MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2017

zoeken in:
Misterfool
herman schreef:
voor de electronica/techno-liefhebbers

Een aanduiding die mij (klaarblijkelijk) steeds beter past.
8

01-11: Curtis Harding - Need Your Love (aERodynamIC / 7 / 6,49)
02-11: Antigone - Ostinate I (herman / 11 / 7.48)
03-11 Cartiez - Boulevard (Poek )

Ik heb een paar pupillen die fan zijn van Sevn Alias, 3Robi, Jonna Fraser en dat soort artiesten en mij daar ook lastig mee vallen. De nieuwe Nederlandse hiphopsensatie moest ik echter zelf ontdekken. Maar is het wel hiphop? Ik vind in ieder geval dat er een leuke break in zit.

is hij echt een sensatie? Ik vind dit in ieder geval niet zo bijzonder, dan vind ik Sevn Alias en Jonna Fraser eigenlijk veel toffer en interessanter.

Voor mijn gevoel is het trouwens gewoon pop.

5

Tienerpop. Meer kan ik hier niet van maken. Best aardig.

6

Was het liedje maar zo leuk als het meisje in de clip.

3

Nederlandse Frenchtronica met invloeden van Justice, catchy, 3FM-talent, gaat een hit worden!

7.8

03-11 Cartiez - Boulevard (Poek / 10 / 4,23 )
04-11 Shame - Concrete (Dave82 /

Shame - Concrete

Fijn wat nieuwe input in dit topic. Hopelijk ga ik weer eens wat ontdekken. Dit heeft iets uit de jaren '80 qua gevoel.

7,5

Niets nieuws onder de zon, maar dergelijke energieke post-punk blijft toch altijd erg lekker.

8

03-11: Cartiez - Boulevard (Poek / 10 / 4,23 )
04-11: Shame - Concrete (Dave82 / 7 / 7,76)
05-11: Charlotte Gainsbourg - Deadly Valentine (herman

nieuwe:

Nog een 7 voor de vorige.

En deze kende ik al via SvhJ: eveneens een zeer verdienstelijk nummer, eveneens een 7 dus.

Heb je stem nog meegenomen Jens.

Ik zat al sinds Trois Coeurs op een nieuwe film met Charlotte Gainsbourg (een van mijn favoriete actrices) te wachten, maar dan komt ze ineens met de ene na de andere prachtige single. Ik wist niet eens dat ze muzikaal nog actief was. Hoe dan ook, mooie synthpop met orchestrale elementen en een vette productie door SebastiAn, die ik eigenlijk al bijna weer was vergeten. Na anderhalve maand luisteren wordt ie eigenlijk alleen maar mooier en mooier, dus een heel hoog cijfer is wel op zijn plaats.

9

7,7 fijn nummer ja

Ik vind deze niet zo bijzonder, Rest vind ik wel erg mooi.

6,5

Die vond ik de eerste weken ook mooier, maar deze heeft Rest voor mij nu wel overvleugeld.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:53 uur

geplaatst: vandaag om 17:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.