MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2017]

zoeken in:
De voorlopigige top tien lijkt wel een uitslag van de 500 meter schaatsen. Bij de witte ginger dreigt het peloton te breken.

Finidi schreef:
(quote)

Ik heb duidelijk nog niet eerder de finaledag gevolgd

De Witte Trui is een spel, waarbij gedurende een zondag nummers steeds op schijnbaar willekeurige wijze van plaats verwisselen, en aan het eind staat Radiohead of Arcade Fire bovenaan.

Toch wel een paar podiumkandidaten die nog totaal niet op gang komen... Fake Empire is wel vaker slecht gestart om uiteindelijk toch weer 3e of 4e te worden, maar komt het nog goed met Red Eyes en Lazarus? Ach ja, over 2-3 lijstjes kunnen ze net zo goed weer bovenaan staan...

Onweerwolf
De nummers 150 t/m 25 heb ik vooralsnog niet bekend gemaakt omdat je die dit jaar op de stream van Orinoco kunt horen bij Kaj & Ard. Derhalve zal ik tussendoor nu overzichtjes posten van de nummers die zijn gedraaid. Bij deze de eerste daarvan:

http://puu.sh/yDglu/ee896717d2.png

Onweerwolf

Vandaag m'n jaarlijkse filmkijkdag met een vriend van mij, maar die is toevallig ook Oor-journalist. Ik zal 'm zo nu en dan eens vragen naar zijn mening over de verloop hier en dan achteraf rustig teruglezen. Altijd leuk om eens de eerste te zijn trouwens, mooi scorebord.

Ik verwacht nu punten voor The National

jordidj1 schreef:
Ik verwacht nu punten voor The National

Als er nu geen punten voor The National komen, vertrouw ik Onweerwolfs Excelbestand niet meer

Wat zijn die getallen tussen haakjes ook al weer?

Positie vorig jaar lijkt me

Onweerwolf
luigifort schreef:
Wat zijn die getallen tussen haakjes ook al weer?

De plaats van het nummer in het lijstje van de betreffende user van vorig jaar indien van toepassing.

Onweerwolf
Video Games is de meest verrassende plaat tot dusverre wat mij betreft, niet weg te slaan uit de top van de lijst.

Lana Del Rey doet het tot nu toe verrassend goed! Zou een plek in het linkerrijtje erin zitten?

Ik denk t niet, ws hoog in het rechter reytje

Slow Show laat zijn hoger ingeschatte broertjes voorlopig met sprekend gemak achter zich!

En terecht

Komt hier dan de eerste #1 voor Runaway? Eefje heeft er al vier trouwens

Onweerwolf
123poetertjes schreef:
Komt hier dan de eerste #1 voor Runaway? Eefje heeft er al vier trouwens

Zouden die 4 mensen zich nu allemaal bekocht voelen omdat Gretz maar 1 puntje over had voor zijn geliefde?

Ja, dat viel me wel een beetje tegen van hem

NP: #130. Foals - Spanish Sahara

Onweerwolf schreef:
(quote)

Zouden die 4 mensen zich nu allemaal bekocht voelen omdat Gretz maar 1 puntje over had voor zijn geliefde?

Bij het eerstvolgende concert gaat Eefje In The Air Tonight coveren en het hele nummer lang Gretz op de voorste rij indringend aanstaren.

Casartelli (moderator)
Onweerwolf schreef:
Dan waren er mensen die al drie jaar lang de finale meebepalen:

Casartelli
No taalneukerd no glory... ik stuurde weliswaar mijn derde lijstje in dit jaar, maar was het afgelopen jaar (de afgelopen twee jaar?) afwezig.

Onweerwolf
Hiphop Leeft!

Gast
geplaatst: vandaag om 23:52 uur

geplaatst: vandaag om 23:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.