MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2016 K.O.

zoeken in:
Ah haha Yoo-Yoo is de artiest. Ik zat maar te zoeken naar een nummer van de Pet Shop Boys dat zo heette.

2-1

33. Britney Spears feat. Tinashe - Slumber Party vs. Ace Wilder - Don't Worry

1-0

34. Flume feat. Kai - Never Be Like You vs. Beyoncé - Formation

1-0

2-1

2-2

2-3

35. Drake - Two Birds, One Stone vs. James Arthur - Say You Won't Let Go

1-0

2-0

36. PARTYNEXTDOOR feat. Drake – Come and See Me vs. De La Soul feat. Usher - Greyhounds

0-1

1-2

37. Dakota – Icon vs. Moderat - Running

0-1

Wauw, wat doet Dakota hier nou weer? Lokaal bandje dat ik een keer live heb gezien, aandoenlijk maar nogal amateuristisch eerlijk gezegd.

Amateuristisch? Juist een veelbelovend bandje, heeft wel iets weg van Warpaint. Worden zelfs opgepikt door internationale media.

1-1

Wellicht dat ze live minder goed uit de verf kwamen?

Ik vond ze inderdaad een soort Warpaint light. Die single is wel iets beter, maar live vond ik het echt een middelbare schoolbandje. Sorry.

1-3

1-4

38. Gnash feat. Olivia O'Brien - I Hate U I Love U vs. Jordan Fisher - Lookin' Like That

0-0

0-1

stemmers gezocht

39. ABC - Ten Below Zero vs. Fergie - M.I.L.F. $

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 12:26 uur

geplaatst: vandaag om 12:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.