Muziek / Muziekgames / Party like the 80's KO
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2016, 22:26 uur
Tjee weer zo'n klote loting 
1-2
Al mijn favorieten lijken tegen elkaar te loten

1-2
Al mijn favorieten lijken tegen elkaar te loten

1
geplaatst: 24 december 2016, 23:27 uur
3-4
Het zijn idd wel vaak twee sterke of twee zwakke nummers tegen elkaar, maar die 1-6 van hiervoor sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Al verbaast het me weinig.
Het zijn idd wel vaak twee sterke of twee zwakke nummers tegen elkaar, maar die 1-6 van hiervoor sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Al verbaast het me weinig.
0
geplaatst: 24 december 2016, 23:46 uur
Teunnis schreef:
3-4
3-4
Inderdaad zeg...
0
geplaatst: 25 december 2016, 00:03 uur
0
geplaatst: 25 december 2016, 00:17 uur
De kenners? Stonden die dan in hun luier te swingen op de dansvloer in de 80's?

Beleving telt toch echt wel mee bij mij hoor

Beleving telt toch echt wel mee bij mij hoor

0
geplaatst: 25 december 2016, 00:19 uur
Nee, ik bestond in de jaren '80 namelijk helemaal nog niet. 

0
geplaatst: 25 december 2016, 00:20 uur
Dan mag je gewoon helemaal niet klagen

En GrafGantz mag helemaal niks zeggen... (iets met pestpleurismuil houwe of zo las ik net)

0
geplaatst: 25 december 2016, 00:39 uur
1-6 in die vorige ronde is wel een beetje een gotspe ja.
jammer dat de dance-liefhebbers blijkbaar allemaal net offline waren
Dat Beatmasters eruit vliegt vind ik ook wel jammer, maar 4 stemmen voor Ska Train is dan wel weer meer dan ik zou verwachten 
5-4
Eisbär heb ik wel een paar keer op een feestje voorbij horen komen, maar dat was nou niet echt sfeerverhogend. Doe mij dan maar Film 2 van Grauzone.
jammer dat de dance-liefhebbers blijkbaar allemaal net offline waren
Dat Beatmasters eruit vliegt vind ik ook wel jammer, maar 4 stemmen voor Ska Train is dan wel weer meer dan ik zou verwachten 
5-4
Eisbär heb ik wel een paar keer op een feestje voorbij horen komen, maar dat was nou niet echt sfeerverhogend. Doe mij dan maar Film 2 van Grauzone.
0
geplaatst: 25 december 2016, 07:38 uur
43 R.E.M. - Computer Communication vs. Happy Mondays - 24 Hr Party People
0-0
0-0
1
geplaatst: 25 december 2016, 09:12 uur
aERodynamIC schreef:
En GrafGantz mag helemaal niks zeggen... (iets met pestpleurismuil houwe of zo las ik net)
(quote)

Ach man, gaat toch vreten koken

0
geplaatst: 25 december 2016, 09:34 uur
Kende deze van R.E M. niet ....krijg alleen maar iets met een Xanadu schijfje als afbeelding te horen. Dat klinkt wel goed. Maar lijkt me niet de R.E.M. die ik voor ogen had 
1-2

1-2
0
geplaatst: 25 december 2016, 09:44 uur
Ik zou bijna op R.E.M. hebben gestemd 
1-3
Tsja, ik verzin het ook niet dat die battle gespeeld wordt tijdens het kerstdiner

1-3
Tsja, ik verzin het ook niet dat die battle gespeeld wordt tijdens het kerstdiner

* denotes required fields.