MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2017]

zoeken in:
Teunnis schreef:
En we mogen nu ook wel concluderen dat Fake Empire zonder Witte Trui de geschiedenisboeken in gaat.

Nog 7 nummers kunnen (theoretisch) 1e worden.

Poeha schreef:
Nog 7 nummers kunnen (theoretisch) 1e worden.

Theorie en praktijd een verschil van dag en nacht........

Hoop nu heel erg op No Cars Go. Let it happen was ik al wel een beetje klaar mee

Ik ben ook voor een autoloze zondag! Laat het gebeuren!

Jigsaw lijkt ook uitgeschakeld

Die 3 punten..............

Onweerwolf
Die verdraaide Arcade Fire'tjes, gaan ze het voor de 3e keer voor elkaar boksen om De Trui te winnen.

Lex heeft vast de twaalf meest veilige liedjes gekozen en daar hoort No Cars Go wel bij.

Haha zou een stunt van jewelste zijn!

Zaten niet bij de favorieten vooraf. Vorig jaar gewoon keihard 14de notabene.....

Nummer 2-5 zo dicht bij elkaar... Wie wordt eerste verliezer?

Edgar18 schreef:
Lex heeft vast de twaalf meest veilige liedjes gekozen en daar hoort No Cars Go wel bij.

Ik verwacht vooral punten voor de concurrenten. Misschien niet voor Tame Impala.

In ieder geval de rode ogen.

Veertien punten voor Red Eyes?

Zou nog geweldig zijn.

Ik denk 14 punten voor Kanye.

jordidj1 schreef:
Ik denk 14 punten voor Kanye.

Of Grimes. Of Eefje. Of Cloud Nothings. Of Sprawl II.

Onweerwolf
Ik heb vast een wijntje opengetrokken.

Die komt je zeker toe, Marcel.
En ook voor Ard en Kaj.

Onweerwolf
Kijk toch eens aan, een van mijn favoriete MM users maakt het toch nog even weer extra spannend!

Spannend!!
Robbie heeft Arcade Fire in zijn top 10 lijst staan iig. Het is weer zo'n thriller als vorig jaar.

Ik heb volgens mij nog geen stemmen van Gretz voorbij zien komen, dus laten we Fake Empire ook njet uit het oog verliezen!

AstroStart schreef:
Spannend!!
Robbie heeft geen Arcade Fire in zijn top 10 lijst staan iig. Het is weer zo'n thriller als vorig jaar.

Ja, gelukkig maar!

Ik begin er eindelijk in te geloven dat No Cars Go zijn waardige afscheid krijgt.

Geert is vanochtend al geweest. Nu heeft ie ruzie met Eefje.

Robbie heeft AF op twee in z'n top tien. Als het tegenzit valt zo de beslissing.

Ja, dat was misschien wel het meest opvallende aan de uitslag vandaag. Als Eefje hier achter komt...

Edgar18 schreef:
Geert is vanochtend al geweest. Nu heeft ie ruzie met Eefje.

Yes. Ik zal over twee weken diep door het Stof moeten gaan om het weer op te lossen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:51 uur

geplaatst: vandaag om 04:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.