Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
2
geplaatst: 13 oktober 2018, 20:29 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2018, 20:30 uur
0-3
Deze papagaaiduiker vind ik leuker dan de vorige versie, met die visjes in de bek.
Deze papagaaiduiker vind ik leuker dan de vorige versie, met die visjes in de bek.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 oktober 2018, 20:42 uur
Svendra schreef:
Ik wou even kwijt dat ik de avatars van Manfield en zeker panjoe , hoewel afgevallen, erg fraai vind ?.
Ik wou even kwijt dat ik de avatars van Manfield en zeker panjoe , hoewel afgevallen, erg fraai vind ?.
Ik heb mijne aangepast nadat ik ben afgevallen. Mede geïnspireerd door deze K.O. en wat ik zelf aesthetically pleasing vind hierin.
0-8, wel een geflatteerde score maar die van Lukas is nou eenmaal één van de mooiste van de site.
3
geplaatst: 13 oktober 2018, 20:51 uur
panjoe schreef:
Ik heb mijne aangepast nadat ik ben afgevallen.
Ik heb mijne aangepast nadat ik ben afgevallen.
Mijn oude is ook weg. Nadat ik twee van de drie battles verloor kwam ik in een heuse avatarcrisis.
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 oktober 2018, 20:58 uur
Ik vond de jouwe anders wel mooi hoor, Kronos.
0
geplaatst: 13 oktober 2018, 21:33 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2018, 22:10 uur
2-0 ben ik nou de enige die de papegaaiduiker tantoe lelijk vind
4
geplaatst: 13 oktober 2018, 22:12 uur
Kronos schreef:
Mijn oude is ook weg. Nadat ik twee van de drie battles verloor kwam ik in een heuse avatarcrisis.
Ik dacht even dat je de avatar van Nicolage Rico had overgenomen, maar er zat gewoon een haar op mijn scherm.Mijn oude is ook weg. Nadat ik twee van de drie battles verloor kwam ik in een heuse avatarcrisis.
* denotes required fields.