Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
2
geplaatst: 17 september 2018, 21:20 uur
5-3
Die eerste is veel te gedetailleerd. Daar blijft in het klein niets van over.
En wat dat betreft vind ik al die grote plaatjes misplaatst. Het gaat niet om het mooiste plaatje, maar om de mooiste avatar.
Die eerste is veel te gedetailleerd. Daar blijft in het klein niets van over.
En wat dat betreft vind ik al die grote plaatjes misplaatst. Het gaat niet om het mooiste plaatje, maar om de mooiste avatar.
0
geplaatst: 17 september 2018, 21:32 uur
Justus18 schreef:
Het staat iedereen vrij om (alsnog) een grote avatar te uploaden, zodat er een gelijke strijd is. Wanneer je op iemands profiel klikt zie je ook de grote versie.
0
geplaatst: 17 september 2018, 21:35 uur
1-1
Toch voor de bluesbrother
Die andere is uiteraard ook vet.
Toch voor de bluesbrother

Die andere is uiteraard ook vet.
1
geplaatst: 17 september 2018, 21:35 uur
Gretz schreef:
Het staat iedereen vrij om (alsnog) een grote avatar te uploaden, zodat er een gelijke strijd is. Wanneer je op iemands profiel klikt zie je ook de grote versie.
Dat kan ik ook doen, maar dan is het niet de avatar die iedereen bij mijn berichten ziet. Ik vind het leuker als het gaat om de avatars die bij de berichten staat.
0
geplaatst: 17 september 2018, 21:36 uur
Justus18 schreef:
Ik vind het leuker als het gaat om de avatars die bij de berichten staat.
Ik vind het leuker als het gaat om de avatars die bij de berichten staat.
De avatar van Sir Spamalot is in het klein duidelijker dan die van jou.

0
geplaatst: 17 september 2018, 21:39 uur
Justus18 schreef:
Dat kan ik ook doen, maar dan is het niet de avatar die iedereen bij mijn berichten ziet. Ik vind het leuker als het gaat om de avatars die bij de berichten staat.
(quote)
Ik heb wel overwogen om volledig met kleine avatars te spelen, maar hier is helaas niet (meer) automatisch naar te hyperlinken. Paar jaar geleden (volgens mij met het nieuwe design) heeft Jordy besloten dat de grotere avatar de standaard werd.
0
geplaatst: 17 september 2018, 21:41 uur
En Gretz, even tussendoor, zet jij morgen met Prinsjesdag een andere hoed op? 

* denotes required fields.