MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:

Onweerwolf
0-1

0-5

Mooie selfie van Vleertje.

DjFrankie (moderator)
3-0

5-3
Die eerste is veel te gedetailleerd. Daar blijft in het klein niets van over.
En wat dat betreft vind ik al die grote plaatjes misplaatst. Het gaat niet om het mooiste plaatje, maar om de mooiste avatar.

Justus18 schreef:

En wat dat betreft vind ik al die grote plaatjes misplaatst. Het gaat niet om het mooiste plaatje, maar om de mooiste avatar.

Het staat iedereen vrij om (alsnog) een grote avatar te uploaden, zodat er een gelijke strijd is. Wanneer je op iemands profiel klikt zie je ook de grote versie.

1-1

Toch voor de bluesbrother
Die andere is uiteraard ook vet.

Gretz schreef:
Het staat iedereen vrij om (alsnog) een grote avatar te uploaden, zodat er een gelijke strijd is. Wanneer je op iemands profiel klikt zie je ook de grote versie.

Dat kan ik ook doen, maar dan is het niet de avatar die iedereen bij mijn berichten ziet. Ik vind het leuker als het gaat om de avatars die bij de berichten staat.

Justus18 schreef:
Ik vind het leuker als het gaat om de avatars die bij de berichten staat.

De avatar van Sir Spamalot is in het klein duidelijker dan die van jou.

Justus18 schreef:
(quote)

Dat kan ik ook doen, maar dan is het niet de avatar die iedereen bij mijn berichten ziet. Ik vind het leuker als het gaat om de avatars die bij de berichten staat.

Ik heb wel overwogen om volledig met kleine avatars te spelen, maar hier is helaas niet (meer) automatisch naar te hyperlinken. Paar jaar geleden (volgens mij met het nieuwe design) heeft Jordy besloten dat de grotere avatar de standaard werd.

Herkenbaarheid wint

1-2

En Gretz, even tussendoor, zet jij morgen met Prinsjesdag een andere hoed op?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:51 uur

geplaatst: vandaag om 22:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.