik het vanaf ronde 3 of ronde 4 aanpas. Maar ik zoek dan nog wel de juiste tool of gemakkelijk de kleine avatars ergens op te kunnen slaan.

Ik heb een idee: een screenshot maken van alle avatars en ze opslaan en bewerken...

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Ik neem dit in overweging, mogelijk dat ik het vanaf ronde 3 of ronde 4 aanpas. Maar ik zoek dan nog wel de juiste tool of gemakkelijk de kleine avatars ergens op te kunnen slaan. Hoe heb jij dit ook alweer gedaan voor de Witte Trui?

Ik resize de avatars in een batch met het programma IrfanView. Ik upload ze echter niet ergens maar verwerk ze bij De Witte Trui in mijn Excel finale scorebord programma van waaruit ik screenshots knip en plak. Die screenshots upload ik overigens naar vgy.me (en dan automatisch met behulp van ShareX).

Onweerwolf
2-0

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik resize de avatars in een batch met het programma IrfanView. Ik upload ze echter niet ergens maar verwerk ze bij De Witte Trui in mijn Excel finale scorebord programma van waaruit ik screenshots knip en plak. Die screenshots upload ik overigens naar vgy.me (en dan automatisch met behulp van ShareX).

Oh ja IrfanView dat heb ik, is op zich nog wel te doen qua arbeidsintensiteit. Ik ga eens kijken. Thanks.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.