MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:

5-2

Vreemd ja, die vorige.

GrafGantz schreef:
Vreemd ja, die vorige.

Ieder zijn of haar smaak natuurlijk. Zelf vind ik die van kobe bryant fan erg sterk omdat hij er zelf op staat in een stijl die zo kenmerkend voor hem is (donkere zwart-wit foto's) en waar hij bezig is met zijn muziek. Hoe mooi wil je het hebben op een muzieksite???? Voor mij daarom de nummer 1 van deze KO, daar kunnen geen stripfiguren, muppets, artiestenfoto's of albumhoezen tegenop
Maar ja: KO's... het blijft een kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten.

aERodynamIC schreef:
Zelf vind ik die van kobe bryant fan erg sterk omdat hij er zelf op staat in een stijl die zo kenmerkend voor hem is (donkere zwart-wit foto's) en waar hij bezig is met zijn muziek.

Voor mij is het niet meer dan een erg slechte foto van de een of andere gitarist. Dat hij het zelf is (wat ik niet wist), maakt het een prima avatar, maar zeker niet de mooiste. Aan de andere kant is het mooiste plaatje ook niet gelijk de mooiste avatar.

Justus18 schreef:
Voor mij is het niet meer dan een erg slechte foto van de een of andere gitarist. Dat hij het zelf is (wat ik niet wist), maakt het een prima avatar, maar zeker niet de mooiste. Aan de andere kant is het mooiste plaatje ook niet gelijk de mooiste avatar.

Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor Ik zeg niet voor niets dat het een kwestie van smaak is. En je kunt hier naar zoveel dingen kijken: mooi of niet mooi, geschikt als avatar of niet, iconisch en al jaren herkenbaar, of dat boeit voor geen meter.

Het enige nadeel aan die van Kobe is misschien dat ie als kleine versie wat minder tot z'n recht komt. Verder is dit natuurlijk gewoon een vermakelijk spelletje. Houdt je van de straat en de finale zal niet erg afwijken van de laatste keer gok ik zo

4-5

Twee keer niet veel soeps.

jordidj1 schreef:
2-1 vorige lol

Nee Robert Smith is een feest om naar te kijken

1-1

Weliswaar een varken, maar een muzikaal varken.

panjoe (moderator)
1-2

Rudi S schreef:
3-6

Wat graf zegt

Hou je d'r buiten, Rudi!

1-4

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.