Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
1
geplaatst: 11 oktober 2018, 19:19 uur
GrafGantz schreef:
Vreemd ja, die vorige.
Vreemd ja, die vorige.
Ieder zijn of haar smaak natuurlijk. Zelf vind ik die van kobe bryant fan erg sterk omdat hij er zelf op staat in een stijl die zo kenmerkend voor hem is (donkere zwart-wit foto's) en waar hij bezig is met zijn muziek. Hoe mooi wil je het hebben op een muzieksite???? Voor mij daarom de nummer 1 van deze KO, daar kunnen geen stripfiguren, muppets, artiestenfoto's of albumhoezen tegenop

Maar ja: KO's... het blijft een kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten.
0
geplaatst: 11 oktober 2018, 19:28 uur
aERodynamIC schreef:
Zelf vind ik die van kobe bryant fan erg sterk omdat hij er zelf op staat in een stijl die zo kenmerkend voor hem is (donkere zwart-wit foto's) en waar hij bezig is met zijn muziek.
Zelf vind ik die van kobe bryant fan erg sterk omdat hij er zelf op staat in een stijl die zo kenmerkend voor hem is (donkere zwart-wit foto's) en waar hij bezig is met zijn muziek.
Voor mij is het niet meer dan een erg slechte foto van de een of andere gitarist. Dat hij het zelf is (wat ik niet wist), maakt het een prima avatar, maar zeker niet de mooiste. Aan de andere kant is het mooiste plaatje ook niet gelijk de mooiste avatar.
0
geplaatst: 11 oktober 2018, 19:53 uur
Justus18 schreef:
Voor mij is het niet meer dan een erg slechte foto van de een of andere gitarist. Dat hij het zelf is (wat ik niet wist), maakt het een prima avatar, maar zeker niet de mooiste. Aan de andere kant is het mooiste plaatje ook niet gelijk de mooiste avatar.
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor
Ik zeg niet voor niets dat het een kwestie van smaak is. En je kunt hier naar zoveel dingen kijken: mooi of niet mooi, geschikt als avatar of niet, iconisch en al jaren herkenbaar, of dat boeit voor geen meter.Het enige nadeel aan die van Kobe is misschien dat ie als kleine versie wat minder tot z'n recht komt. Verder is dit natuurlijk gewoon een vermakelijk spelletje. Houdt je van de straat en de finale zal niet erg afwijken van de laatste keer gok ik zo

0
geplaatst: 11 oktober 2018, 20:03 uur
jordidj1 schreef:
2-1 vorige lol
2-1 vorige lol
Nee Robert Smith is een feest om naar te kijken
1
geplaatst: 11 oktober 2018, 20:12 uur
* denotes required fields.