MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2016 K.O.

zoeken in:

40. Chance the Rapper feat. 2 Chainz & Lil' Wayne - No Problem vs. Aurora - I Went Too Far [MK Mix]

1-0

De remix versie van Aurora was genomineerd maar is nooit een single geweest dus heb er gewoon de normale versie van gemaakt

Alweer: zie Spotify.

catdog schreef:
40. Chance the Rapper feat. 2 Chainz & Lil' Wayne - No Problem vs. Aurora - I Went Too Far

1-0

De remix versie van Aurora was genomineerd maar is nooit een single geweest dus heb er gewoon de normale versie van gemaakt
Toch wel, anders had ik die niet genomineerd.

1-2

No Problem is wel leuk, maar I Went Too Far is beter, in welke versie dan ook.

Arrie schreef:
Alweer: zie Spotify.

Spotify is voor remixen niet echt betrouwbaar. Losse remixes worden daar vaker gepost als single zijnde maar heeft geen officiele release

Maar JoaMuse heeft gelijk door de entry in de Belgische charts, dus ik wijzig hem weer in de MK mix

Tsja, voor mij is het dan een single-release en zo beschouwen we het in het MuMeAfrekening-topic ook. Wat is een 'officiële release' nog heden ten dage...

Een chart-entry zegt wat dat betreft juist veel minder trouwens.

Ik ben nog van de oude garde

1-3

41. Smerz – Sure vs. Grimes feat. Aristophanes - Scream

0-0

2-0

Wow, twee nummer 1-hits uit mijn eigen top 40.

4-0

42. Taylor Swift - New Romantics vs. Kid Ink feat. Jeremih & Spice – Nasty

0-1

beslissende stem?

2-1

43. Snakehips feat. ZAYN – Cruel vs. The Chainsmokers feat. Rozes - Roses

0-0

1-0

2-0

44. Sia feat. Sean Paul - Cheap Thrills vs. Hundred Waters feat. Chance the Rapper, Moses Sumney & Robin Hannibal - Show Me Love [Skrillex Mix]

0-1

0-2

Mijn voorkeur gaat wel uit naar het origineel. Sowieso is Hundred Waters een heel fijne band.

0-4

45. Jambinai - They Keep Silence vs. dumblonde - Remember Me

1-0

1-1 niet mijn ding die eerste

2-1

46. Chairlift - Moth to the Flame vs. David Guetta feat. Sia & Fetty Wap - Bang My Head

0-0

1-0

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:01 uur

geplaatst: vandaag om 14:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.