MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 80's KO

zoeken in:

42 Patrick Cowley - Menergy vs. Grauzone - Eisbär

0-1

Tjee weer zo'n klote loting

1-2

Al mijn favorieten lijken tegen elkaar te loten

3-4

Het zijn idd wel vaak twee sterke of twee zwakke nummers tegen elkaar, maar die 1-6 van hiervoor sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Al verbaast het me weinig.

4-4

Die 4-6 van daarvoor anders ook.

Teunnis schreef:
3-4

Het zijn idd wel vaak twee sterke of twee zwakke nummers tegen elkaar, maar die 1-6 van hiervoor sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Al verbaast het me weinig.

Inderdaad zeg...

Arrie schreef:
(quote)

Inderdaad zeg...

Ja, nu komen de kenners opeens klagen...

De kenners? Stonden die dan in hun luier te swingen op de dansvloer in de 80's?

Beleving telt toch echt wel mee bij mij hoor

Nee, ik bestond in de jaren '80 namelijk helemaal nog niet.

Arrie schreef:
Nee, ik bestond in de jaren '80 namelijk helemaal nog niet.

Dan mag je gewoon helemaal niet klagen

En GrafGantz mag helemaal niks zeggen... (iets met pestpleurismuil houwe of zo las ik net)

1-6 in die vorige ronde is wel een beetje een gotspe ja. jammer dat de dance-liefhebbers blijkbaar allemaal net offline waren Dat Beatmasters eruit vliegt vind ik ook wel jammer, maar 4 stemmen voor Ska Train is dan wel weer meer dan ik zou verwachten

5-4

Eisbär heb ik wel een paar keer op een feestje voorbij horen komen, maar dat was nou niet echt sfeerverhogend. Doe mij dan maar Film 2 van Grauzone.

43 R.E.M. - Computer Communication vs. Happy Mondays - 24 Hr Party People

0-0

aERodynamIC schreef:
(quote)

Dan mag je gewoon helemaal niet klagen

En GrafGantz mag helemaal niks zeggen... (iets met pestpleurismuil houwe of zo las ik net)

Ach man, gaat toch vreten koken

Kende deze van R.E M. niet ....krijg alleen maar iets met een Xanadu schijfje als afbeelding te horen. Dat klinkt wel goed. Maar lijkt me niet de R.E.M. die ik voor ogen had

1-2

Ik zou bijna op R.E.M. hebben gestemd

1-3

GrafGantz schreef:
(quote)

Ja, nu komen de kenners opeens klagen...

Tsja, ik verzin het ook niet dat die battle gespeeld wordt tijdens het kerstdiner

44 G'Race - Manhattan vs. Freeez - I.O.U.

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 15:30 uur

geplaatst: vandaag om 15:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.