MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:

Arrie schreef:
Volgens mij is dat Glenn zelf of niet?

Yep, altijd top als users dat doen.

En het was inderdaad een user-ko (dus niet zozeer stemmen op de nickname, maar gewoon de user in kwestie).

Goede finale ook

Onweerwolf
2-5

Vooruit, laat ik eens op Muse stemmen

5-6

aERodynamIC schreef:
(quote)

Yep, altijd top als users dat doen.

En het was inderdaad een user-ko (dus niet zozeer stemmen op de nickname, maar gewoon de user in kwestie).

Goede finale ook

Tegen wie moest je het ook alweer opnemen? Zachary?

Onweerwolf
0-1

Zou Emile zijn avatar bij Leen Bakker hebben gekocht?

Onweerwolf
1-0

Arrie schreef:
Tegen wie moest je het ook alweer opnemen? Zachary?

Klopt en die won toen. Daarna startte de commotie

Denk dat zo'n finale er nu heel anders uit zou zien. De harde kern users van toen vormde nog best wel een clubje (de sfeer rondom de KO was ook heel leuk, ook al dacht niet iedereen daar zo over bleek snel). Veel van de bekende namen van toen zijn inmiddels afgehaakt of minder in beeld en nieuwe users hebben dat overgenomen.

panjoe (moderator)
2-3

aERodynamIC schreef:
(quote)

Klopt en die won toen. Daarna startte de commotie

Denk dat zo'n finale er nu heel anders uit zou zien. De harde kern users van toen vormde nog best wel een clubje (de sfeer rondom de KO was ook heel leuk, ook al dacht niet iedereen daar zo over bleek snel). Veel van de bekende namen van toen zijn inmiddels afgehaakt of minder in beeld en nieuwe users hebben dat overgenomen.

Al ben jij nog steeds een kanshebber hoor.

Arrie schreef:
Al ben jij nog steeds een kanshebber hoor.

Ik vind andere users meer in aanmerking komen. De site is ook verder ontwikkeld natuurlijk. Toen waren het vooral de namen die flink aanwezig waren op de site en het onderling goed konden vinden met elkaar. Nu vind ik dat je naar meer dingen zou moeten kijken. Bijvoorbeeld een user als chevy93 die toch aardig wat mooie topics heeft geopend en gaande weet te houden (en zo zijn er nog een paar). Dat vind ik best zwaar tellen eigenlijk. Maar zo'n topic gaat er niet meer komen lijkt me zo

Gast
geplaatst: vandaag om 03:15 uur

geplaatst: vandaag om 03:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.